97 pagina's??😱😱 ik heb er nog geen 30 😆 Ik heb de pagina's allemaal op rond de 40 berichten staan geloof ik. Kun je in gebruikersinstellingen aanpassen.
Aaaah nee toch!! hele dikke knuffel!💓 Hopelijk volgende ronde wel raak en heb je in 2018 een mooi kindje! 💓
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 16 april (5) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde RBenB - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Mika1988 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ronde Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - 27e ronde Lara87 - 29 jaar - 2e kindje- 3e ronde 17 april (3) Minniemo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde 18 april (3) Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Livoli - 28 jaar - 1e kindje - 13e ronde (7e na MK) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april (8) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Peet12 - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM saar24 - 32 jaar - 3e kindje - 18e ronde en 4e ronde met clomid MMM Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde Nadine001- 23 jaar - 1e kindje - 7e ronde Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde 20 april (3) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 15e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 8e ronde MMM Orchidee88 - 28 jaar - 2e kindje - 4e ronde, na MK 21 april (5) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - 4e ronde AnneLisa - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde Another - 26 - 2e kindje - 1e ronde 22 april (5) beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ronde 3 met clomid)MMM Datumloos (1) Betty123 - 44 jaar - 5e kindje - 1e ronde Totaal: 33 Wachtbankje (28), Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
blijven jullie allemaal nog in dit topic? Dan maken we er gewoon een vervolg op en kunnen we elkaar op de hoogte houden van alle ups en downs die te maken hebben met betrekking tot zwanger raken en zwanger zijn 😊 Vind het namelijk een erg gezellig groepje zo.
hahaha het staat er dus echt ; zie mijn screenshot van de pagina's van op dit moment 99. 😂😂😂
Ahh wel balen zeg het was je zooo gegund!!! Sterkte en gewoon veel lekkers te pakken ff verwend worden he!!
Haha kleinmeisje, voor mij is dit ook al pagina 99😁 Ik vind het prima hoor, maar heeee, eerst nog een week te gaan hè!
Ja, ik blijf ook hier! Ondanks dat ik een aantal (helaas) ook zie ik het volgende nodig topic.. Geen 2017 baby.. Niet bij stil gestaan, zag het ook in het andere topic. Lijkt me heel moeilijk voor diegene die al langer bezig zijn.. Maar we gaan voor een goede 2017 zwangerschap en mooie 2018 babies!! Eerst hopen en duimen op nog een paar mooie kerstkindjes op deze lijst, we hebben nog zoveel paars..
En Pasen, ach. Ben wel katholiek, maar ga weinig naar de kerk. Heb wel de passion gekeken donderdag, vooral voor de zang. Vandaag lekker niks-dag en morgen ga ik weer wandelen. 30 km staat op de planning. Ik ben weer ingeschreven voor de 4daagse van Nijmegen (2de keer), dus moet goed oefenen
Ja dat zeker. Hopelijk wordt deze lijst dit jaar helemaal roze dat zou zo mooi zijn! Pff heb echt krampen nu,, heb wel super goed geslapen vannacht,, werd wel een keertje wakker maar niet lang. Ik zit te denken om misschien dit jaar eens acupunctuur te gaan doen.. hoor er wel goede verhalen over, maar meer omdat ik ook erg graag wil stoppen met roken (super slechte gewoonte van me) hopelijk helpt dat daar ook tegen 😊 Denk van de week even bellen naar zo'n acupunctuur iemand. Las ook dat acupunctuur kan helpen tegen menstruatie klachtenen voor een regelmatigere eisprong en cyclus. Dus daar ga ik navraag over doen 😊 Zit er een in Brummen, niet ver hier vandaan, woon zelf tegen de Duitse grens aan, dus niet alles zit altijd dicht in de buurt hier 😂
Oh oke, ik ga eigenlijk nooit naar de kerk 😳 Ben er wel een paar keer geweest,, 1 keer toen naar een mist toe eaar ze dan de namen opnoemen die zijn overleden, was erg mooi en naar een paar begravenissen en een crematie waarvan ze eerst in de kerk deden en daarna dan overbrachten naar de crematorium. Vroeger toen ik nog echt een jonkie was gingen we altijd paas eieren zoeken in een parkje 😂 Maar ook bij mijn opa en oma tot paar jaar geleden,, mijn neefje vond het altijd erg leuk 😂 Toen we alles gevonden hadden moest alles weer verstopt worden en weer opnieuw gezocht worden en daarna maakte we altijd eiersalade 😊 En wauw wat super goed dat jij mee doet aan de 4 daagse zeg! Mijn vader doet vaak mee aan de marathon in Eindhoven,, vaak de halve marathon, vind dat super knap van hem omdat hij 2 keer kort op elkaar kanker heeft gehad en nu nog steeds af en toe naar het ziekenhuis moet voor controle. Ik zou het zelf nooit kunnen volhouden 😅 Haha.
Ik wil dinsdag een testje proberen kleinmeisje, 10dpo.. Alleen zo vreselijk bang voor telleurstelling.. Ik ken het probleem idd. Ik woon tegen de Belgische grens aan in Zeeland en vanaf hier is ook altijd alles ver🙈
Ja, werkte voor mij! Ik ben 1 dec gestopt met roken door lasertherapie. Dat lijkt op accupunctuur, maar dan met laser ipv naaldjes. Samen met mijn zusje geweest. Zij heeft het helaas niet vol gehouden, maar ik nog steeds maar meer dan de helft is toch eigen doorzettingsvermogen denk ik.. Als je niet wil, lukt het niet.
@miniemo, gefeliciteerd @jongemama, ik zie een streepje @nizzie, daar had ik ook nog niet over nagedacht dat er dan in2017 geen baby mee zou komen. Ik hoop zelf vooral dat ik voor mijn uitgerekende datum in augustus weer zwanger mag raken. Tot nu toe helemaal geen klachten. Ook geen aankomende ongesteldheidsklachten en nog steeds het gevoel dat het niet raak is.
Ja zelf wil ik het wel heel graag, ik hielt het zelf net 1 week ongeveer vol maar uiteindelijk toch weer gaan roken 😖 Baal er ontzettend van want het is ontzettend slecht. Maar misschien van de week even erover hebben met de psycholoog en misschien dat zij me wat tips kan geven of informatie waar ik heen moet en anders maak ik nog een afspraak met de huisarts.
Hier ook niet katholiek. We zijn net bij de ijssalon geweest met mijn man. Kop koffie met een ijsje erbij. Even frustratie weg gegeten. Mijn man zei nog "kan je dat niet ook hebben als je zwanger bent?" Hij gelooft er nog in. Het zet nog niet door helaas. Laat het dan ook maar gebeuren, ben ik er tenminste vanaf. Hier gelukkig een niet-roker. Mijn man rookt ook niet. Hoogstens 1x per jaar een keer een sigaartje als het zo uitkomt, maar dan mag hij daarna geen kusjes meer ben echt anti-roken, zelf zwaar astmapatient.
Ik was ook in augustus uitgerekend dus hoop ook voor die tijd weer zwanger te zijn hopelijk is het wel raak voor je, mijn duimen draaien 💓