NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik werk als freelance vertaler en redacteur! En ik heb nooit tijd om televisie te kijken 😅

2. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Hopelijk heb je snel een leuke baan kleinmeisje :)

Zelf ben ik docent ict op een hbo. Bevalt echt super goed tussen al die jongens in!

Hier kijken we veel Netflix. Samen meer series als Breaking Bad, Better call Saul, Outlander, Black Mirror enz. Zelf heb ik vooral veel "girl-series" gezien zoals gossip girl, pretty little liars en nu Frankie en Grace. Of de fantasy series zoals Shanara, the 100, the 4400, reign, the crown, enz.
    En natuurlijk Disney / teken-films :)

3. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben thuis met onze dochter kleinmeisje. De drie ochtenden dat zij naar de psz gaat, ben ik gaan poetsen bij mensen thuis. Puur afleiding voor mezelf, het even uit huis zijn had ik heel erg nodig. Wij runnen een rijschool, dus m'n man zit (meer dan) fulltime in de auto & ik doe thuis de administratie/boekhouding als onze dochter smiddags slaapt.

4. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Jongemama, goede streep hoor! Ik ben operatieassistent. Beebje, ik ben ook wel benieuwd, wanneer doe jij een test ?

5. Patricia28

Patricia28 Actief lid

14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ik ben verzorgende I.G. heb helaas sinds vorig jaar 31 augustus geen baan meer omdat ze mijn contract niet wilde verlengen.
    Zit echter al sinds Januari 2016 thuis omdat een zwangere vrouw in de zorg hier niet mag werken als er geen vervangend werk is.

6. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ik werk als vrijwilliger van leger des heils

7. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

wat leuk werk lijkt me dat zeg ! dan ben je toch veel met de mensen bezig? ik wil heel graag werken met oudere mensen die wat meer zorg en gezelligheid nodig hebben. heb opleiding in de zorg gedaan en was bezig met helpende maar dat werd me toch een beetje te zwaar, ik vind het erg leuk om bezig te zijn met oudere mensen.

aah oke ! wel moeilijk werk lijkt me ? voor welke taal doe je dan vertalen ?

ook leuk werk lijkt me! haha lekker tussen al die jongens xD
    better call saul is echt geniaal vind ik, breaking bad heb ik ook gekeken alleen het laatste seizoen vond ik niet veel meer aan dus was ik ermee gestopt. op het moment kijk ik zo nu en dan naar New girl op netflix, ook super leuke serie vind ik.
    disney films blijven leuk, vooral Frank & Frey vind ik geweldig, moest daarbij altijd huilen haha..

ik hoop ook dat ik snel een leuke baan heb :D

ook fijn om paar dagen in de week thuis te zijn met jullie dochter, en fijn dat je werk heb en het erg fijn vind:D ik deed voorheen poetsen op een basisschool maar was daarmee gestopt omdat het anders haast 2 uur rijden is van hier naar Eindhoven :) wat gaaf dat jullie ook een eigen auto rijschool hebben, handig voor wanneer jullie dochter rijlessen gaat volgen :p

ik wil ook zo graag gaan werken omdat ik dan ook afleiding heb en het gewoon niks vind om steeds thuis te zitten en dan bijna niks kan doen. vooral omdat nog niet alles klaar is hier in huis. van de week komen ze de plafond van de keuken sausen (zo noemt mijn vriend het xD ) zit nog allemaal schimmel enzo :) huis heeft ook 2 jaar leeg gestaan hier, de badkamer doen ze dan ook nog. volgendjaar willen we een huis gaan kopen dichtbij familie van mijn vriend omdat het ons daar meer ligt kwa gemeente en plaats.

hier gebeurd heel veel,, pas was er nog een busje opgeblazen bij ons op de hoek en een auto inbraak geweest en paar dagen geleden was er iemand opgehaald met een politiebusje :)

operatieassistent nog wel, dat zijn wel hele lange uren in de week en erg zwaar lijkt me ??
    heb je dan geen momenten gehad dat je bijna van je stokje ging? :p

zo ik heb even op jullie allemaal gereageerd :p

zit achter mijn laptop nu dus dat is dan wat makkelijker :D

8. jongemama1

ik merk dat mijn baarmoedermond te hoog zit, ik heb helemaal geen pijn bij seks normaal gesproken had ik altijd drama met seks😂😂😂

9. KleinMeisje93

verzorgende IG wilde ik ook altijd gaan doen maar is best wel zwaar werk. met welke leeftijdsgroep werkte je toen?? en wat jammer dat ze je contract niet hebben verlengt zeg. maar er moet toch altijd wel vervangend werk zijn? althans dat dacht ik?

dat is ook leuk werk lijkt me. daar komen toch mensen die het even wat moeilijker hebben dan andere mensen, die zeg maar dag besteding krijgen ?

10. KleinMeisje93

haha hopelijk een goed teken !!
    bij mij zat mijn bmm steeds erg laag, nu weet ik het niet en ga ook echt niet voelen nu :p haha.

heb wel last van veel menstruatiebloed. gelukkig gister nog van die dikkere maand verband gekocht. tampons vind ik niet zo heel erg fijn meer, alleen als ik wegga, ze zitten nooit super fijn en goed:)

11. jongemama1

Ik werk met de jonge moeders met hun kind(jes). Het is echt heel erg leuk daar en erg leerzaam ook! Ze hebben inderdaad dagprogramma en hebben tijdelijk opvang voor de moeders met hun kind(jes) maar soms zijn er uitzonderingen als moeder langer dan 6 mnden geen andere plek kan vinden of andere reden, dan mag de moeder gewoon blijven wonen met haar kind(eren). Zo fijn eigenlijk!

12. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    Wat een geklets hier 😄. Hier even druk met de huishoudelijke taken. Ik werk vier dagen in de week in een wijkteam met aandachtsgebied mensen met een verstandelijke beperking en met hen een plan maken voor hun toekomst en de benodigde hulp inzetten.

13. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik studeer mbo 4: Apothekersassistente (in geen bijna 2 weken gestudeerd, hoop na dinsdag weer te kunnen studeren), en doe vrijwilligers werk bij de dagbesteding van GGZ.

En binnenkort ga ik als vrijwilligster ook aan de slag als Buddy.

14. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Jeetje ff 4 uurtjes gewerkt en meteen 7 paginas dr bij hahah

15. KleinMeisje93

Wat fijn en goed dat er instanties zijn voor zulke gezinnen die het moeilijk hebben en wat extra steun en hulp kunnen gebruiken.

16. KleinMeisje93

Dat is ook leuk werk lijkt me, en ook goed voor de mensen dat ze daar hulp en steun bij krijgen.

17. KleinMeisje93

Wat leuk zeg! Ik heb zelf bij de ggz gezegen wegens depressie en noem maar op. Het is erg fijn dat er zulke mensen zijn die anderen dan weer helpen om er bovenop te komen en ze dus afleiding geven in leuke dingen doen.

18. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Bizar eigenlijk

19. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben dinsdag 10dpo annelisa, wil dan een testje proberen..

20. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    kleinmeisje, ik werk inderdaad veel met mensen! Doe ook heel veel op de gesloten dementerende afdelingen en daar gaat het natuurlijk meer over mensen dan met de mensen zelf, dat is wel eens jammer, maar ook logisch natuurlijk.

Jongemama, wat een bijzondere vrijwillige baan zeg!

Beebj, heel veel succes met de test!

Hier zet het niet door. Bruine afscheiding is ook weg nu en de krampen ook. Heb geen hoop meer verder dat het nog wat wordt, maar wil nu graag verder...

Deel Deze Pagina