Oh 4 mei, dan wil ik jou wel heel graag helpen maar hier is het 16 tot 22 april... Maar heb wel andere topic voor jou uitgezocht. Graag verwijs ik jou naar http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/652208-nod-lijst-30april-t-m-7-mei.html. Daar zit je goed
Heel irritant! Ik ging net trouwens ook zowat van mn stokkie op de trap, ik heb dat normaal dus echt nooit. Hoe voelen jullie je nu ? Nee nog geen roze hoor.. doe maar twijfel , het is nog zo vroeg.. zelfbescherming
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 16 april (5) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde RBenB - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Mika1988 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ronde Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - 27e ronde Lara87 - 29 jaar - 2e kindje- 3e ronde 17 april (3) Minniemo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde 18 april (3) Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Livoli - 28 jaar - 1e kindje - 13e ronde (7e na MK) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april (8) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Peet12 - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM saar24 - 32 jaar - 3e kindje - 18e ronde en 4e ronde met clomid MMM Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde Nadine001- 23 jaar - 1e kindje - 7e ronde Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde 20 april (3) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 15e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 8e ronde MMM Orchidee88 - 28 jaar - 2e kindje - 4e ronde, na MK 21 april (5) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - 4e ronde AnneLisa87 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde Another - 26 - 2e kindje - 1e ronde 22 april (5) beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ronde 3 met clomid)MMM Datumloos (1) Betty123 - 44 jaar - 5e kindje - 1e ronde Totaal: 33 Wachtbankje (27), Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb het voor jou aangepast! Hier is mijn kwaaltjes alvast hahaha - ongeveer 2 weken geleden zegt manlief voor de eerste keer opeens tegen mij; je bent zwanger he want ik heb het over jou gedroomt! - sinds een week volgens mij weet ik ff niet meer, plotseling heeft mijn voeten heel koud en ook handen zijn heel koud. Ik moest elke dag tot nu toe sokjes aandoen... -8 april; krampjes in onderbuik en rug, spierpijn, diarree en vermoeidheid - 9 april; gevoelige borsten, krampjes in onderbuik en rug en vermoeidheid blijven het aan tot 16 april maar op 15 april voelde het steeds minder krampjes aan maar moe blijft het wel aanhouden. -Op 10 april had ik roze/lichtbruine afscheiding bij afvegen eenmalig en op de onderbroek gezien tegelijk. -11 april en 14 april; snelle hartkloppingen, duizelig tegelijk - 11 april tot 16 april; zoveel moeten plassen, ik voelde me heel slap, slaperig. Af en toe duizelig gevoel. En mijn oogleden zijn wel heel gezwollen alsof ik er zoo oud uit ziet! - 14 april tot 16 april; zoveel moeten gapen. - 15 april tot 16 april; niezen, verkouden. - 16 april; mijn baarmoedermond lijkt hoog te zitten, in begin en tijdens seks heb ik helemaal geen pijn, normaal gesproken had ik altijd (een beetje) pijn vanwege droge vagina denk ik. En ik begin me ook misselijk te voelen. Veel minder krampjes en veel hoofdpijn op de laatste uren van de dag!
Ik ben heeel erg misselijk vooral als ik wat heb gedronken of gegeten heb had al een naproxen ingenomen, denk straks nog eentje 😔 Denk dat ik echt de griep begin te krijgen, ook erg spierpijn in mijn armen terwijl ik niks geks heb gedaan. En op en af koud en dan weer super warm.
Zoooo ff alles terug gelezen, waren maar een paar pagina's 😜. Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Zal het morgen dan wel worden denk ik. Testje gedaan, maar helaas...laat de rode duivels nu maar komen!
En owja hoofdpijn heb ik nu ook en last van mijn tepels,, normaal heb ik dat nooit als ik menstrueer 😤
Annelisa jouw NOD is ook de 21e welke test gebruik je nu? Ik dacht dat we nog paar dagen moesten wachten. Ik heb een enorme testdrang namelijk...
Ben nu maar lekker in bed onder de deken gaan liggen. Menstruatie is ook erg heftig nu hopelijk voel ik me morgen weer beter.
Moeten is een groot woord Hoe langer je kunt wachten, hoe betrouwbaarder het resultaat.. Maar je praat hier tegen heel wat dames die dat wachten toch maar lastig vinden en gewoon al (veel) te vroeg testen (me included )
Ow ja ik hoor daar ook bij hoor Hihihi bedoelde het ook niet met moeten. Maar ik heb de laatste maanden een aantal vroege zwangerschapstesten gekocht en ik ben benieuwd welke jullie gebruiken voor extra vroeg gebruik. Ik duim met iedereen mee en ik brand soms een kaarsje (doet mijn oma ook als ze iets heel erg wenst) X
Volgens mij heeft iedereen test drang. Daarom ben ik blij dat het pasen is kan ik niet naar de winkel tot dinsdag na me werk en dus pas woensdag testen of als ik het uit hou nog een dag later
Volgens mij kun je met de k2v5's heel vroeg positief testen. Ik heb er vanochtend zo eentje gedaan op 10 DPO en die was negatief, en dat klopt volgens mij ook wel (lees: ik voel me niet zwanger).