NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussion in 'NOD forum' started by Rainbow88, Mar 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

De onderste test links zie ik wel oets vaagsss lijkt well! En bedankt voor aanpassen van de lijst

2. Sarahhhh

Ik krijg mn broek niet meer dicht. Zo raarr.

3. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ik moet vanaf nu stoppen met doortesten. Ik doe over een week wel opnieuw als ik nog steeds niet ongi ben.

Graag gedaan sarahhh!

Spannend ik hoop dat je zwanger mag zijn!

4. Sarahhhh

Dankjewelll!! Ik hoop t ook voor jou!!

5. beebj

beebj Niet meer actief

Hoeveel dpo ben je nu jongemama? Misschien te vroeg met testen.

Jaaa sarah, mijn foto's gezien?🙈🙈 Ben ook getrouwd met m'n training broek..

6. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    Jongenmama helaas ik zie ook niks.

Sara ik voel ook mijn broek strakker worden. Al kan het ook door te veel eten zijn. Nog even duimen....

7. jongemama1

Vandaag dpo 13 en ik zit vandaag op de cyclusdag 34

8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Ik zie helaas niets op je foto's. En voor 13 DPO vind ik ze dan sowieso te licht. :( Hoe zeker ben je van je ei?

9. beebj

beebj Niet meer actief

Hm, normaal is 14dpo menstruatie dag. Dan zou je toch wel al positief kunnen testen. Maar... zolang je niet bloed...

10. jongemama1

Het gemiddeld van heel Nederland is dpo 14 idd maar in mijn eigen cyclussen zonder hormonenbehandeling 12 dpo. Met hormonenbehandeling is dpo 15-17. Maar sinds maart hebben we pauze dus geen hormonen..

Nog steeds geen bloeding te zien.. ook geen afscheiding te zien ben namelijk krukdroog nu. Sinds 8 april zijn mn klachten alleen maar toegenomen.. ik voel me echt zowel zwanger als ongesteld...

Maar vele van hier zien het niks en 1 ziet iets, vaags lijkt het maarja.. ik moet echt stoppen met doortesten en even wachten over een week als ik nog steeds niet ongi ben dan doe ik opnieuw!

Maar blijf hier wel gezellig bij te kletsen tot jullie zwanger/ongi zijn geworden :).

11. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

Oct 28, 2014
    577
    70
    28
    Ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik had ook zo'n test tussendoor, nu wel weer tuurstreep. Hou hoop! Even geduld nog... zie je zelf een streepje?

12. beebj

beebj Niet meer actief

Mijn hormoonbehandeling is altijd exact 14dpo, maar idd kan het afwijken. HCG verdubbeld elke twee dagen, dus je zou woensdagochtend nog eens kunnen testen. Maar snap het idd wel, je menstruatie afwachten, die hopelijk niet komt.

13. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

Oct 28, 2014
    577
    70
    28
  14. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik zie helaas niks Jongemama :( hopelijk over paar dagen wel een streepje 💓 Zal zometeen weer een kaarsje branden voor jullie dames 💓

15. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Spannend allemaal :) Ik wil nog veeeeel meer roze gaan zien!
    En sorry jongemama, ik zie nu ook niks :(

Balen Kuonah!! Hopelijk heb je niet te veel last van de ongi.

Vandaag toch maar niet gaan wandelen. Gister kwam ik moeilijk in slaap, waarschijnlijk omdat ik weg gedut ben op de bank. Opstaan om 6 uur zag ik echt niet zitten! En er was een ontzettende stortbui om 8 uur, dus toen heb ik me lekker omgedraaid en was ik heel tevreden met mijn keuze ;)

Vanochtend lekker in de tuin gewerkt met mijn man en nu weer verder kleuren. En als ik al jullie kwaaltjes en dingetjes lees.. Mijn nod is pas 22 april en ik weet eigenlijk zeker dat ik niet zwanger ben, maar er blijft een stemmetje spreken (of hopen). Maar ik blijf sterk en ga vrijdag of zondag pas testen!! Eigenlijk wilde ik zaterdag doen, maar dan ben ik weg.

16. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Knap hoor, dat je zo sterk blijft! 💪🏼 En ik blijf voor je meehopen. Wat ben je aan het kleuren?

17. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Ach ja, eerder heeft toch geen zin ;) Bezig met vlindertjes en een vogel uit het boek Imagimorphia. Mijn camera van mijn telefoon is een beetje kapot, dus de foto is super wazig, maar het idee is duidelijk denk ik :p
    Is heerlijk ontspannen om te doen!

Attached Files:

18. jongemama1

Annelisa87; ik weet niet zeker maar dat kan zijn als ik het me inbeeld omdat ik dat dolgraag wil zien wat ik zie... maar ik zie ietsje maar ik kan het natuurlijk mis hebben!

Dank jullie wel voor je medeleven!! het doet mij goed hoor!

Hier nog steeds geen menstruatie bekennen!

19. jongemama1

Annelisa87 welke tussendoor test?

20. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Geen bloed, dus houdt moed :) Kan me heel goed voorstellen dat je het graag wil zien en daarom iets ziet.
    En het is inderdaad fijn dat je dat soort dingen hier gewoon kunt posten, zonder direct vervelend of raar aan gekeken te worden :D

Share This Page