Mag ik ook op de lijst. Mijn nod is 19 april. Ik ben 32 jaar en het is voor ons derde kindje. De tweede ronde na mijn miskraam in januari.
Hoi dames het word hier al wat drukker! Gezellig hahah. Hoe gaat t verder? Zitten er al meiden op het wachtbankjee?
💖 NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 💖 16 april 0 17 april 2 minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM 18 april 1 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april 3 saar24 - 3de kindje - 18de ronde en 4de ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 20 april 0 21 april 1 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) 22 april 3 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Geen idee klein meisje? Misschien een kou-tje gevat? Sarah dat zou wel erg vroeg zijn hahah! Ik snap niet zo veel van mijn menstruatie de laatste tijd.. het is te vroeg (denk ik) en dan weer bruin dan weer rood en het is zo weinig dat het vandaag helemaal niks meer is.
Had het nog aan iemand gevraagd die ook deed temperaturen, ze zei dat dat normaal is na de menstruatie ☺️ Dus dan ga ik daar maar vanuit. Deed gewoon weer om 08:00 vanmorgen tempen,, maar misschien doordat de klok is verzet?
Ik zat idd ook al te denken van huh, wachtbankje satah?🤔 Lijkt me praktisch onmogelijk😂😂 Geen zorgen om maken hoor Livoli. Vanaf het eerste rood is het dag 1 en verder nemen zoals het is. Zit nu ook alweer op dag 7 van m'n menstruatie, terwijl het meestal maar een dag of 3 en nauwelijks iets is. Wisselt zo enorm, vaag gedoe🙈🙈 Vanavond laatste tabletje Tamoxifen ingenomen, nu wachten tot donderdag; eerste follikel meting weer!
Owhh spannend zeg!! Mijn duimen draaien. Voel me nu wel een stuk rustiger en doen het gewoon om de dag gezellig maken 😇 Wel als we zin hebben haha. Hoe gaat het hier verder met de dames?
Oh, kan iemand me op de lijst toevoegen? Doe maar 17 april.. Had me wel gemeld, maar sta er nog niet tussen Luuna - 32 jaar - 1ste kindje - 1ste (echte) ronde. Ben ook begonnen met temperaturen. Collegaatje zei dat het bij haar eerst omlaag ging en daarna omhoog voor de eisprong. Ze was meteen die maand zwanger, dus ze heeft geen idee of dat vaker zo is
En mij toevallig ook? Ik had me idd wel gemeld, maar niet verder benoemd. Littlegirl1989 - 28 jaar - 1ste kindje - 15e ronde
Dag allemaal, ik sluit me aan mijn nod is 21 april.. mijn vriend en ik zijn nu 4 maanden bezig... wat duurt het wachten lang zeg Ik ben nog steeds met ovulatietesten bezig, wil het eigenlijk niet maar ben bang dat het een obsessie wordt... :S
Wachtbankje zou idd wel heel vroeg zijn 😂 Hier nog niet veel te melden eigenlijk, in afwachting tot woensdag.
Hier loopt de temperatuur alweer een beetje omhoog,, ben benieuwd hoe diee verder gaat lopen. Het lijkt me wel erg tegenvallen om te temperaturen als je rond je nod zit en dan al meteen weet of je wel of niet zwanger bent..
Je temperatuur boeft niet oerse hoog te blijven als je zwanger bent toch? Je temperatuurm kan nog door allerlei redenen iets lager zijn dus je weet t niet altijd meteen lijkt mij hBab
Ik probeer mezelf in de lijst toe te voegen, dat lukt alleen niet. Hij geeft aan tekens te kort? Hoe moet ik dat precies doen? Zit gewoon achter de laptop Ben wat dat betreft nog echt een leek haha.
De laatste lijst onderaan op quote drukken kuonah. Vooraan en onderaan even QUOTE weg halen en dan je aanpassingen doen in de lijst. Gaat idd het makkelijkste via een computer.
Zal morgen even proberen de lijst aan te passen als dat nog niet gedaan is! Volgens mij stijgt je temp rond de eisprong en als je zwanger bent blijft hij hoog. Voor de rest is een test dan toch het betrouwbaarst 🙈 Afgelopen zaterdag gezellig met de september mama's 2015 afgesproken. M'n man zei gelijk; "dit ga je nu niet weer doen he?!" 😂😂