NOD 16 t.e.m 22 april 2017

Discussion in 'NOD forum' started by Rainbow88, Mar 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben zó zenuwachtig.. Ik voel me echt zwanger. Anders dan aaaaaal die andere ronde's. Ook meer vertrouwen door de IUI. Maar toch ben ik doodsbang om morgenochtend op 10 (of 11) dpo te testen.. Zó bang voor telleurstelling..

2. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

ik hoop echt dat je morgen (licht) positieve test in je handen mag hebben! Herkenbaar! nu ben ik doodbang om bloed te zien ik wil absoluut zwanger zijn dit keer ik wil een wonder dit keer zoals begrijpelijk, zolang bezig geweest voor de nummer 3!

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Meid, ik kan het me zó goed voorstellen... Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. Het wordt vanzelf morgenochtend! Hou je ons op de hoogte? 😘

4. beebj

beebj Niet meer actief

Ga ik zeker doen Nizzie😘 Optijd slapen🙈

5. minniemo

minniemo Actief lid

Aug 28, 2014
    229
    8
    18
    Spannend beebj, je gevoel zegt soms meer dan je denkt! Vanavond op tijd naar bed en hopelijk een goede nacht met een hele goede morgen! Gaan jullie samen testen? Duim voor je!

6. beebj

beebj Niet meer actief

Nee, manlief gaat om 07:50 de deur uit & ik slaap uit met dochterlief. Hij blijft wel volhouden dat er morgen (nog) niets te zien gaat zijn op de test, kon ik maar zo denken, kan 't alleen maar mee vallen..

7. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    Spannend beebj ik duim met je mee. Ik had het er met me vriend over dat ik denk dat ik zwanger kan zijn. Ik wil morgen een test halen. Zegt hij niet te veel aan denken... en als je woensdag verwacht ongesteld te worden. Moet je nog een extra dag wachten dus pas vrijdag of zaterdag testen. Kijken of ik het zolang kan uithouden

8. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

Apr 3, 2017
    1,463
    412
    83
    Spannend beebj! Ik duim voor je!!

9. beebj

beebj Niet meer actief

Haha jaa, die mannen....🙄 Moet me niet aanstellen over deze 2 weken zegt ie altijd. Die 9 maanden, díe duren pas lang zegtie dan. Daar heb ik eeeeecht geen last van. Hij dus wel😂😂

10. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Tja, mannen.. Wat moeten we ermee? ;)

Argh, vind het zo spannend voor jullie allemaal! Op dit moment nog meer dan voor mezelf. Als ik zie dat een van jullie een berichtje geplaatst heeft, duim ik eerst even dat iemand vertelt dat ze op roze mag :)

Jongemama, jij kunt beter even stoppen met testen, je maakt jezelf helemaal gek! Een week wachten is lang, hopelijk lukt het je. Maar ik zou echt op zijn vroegst donderdag pas weer een test doen, eerder voegt niks toe denk ik.
    Beebj, we wachten in spanning af. Ik moet morgen op tijd naar werk en hoop dat ik dan al een goed bericht van je kan lezen :)
    Minimoe, ik zal blijven duimen voor een plakkerd!
    Nizzie, ook jij gaat een hele mooie baby krijgen met je vriend! Je zult het zien (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het).

11. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

Oct 28, 2014
    577
    70
    28
    Beebje,ik ben aan het duimen!

12. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Wat een hoop geklets hier zeg!!

Jongemama, ik weet hoe het is om een licht positieve test te hebben gehad en dan ineens een negatieve test.. ik zou gewoon even niet meer testen je maakt jezelf erg gek ermee en ook erg onzeker (makkelijker gezegd dan gedaan) ik duim heel hard voor je dat het raak is ❤️

Beebj wat spannend!!! Hoop echt dat het raak is voor jou ❤️

Natuurlijk hoop ik dat voor iedereen hier 😊

Minimoe ik duim voor je dat het blijft plakken ❤️ Ik zou ook heel bang zijn als ik weer zwanger zou zijn. Toch een onzekerheid die je met jezelf mee draagt.

Minivosje ook super spannend voor jou! Mijn duimen draaien ook voor jou heel hard❤️

Hoe gaat het verder hier met iedereen??, en nog een fijne pasen allemaal gehad?😊

Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd.

13. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Beebj: ik hooop zooo dat ie positief is morgen!!! Ik gun het je zo erg!

Minivosje; hahah die mannen denken altijd zo makkelijk! Aah man wacht nog ff een weekie met testen kan wel. Terwijl wij al op de dag van de eisprong of zelfs daarvoor in de stress zitten of het gelukt is of niet haha

Kleinmeisje93. Jazeker well en jij ook nog iets leuks gedaan??

Jongemama. Ik weet niet meer zeker of jij t vroeg over de afscheiding. Maar ik heb de ene cyclus na mn menstrustie tot voor mn nod slijm. Dr andere cyclus vanaf eisprong tot menstruatie. Maar heb deze keer maar twee dagen last gehad van slijm. En ik kon er draden van trekken. Dat heb ik nog nooit gehad. Dus bij mij is t iedere keer verschillend

14. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

sarahhhh gister hebben wij niks gedaan,, vandaag was mijn schoonmoeder nog langs geweest.
    Heel gesprek gehad over vanalles en nog wat.
    Wat kinderen betreft, van haar moeten we ermee wachten omdat we allebei nog met dingen zitten kwa 'problemen' naja, meer in de zin van dat wij nog met een hoop dingen zitten... financieel zitten we goed, dat zeker. Ze bedoeld het meer fysiek dat het anders zwaar voor ons is,, heeft ze ook wel gelijk in maar aan de andere kant denk ik.. er is altijd wel iets waardoor je het anders weer nog verder gaat uitstellen..

Maar goed,, we zien wel wanneer het raak is.

* bedoel met de miskraam die we nog goed moeten verwerken en nog wat andere dingen waar we mee zitten.
    Hwb zelf woensdag een gesprek met een psycholoog bij de huisarts,, ben erg benieuwd hoe het gaat 😊

15. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb het zó warm. & last van een spierpijn-gevoel in m'n bovenbenen. Zou het dan echt...?

16. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

Oct 28, 2014
    577
    70
    28
    Het klinkt wel zo he Beebje.. ??ik moest net overgeven.. griepje, of ??? ! Ik snap wat je zegt kleinmeisje, ik herken het van mijn moeder.. daar zijn moeders voor he..bezorgd om de kinderen. Mijne zegt het ook ivm mn chronische rugpijn ivm slijtage.. maar ik zeg dan weer op mijn beurt.. die pijn gaat nooit meer weg, moet ik dan alles in mn leven laten voorbij gaan. Is dat een beetje wat je bedoeld ?

17. beebj

beebj Niet meer actief

Pff ja annelisa. Ohja, je ma, snap heel goed wat je bedoeld.

18. jongemama1

Ah zooo! het is allemaal interessant om te lezen😍! Hier nog steeds geen menstruatie en ook geen afscheiding, krukdroog! Moe, onderrug-, onderbuikkramp en gevoelige, pijnlijke borsten/tepels houden het nog steeds aan, ook gapen nog!

Maar ik voel me al stuk beter, sinds 17 april😍, geen verkouden/niezen meer! Minder gezwollen oogleden😍

Manlief zegt gisteravond (17 april) mijn borsten lijken wat een beetje te groeien... zeg maar een beetje groot... het is hem opgevallen, zag ik het gisteravond pas iets aan mijn borsten en vooral de tepels die een beetje donker zijn geworden en dik ook nog!

Maar we zien het allemaal wel! Ik duim voor jullie allemaal dat jullie zwanger mogen zijn en het is jullie zoo gegund! En dames op rood, leef ik echt met jullie mee! De volgende ronde, altijd nieuwe kansen, wel heel goed voorbereiden😘😘

19. jongemama1

Ik wil je niet ontmoedigen maar spierpijn gevoel in mn bovenbenen heb ik ook een keer mee te maken gehad maar ik werd daarna toch ongesteld :(. Maar ik hoop echt met heel mijn hart dat het bij jou een heel goed teken is!

Hier heb ik altijd koude handen en voeten, normaal heb ik nooit eerder, altijd warm gehad!

Ik zal een heel dikke duimen voor jou 😍😍

20. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

Feb 12, 2015
    159
    28
    28
    Beebje wat spannend. Mijn duimen draaien en voor de rest natuurlijk ook.

Hier rustige paasdagen gehad, lekker met de kinderen geknutseld en ze hebben lekker buiten gespeeld en eieren gezocht.

Hier verder nog geen klachten en nog geen ongesteldheid.

Share This Page