Goedemorgen ! Ik ben vandaag 4 jaar getrouwd. Ik dacht ik doe vanochtend een digitale test en als het dan goed is,? Geef ik die kado... helaas.. niet goed. Dus ook ik ga mn ongesteldheid afwachten. Wat kan je lichaam je voor de gek houden
Gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk, en balen dat de test negatief is . Ik ben nog steeds niet ongesteld, inmiddels 3 dagen overtijd. Had gisteren negatief getest en wil maandag pas weer opnieuw testen.
Annelisa gefeliciteerddd!! Jammer dat ie negatief was.. Lata87 jammer van die onduidrlijkheid zeg. Spannend hoor.
Hier op dag 31. 3 dagen voor menstruatie of een week voor menstruatie.. niet echt symptomen behalve wat krampen af n toee. Hoe gaat t met de andere meiden hier
Gefeliciteerd annelisa met jullie 4 jarig huwelijk. Balen dat je test negatief was. Lara vervelend hè die onzekerheid. Sarahhh spannend. Duim voor je. Beebj ga jij big testen vandaag na je licht zichtbare streepje? Vandaag 1 dag na mijn vermoedelijke nod. Heb niet getemperatuurd of ovulatietesten gebruikt. Maar had gisteren een negatieve test. En vandaag buikpijn. Hoop echt nog op veel roze op de lijst.!
Goede morgen. Annelisa gefeliciteerd met je huwelijk. Probeer ondanks toch een leuke dag van te maken. Ik krijg bruine afscheiding. Dus ben morgen ongesteld een kan dus op rood.
Ook ik ben ongesteld geworden, wat ik gister al vermoedde. Dus ik mag door naar ronde 2 Annalisa, gefeliciteerd met jullie jubileum!
Beter was wachten tot morgen, ik weet het, maar kon me niet inhouden daarnet. 5min gewacht, maar zie nog steeds niks met 't blote oog🙄 En op de foto eigenlijk ook niet (meer).. 11 (of 12) dpo, cyclus dag 31
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 16 april (5) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde RBenB - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Mika1988 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ronde Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - 27e ronde Lara87 - 29 jaar - 2e kindje- 3e ronde 17 april (3) Minniemo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde 18 april (3) Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Livoli - 28 jaar - 1e kindje - 13e ronde (7e na MK) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april (8) KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Peet12 - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde MMM saar24 - 32 jaar - 3e kindje - 18e ronde en 4e ronde met clomid MMM Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje - 2e ronde daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde Nadine001- 23 jaar - 1e kindje - 7e ronde Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde 20 april (3) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 15e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 8e ronde MMM Orchidee88 - 28 jaar - 2e kindje - 4e ronde, na MK 21 april (5) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde Sunshine - 35 jaar - 2e kindje - 4e ronde AnneLisa87 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde Another - 26 - 2e kindje - 1e ronde 22 april (4) beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - 4e ronde (ronde 3 met clomid)MMM Datumloos (2) Betty123 - 44 jaar - 5e kindje - 1e ronde Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7. Nod verwacht tussen 22 en 29 april Totaal: 33 Wachtbankje (16), Zwanger (3), Ongesteld (10), MMM (6), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
Pfff alweer 2 dames op rood erbij Echt balen zeg! Hier is nog steeds menstruatie te bekennen. Mijn onderbroek is nog steeds schoon maar ik heb voor het zekerheid inwending gedaan om te kijken of er daarbinnen nog wat afscheiding is, ja hoor, een beetje klein witte afscheiding maat niet veel, echt veels te weinig. Wat zou ik dan denken? misschien ben ik toch niet zwanger? pfff moeilijk! Beebj; ik dacht dat het zou moeten oplopen maar ik zie het wel iets vaags maar ik twijfel het nu maar ik hoop echt dat je zwanger mag zijn dit keer! Ik duim voor jou!
Oplopen is pas na 48u en zit nu pas aan 24u. Vind het alleen zo gek, want op beide testjes gisteten was echt wat te zien. Dan zou dat nu toch nog steeds te zien moeten zijn. Dat afwachten hè...😴
Ik duim zo voor alle dames in het paars dat ze roze mogen kleuren! Ik zie helaas ook niks beebj, ik duim voor je dat hij positief wordt!
heel veel succes meid !! ik ga denk ik anders een zwanger worden club maken met de dames uit deze lijst. maar dat doe ik anders wel pas als de nod verstreken is dan wil ik hem zo gaan noemen: NOD 16 t.e.m 22 april 2017 gaat door tot geheel roze !
gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk ! dat er nog meer jaren bij mogen komen en balen van de test zeg je lichaam kan je inderdaad heel erg voor de gek houden.