Ja, het slaat helemaal nergens op. Waarom is zwanger worden zo moeilijk?! Zijn wij mensen nou zo'n ontzettend onvruchtbare soort?
Ja alleen de digitale zegt nog van niet.. maar tis bijna nod.. de tijd zal het leren, ziet er hoopvol uit he
Ahhh wat zijn er veel meiden op rood zeg! 😢 Als ik vanacht niet ongesteld word ga ik morgen ochtend even testjes halen. Vandaag heb ik mijn Nod maar nog geen tekenen. Ik wacht nog geduldig even af. Al moet ik zeggen dat ik het wel spannend begin te vinden 😇
Hier zijn de pijnlijke tepels eindelijk helemaal weg. Maar wanneer ik dan mn ei heb gehad??? Kan iemand mij een beetje helpen. De pijnlijke tepels begonnen 4 a 5 dagen geleden en waten gisteren al zo goed als weg en eergisteren was t niet heel pijnlijk maar meer gevoelig. Wanneer zou ik dan mn ei gehad kunnen hebben? Miss net voordat de pijn weer afzakte? Of was mn ei al gesprongen en kreeg ik daarom zere tepels. Ik heb echt geen idee. Heb er geen ervaring mee
Oh wauw muizelijntje!😍 Ik zie alleen niets.. Op foto 2 denk ik wel iets te zien. Of je een eisprong heb gehad kleinmeisje, kunnen ze alleen zien door bloed afname, niet via een echo. Ja, mamavan!😍 Ik zie hem best goed eigenlijk! Bij jou zie ik hem ook goed, annelisa😍 Heb je ovulatie testjes bijgehouden sarah? Anders wordt het erg laatig vrees ik... Tepels zijn niet echt meetbaar zullen we maar zeggen😬
Met echo kunnen ze het zien zagen ze toen ook toen ze controle echo deden na de MA toen ze een verdikking hadden gezien met een inwendige echo bedoel ik dan he.
Ik moet zeggen dat mijn cyclus daar ook wel bij helpt.. ik heb in principe altijd een cyclus van 26 dagen dus ik weet ongeveer waar ik aan toe ben. Die ene keer dat mijn cyclus wel langer was heb ik ook meteen veel getest haha, maar ik voel nu totaal geen testdrang
Wat lekker zon regelmatige cycluss!😍 Die van mij is ook best regelmatig... not😂 Zit alweer op dag 31. Benieuwd hoelang t deze keer gaat duren
Gisteren in de einde middag een tuurtest, vanmorgen omo wit Ik kijk het nu de komende 2 dagen aan.... Pfff