Ja, bizar! Maar zo leuk voor je En Elisabetta, jij ook gefeliciteerd! Toch nog best veel roze uiteindelijk!
Beebj. 35 dagen is indd niet zo lang. Maar 68 daarintegen wel. En ik ben bang dat t weer zo lang gaat duren. Nja als ik volgende week maandag nog steeds niet ongesteld ben ga ik dokter
Ik heb normaal gezien ook een hele lange cyclus, door middel van Tamoxifen is hij nu netjes 33 dagen. Huisarts gaan kan idd nooit geen kwaad.
Hier nooit een langere cyclus dan 31 dagen gehad. Zelfs na de MA is hij redelijk netjes gebleven. Alleen mijn LF is kort.. 9 dagen dat terwijl ik vorigge ronde tarwekiemolie heb geslikt.. menstruatie was wel weer heftig daardoor.
Heb wel de menstruatiepijn maar had dit vorige cyclus ook heel erg en werd toen ook nIet ongesteld...
Okej dames even een hele vieze foto en sorry hiervoor maar zit nu op dag 35 enket tijdens afvegen zoveel slijm. Maar is dit nou vruchtbaar slijm of niet?
Nu: Buikpijn Veel slijm Keiharde tepels Emotioneel Denk toch echt dat t voorbij is. Typische menstruatie klachten. Of kunnen dit oook zwangerschapsklachten zijn?
@nizzie86 ja inderdaad zeg.. maar ben zo bang aangezien ik deze buikpijn ook zo erg had tijdens de vorige cyclus maar toen ook niet ongesteld werd terwijl ik echt dacht dat ik het ieder moment zou kunnen worden. Ben ik zo bang dat dat nu weer gaat gebeuren
@Sarahhhh En hoe ging dat toen dan? Bleef je die klachten houden tot aan cyclusdag 68? Dat lijkt me ook vervelend, zeg.