Schijnt trouwens dat ik het PCO syndroom heb. En manlied astheno terayozoospermie waardoor hoge intra uetriene inseminatie. Staat in die brief van de gyn aan de huisarts🙊 5 tot 10 procent van de vrouwen & ik heb 't weer🙄
KleinMeisje volgens mij kan het er na een dag inderdaad nog uitkomen. Zelf twijfel ik ook altijd of het nu vruchtbaarslijm is of sperma haha. Beebj ja niet leuk he!! Had je dat bij je dochter ook al?
Haha ja dat noemen ze zo als je je afscheiding checkt of het vruchtbaar slijm is of geen vruchtbaar slijm is 😜. Op deze site staat het beschreven Billingsmethode
Dit had ik inderdaad toen ook al Livoli, alleen wisten we het toen nog niet. Dus echt een wonderkindje zo spontaan in de 1e ronde raak❤️ Weer wat geleerd kleinmeisje😂😂 Wat een term..
Het werd vaak gevraagd hier op t forum: heb je pcos? Zou het kinnen dat je pcos hebt? En door vriendinnen zelfs: ik zou echt naar n dokter gaan want je bent denk ik echt onvruchtbaar. Bij die laatste opmerking moest ik wel even slikken en begon te denken heb wel steeds langer wordende cyclussen. Af n toe een doorbraak (bruine) bloeding tussendoor. Wat meer puistjes bij hals en gezicht en rug enzo. Dus vandaar dat er bij mij wel wat bellen begonnen te rinkelen.
Het is niet per definitie onvruchtbaar hè sara. Je bent wel al langer dan een jaar gestopt met anticonceptie, dus zou sowieso de eerste stap richting de huisarts gaan zetten.
LVtje succes vanmiddag, duim hard voor je!! Haha die term ken ik ook niet idd. Vruchtbaar slijm is meestal wel duidelijk te herkennen. Je baarmoeder mond kan je ook makkelijker voelen, ligt meer naar voren en minder diep. En dat die vieze smurrie er de volgende uitloopt, bah zo smerig! Als de juiste maar blijft zitten 😉 Sarahhhh een jaar is een gemiddelde, daarna zou ik idd naar de huisarts stappen. Anders word je miss ook steeds onzekerder of het allemaal wel gaat lukken en dat brengt spanningen met zich mee. Doen waar je je goed bij voelt. Wauw beebj wat bijzonder, echt een wondertje dan! Lees zoveel meiden die PCOS hebben of andere vruchtbaarheidsproblemen. Het komt helaas vaker voor, net als een miskraam.. Ik ben zelf kraamverzorgster en kom het vaak tegen... Gelukkig zie ik ook heel veel mooie wondertjes! Dat gun je iedereen!
Beebj inderdaad heel bijzonder! Had wat last van onderbuik dus deed een ovulatietest. Schrik ervan dat hij al zo donker was!
Hoi allemaal, Ik begin me een beetje zorgen te maken terwijl het waarschijnlijk helemaal niet nodig is Mijn vriend en ik hebben een kinderwens en daarom heb ik afgelopen 26 januari mijn Nuvaring verwijderd. Dinsdag 1 februari kreeg ik netjes mijn ontrekkingsbloeding welke 4 dagen duurde. dinsdag 28 februari kreeg ik mijn eerste echte ongesteldheid en ook deze duurde 4 dagen en ik had mooi helder bloed. Wij hebben goed geklust en vooral op de vruchtbare dagen sex gehad. De week na mijn eisprong kreeg ik veel pijn in mijn buik en vagina ik had echt flinke steken in mijn vagina vrij aan de onderkant Ook zit mijn buik onder de pijnlijke knobbels die ik echt tussen mijn vingers kan rollen. Ik heb wel vakar opgezette lymfeklieren in dat gebied dus dit zal wel iets met het ontpillen te maken hebben? Vanwege deze symptomen heb ik zondag al (2 dagen voor nod) een test gedaan en deze was negatief. Nu had ik afgelopen dinsdag weer ongesteld moeten worden maar dat is uitgebleven? Ik heb totaal geen ongesteldheidskrampen of ook er maar ergens anders last van. (nou ja behalve constipatie en 2 kilo erbij dan zucht) ik heb vanmorgen met ochtendurine getest en nog steeds negatief.. zwanger ben ik dus niet Ik kon tot vandaag heel nuchter denken ach of ik ben zwanger of ik ben ineens toch aan het ontpillen maar na die negatieve test ben ik niet meer zo zeker straks heb ik een ziekte waardoor ik knobbels krijg en niet vruchtbaar ben?? waarom wordt ik eerst 2x netjes op tijd ongesteld en nu ineens helemaal niet meer?Waarschijnlijk maak ik mij veels te druk maar ik wilde het graag even van mij afschrijven. Wat zijn jullie ervaringen met ontpillen en hoe snel waren jullie zwanger? Groetjes verward meisje
Je lichaam kan je de eerste tijd behoorlijk in de maling nemen! Denk dat je niet veel meer kan doen dan afwachten. Wij zijn vorig jaar maart begonnen met zwanger worden. In augustus was het zover alleen is dat helaas een miskraam geworden. Toen in december voor NOD een positieve test gehad (3 dagen achter elkaar) maar toch ongesteld geworden op NOD, men spreekt dan niet van een miskraam. Inmiddels nog niet zwanger, ze doen er nog niks aan aangezien ik nog geen jaar geleden zwanger ben geworden.
Hm, die knobbels vind ik toch gek Nina. Zou daarmee wel naar de huisarts gaan denk ik. Je moet echt doen waar jíj je goed bij voelt. Iedereem zegt pas na een jaar naar de huisarts te kunnen gaan, maar dat is echt geen waar. Na 5 maanden ben ik voort eerst naar de huisarts gegaan en toen ik naar de gyn vroeg, kreeg ik meteen een verwijsbrief mee. Het gaat om jou, vergeet dat niet.
Hoi Nina, dit klinkt wel een beetje gek hoor.. Bobbels op je buik hoort niet, of je nou wel of niet zwanger bent. Doen wat je gevoel aan geeft meid! Vrouwelijk lichaam zit raar in elkaar helaas.. Hier het gevoel weer een korte cyclus te hebben, nu cd14 maar de hele dag al kramperig gevoel in m'n baarmoeder (gevoelige baarmoeder) en steken in m'n rechter zij.. Hebben het gister wel gezellig gemaakt!
Hoi allemaal, ik meld me hier ook maar even aan. M'n nod is denk ik 22 of 23 april. Ik zit dus precies tussen 2 lijsten in
💖 NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 💖 16 april 1 Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 17 april 2 minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 1e (echte) ronde 18 april 1 Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april 3 saar24 - 3de kindje - 18de ronde en 4de ronde met clomid MMM daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 20 april 0 21 april 2 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Vonkje - 26 jaar - 1e kindje - 3de ronde 22 april 3 beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Sarahhh - 22 jaar - 1e kindje - 7e ronde Mama-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje - 7e ronde Jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (ronde 3 met clomid) Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik mag mij hier ook melden, ik ben 34 jaar en dit wordt onze 1 ronde voor een 2e kindje. Mijn NOD is 16 april. Over ons zoontje hebben we 1.5 jaar gedaan en hij is nu ruim 2 jaar. Succes allemaal!
Hee dames. Hoe gaat het hier ?? Sorry als ik zo afwezig ben 😳😳 even wat andere dingen aan me hoofd hier haha,, hoop opgeruimd en nog bezig geweest met de muur verven. Het is wel rustig vandaag geweest hier. Heb sinds paar dagen ontzettende spierpijn in mijn rechterarm, zo'n spierpijn alsof je ziek bent 😤😤 Ben nu ook stukken minder bezig met zwanger raken doordat we het ook redelijk druk hebben. Zijn jullie er veel mee bezig of valt het wel mee?
KleinMeisje: Heerlijk toch om er niet constant mee bezig te zijn! Zou willen dat ik dat ook af en toe kon, maar het zit wel redelijk veel in mijn hoofd ja. Vooral omdat het allemaal nieuw is en ik vanalles voel wat ik "normaal" / eerder niet zo goed voelde. Ben heel erg bewust van wat mijn lijf aan het doen is (snap er verder nog niet veel van, maar ja ) Volgens mijn temp zou ik een dezer dagen op het wachtbankje mogen We zijn in ieder geval genoeg aan het klussen We gaan het zien en meemaken... Ondertussen al een heel lijstje aan dames, gezellig! Veel plezier met klussen deze dagen en duimen op een mooie roze lijst over een tijdje.