Ze zeggen dat teunisbloemolie je cyclus regelmatiger kan maken als je een lange cyclus hebt. Volgens mij verlengt die hem als je cyclus korter is. Hetzelfde zeggen ze over agnus cactus (zit oa in de etos zwanger worden pillen)
Vandaag is m'n ongi ook doorgebroken Mag ik hier op de lijst Rabia84, NOD: 24april, 6e ronde, eerste kindje Hopelijk meer geluk in deze ronde!!!
He meiden, Mag ik weer mee komen kletsen (helaas), ben vandaag ongi geworden, op naar de volgende MMM ronde... Pearl Amor, (25 jaar), 13e ronde (25e maand), 10e MMM (menopur+pregnyl spuiten), 1e kindje Mijn NOD is op 30 April (de verjaardag van mijn man en als hij korter word net als deze keer dan 24 april mijn vaders verjaardag, mag ik ze dit jaar wel een verjaardagscadeau geven )
Welkom Rabia! Maar eigenlijk jammer dat je, je hier moet melden natuurlijk.. Hopelijk deze ronde meer geluk! Ik heb vandaag toch ovutesten sensitest besteld, die vertrouw ik toch meer als die van predictor.. T zijn ook hele rare testen met vaak rare (lees schuine) streepjes.. Hopelijk komen mn vruchtbare dagen er snel aan! We zijn iig al goed aan de klus!
Ja stiekem ga je er dan toch meer op hopen, ook al weet ik dat het geen garantie geeft, pendel immers zelf ook Maar je hebt toch wat hou vast... Zou ook vrijdag pas ongi moeten worden, maar ben het nu al...
Dankjewel Tibo!! Ik had ook een pendel voor maart/april mja helaas...vandaag toh nog maar weer laten pendelen en zijn nu toch 3 pendels op mei 1 op mei/juni en 1 op Juni dus is wel spannend!!! Geeft he toch een beetje hoop...Ik had echt n baaldag vandaag...vanochtend huilbui vanwege de teleurstelling en hele dag lopen snaaien Hihi...voel me nu misselijk en hoofdpijn. :S lekker in m'n bedje met n waterkruik!! tja op naar de volgende ronde!!! Hopelijk de volgende ronde meer geluk... hopen voor iedereen hier op een ROSE lijst
Ik heb voor jou eind mei/ begin juni gependeld zie ik Ik hoop dat eerder mag zijn Liefs Pendel Vrouwtje, Ookwel
Ik heb niet zo veel met pendels, geloof er niet in.. En ik denk ook inderdaad dat je, je er zo op gaat focussen als je meerdere pendels op 1 maand hebt.. Dan is de teleurstelling misschien nog wel groter! Maar ieder zn ding natuurlijk! Succes meiden, we gaan inderdaad voor een roze lijst!!
Op zich is voor mij de teleurstelling niet groter, omdat ik toch al niet in mijn lichaam geloof Maar voor mij is het een beetje een houvast, klinkt stom... Zal er niet naar gaan leven hoor, want op zich doen ze me verder niet super veel..
♥ NOD lijst 16 t/m 30 April 2013 ♥ 16.(3) Lindsey ?jaar, 6e ronde, 1e kindje Toekomstigemams, 30 jaar, 13e ronde, 1e kindje Uk2011 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17.(4) Laura 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Snoezelke 24 jaar, 8e ronde, 1e kindje Tessvdk 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje Volverwachting 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje 18.(2) Tibo 24 jaar, 8e ronde , 1e kindje Siri1981 31 jaar, 3de IUI, 1e kindje 19.(5) Aloha 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bibi26 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ambie80 32 jaar, 8e ronde na vmk, 1e kindje Jootje123 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Pocanhontas 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje 20.(2) Cleopatra 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pluisje30 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje 21.(1) Hooppraegnans 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 22.(5) Leen82 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje Scorpio99 22 jaar, 10e ronde, 1e kindje Kinderwens87 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pietel 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Sally 33 jaar, ronde 3 na MA, ?e kindje 23.(2) Arma86 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Rabia84 ? jaar, 6e ronde, 1e kindje 24.(1) molly27 ?jaar, 21e maand 3e maand clomid, ?e kindje 25.(1) Starry 28 jaar, 10e ronde, 2e kindje 26. 27.(2) Mtr1982 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje Hoopvol 28 jaar, 11e ronde 1e maand MMM , 1e kindje 28. 29.(1) Linnepinna 27 jaar, 14e ronde 1e ronde na mk, 1e kindje 30.(4) Mariannetje 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Linda1982 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Rosalyn 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pearl Amor 25 jaar, 14e ronde 25e maand,10e ronde (menopur+pregnyl spuiten),1e kindje Datumloos (3) TieLo 28 jaar,13e 14e maand 3e IUI, 1e kindje Hannes 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mamvanjessie 25 jaar (13-04 wordt ik 26), 7e ronde, 2e kindje TOTAAL: 36 Wil je ook op de lijst? Plaats dan even je nod, nickname, leeftijd, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje dik gedrukt of in kleur in een reactie. ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , niets doorgegeven Alles weer bijgewerkt, als ik geen datum kon vinden heb ik je bij datumloos gezet.
De lijst wordt veel te lang meiden. Balen voor alle dames die vandaag ongi zijn geworden. Maar natuurlijk welkom hier en veel succes deze ronde! @ pendels: ik dacht dat ik dat bij de tweede niet meer zou willen, maar het is gewoon te leuk, hihi. De vorige keer had ik 5 pendels. De maand van bevruchting hadden ze allemaal fout, maar het geslacht allemaal goed. En nu heb ik dus voor het eerst pendels voor een meisje, dat maakt het toch wel spannend.
Vanmorgen tempdaling, dus ik meld me vast. smnee, 21 jaar, 10e ronde, 1e kindje. 28 april gok ik Doe het zelf maar in roze, brengt misschien geluk