Ik heb me tot op heden nog in kunnen houden met testen koninginnedag is m'n NOD tot nu toe nog geen ongi klachten spannend!! Maar ga eigenlijk nergens van uit deze keer
Hoi allemaal mijn nod was op 21/4 of 24/4 zit nog wel eens een paar dagen tussen. Ondertussen nog steeds niet ongi geworden!! Gisteren getest maar was negatief..... wel krampjes onderbuik, bij vlagen misselijk een knagend honger gevoel.kan het zijn dat je in het begin negatief test? Ik denk dat nog een week wacht om opnieuw te testen.
Hey dames, ik dacht dat mijn NOD tussen 1-3 mei lag, maar het was dus eigenlijk 29/30 april. Nu heb ik een test gedaan: Bekijk bijlage 321662 Dit was na 3 min, na 5 minuten knalde hij echt.
Bedankt =) Hij ligt nu nogsteeds te knallen, echt gaaf, maar nog zo pril. Blijven hopen dat hij/zij bij ons blijft.
Smnee, Kirsten, Lappie: wat jammer zeg. Ik hoop dat de volgende ronde jullie veel meer geluk brengt! BB88: Gefeliciteerd! Pietel: Spannend!!! Hier: Morgen NOD. Ik dacht eerst dat het deze ronde niet raak was, maar begin nu toch te twijfelen. Sinds vanmorgen beide borsten pijnlijk aan de buitenzijde. En weer dat typische gevoel in mijn onderbuik. Zal het dan toch? Nee, zal wel niet. Zal het dan toch? Nee, zal wel niet...pffff