Gefeliciteerd Liesje!! He, minder Leen hopen volgende ronde!! Hier nog steeds niets!! Al zowat een week overtijd!
Nou meiden, wilde toch nog ff melden dat ik hier vannacht duidelijk op rood ben gegaan.. ben wel heel erg blij dat ik nu van die onzekerheid af ben..en ook erg blij dat deze ronde weer iets korter was, beter!!! Deze maand ga ik het wat rustiger aan doen op het forum.. Hihi heb nu maar een banner genomen van 45(=laatste ronde) dagen.. hihi moet je zien hoe lang nog tot de eisprong volgens de banner dan... OMG
Bedankt Reb! En is je ei al geweest denk je?? Spannend, jij gaat de wachtdagen alweer (bijna) in! Veel succes!!!
Nou geen idee eigenlijk... Als ik morgen een temp stijging heb, dan heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad. Maar heb al een paar dagen lichte streepjes op mijn ovu-testen. Wanneer is jouw nod?
Ben wel overtijd mijn NOD was 27e april maar ik voel niet veel. Op vermoeidheid na. Wie heeft dit ook? Heb pas een MK en ben dus erg bang voor lege vruchtzakjes, etc etc
En is je temp nog gestegen? Mijn nod? Uhhm 21 juni als ik van 45 dagen uitga... Ach we zien wel.. ga me nu richten op mijn gezinnetje, afvallen, de laatste loodjes op het werk, en hopelijk veel genieten van heel veel mooi weer