Hallo iedereen, Net ongesteld geworden, dus een nieuwe topic/lijstje. Noor88, 24 jaar, 2e kindje, 2e ronde. Cyclus van 26 dgn, NOD op 23 april.
Hey dames, Ik sta op de lijst voor 30 april, en ben deze cyclus begonnen met zwanger worden pillen van de etos. Nu is mijn temp kaartje ineens heel vreemd, ook mijn ongesteldheid is anders. Iemand van jullie die naar mijn temp kaartje zou kunnen kijken. Mijn temp klimt al vanaf cd 5. Heel vreemd..
Hoopvol wel fijn dat het zaad goed was. Balen dat er bekenden zijn hier. Nieuwe meiden welkom, hopelijk straks allemaal op roze. Hier alweer ongi af. Af en toe nog wat bruinverlies. Dus we kunnen er weer tegenaan. De NOD valt precies in onze vakantie. Nu hopen dat ie dan weg blijft.
Hier ook bijna ongi weg tenminste hoop het en niet dat het volgende week weer ineens komt rare ongi Hihi. Hier zo avonddienst dan lekker zes dagen vrij
Heb een jaar gelden eens een topic gelezen over de zwanger worden pillen van de etos. Daar waren toen meer mensen waarbij de cyclus van slag was door de pillen. Misschien kan je met de zoekfunctie het topic nog terugvinden. Ik neem ze daarom in ieder geval niet. Ik neem alleen foliumzuur.
Hey meiden, Mijn ongi is dan nog niet helemaal doorgebroken, maar ik heb flinke buikpijn en goed wat bruinverlies. Verwacht vanavond of anders vanacht ongesteld te worden.. Ik mag mij dus (alvast) opgeven voor dit topic.. mag ik op de lijst? Thasmo, 25 jaar, 2e kindje, 4e ronde, NOD op 26 spril 2013 (bij een cyclus van 30 dagen). Ben een beetje down, wat nergens voor nodig is natuurlijk, we gaan 'pas' ronde 4 in, maar bij onze 1e was het in ronde 3 raak. Misschien daarom extra hoop deze ronde gehad. Liefs Thasmo
♥ NOD lijst 16 t/m 30 April 2013 ♥ 16.(3) Lindsey ?jaar, 6e ronde, 1e kindje Toekomstigemams, 30 jaar, 13e ronde, 1e kindje Uk2011 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17.(5) Laura 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Snoezelke 24 jaar, 8e ronde, 1e kindje Tessvdk 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje Volverwachting 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje 00Wendy00 31 jaar, 7e ronde, 2e kindje 18.(2) Tibo 24 jaar, 8e ronde , 1e kindje Siri1981 31 jaar, 3e IUI, 1e kindje 19.(5) Aloha 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bibi26 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ambie80 32 jaar, 8e ronde na vmk, 1e kindje Jootje123 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Pocanhontas 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje 20.(3) Cleopatra 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pluisje30 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje Chantallcindy 23 jaar, 1e ronde na mk, ?e kindje 21.(2) Hooppraegnans 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje Yinxy 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje 22.(5) Leen82 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje Scorpio99 22 jaar, 10e ronde, 1e kindje Kinderwens87 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pietel 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Sally 33 jaar, ronde 3 na MA, ?e kindje 23.(1) Arma86 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Noor88 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje 24.(3) Molly27 30 jaar, 21e maand 3e maand clomid, 1e kindje Wondertjeinmaak 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje Rabia84 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje 25.(1) Starry 28 jaar, 10e ronde, 2e kindje 26.(1) Thasmo 25 jaar, 4e ronde, 2e kindje 27.(2) Mtr1982 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje Hoopvol 28 jaar, 11e ronde 1e maand MMM , 1e kindje 28.(1) Smnee 21 jaar, 10e ronde, 1e kindje 29.(1) Linnepinna 27 jaar, 14e ronde 1e ronde na mk, 1e kindje 30.(4) Mariannetje 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Linda1982 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Rosalyn 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pearl Amor 25 jaar, 14e ronde 25e maand,10e ronde (menopur+pregnyl spuiten),1e kindje Datumloos (3) TieLo 28 jaar,13e 14e maand 3e IUI, 1e kindje Hannes 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mamvanjessie 25 jaar (13-04 wordt ik 26), 7e ronde, 2e kindje TOTAAL: 43 Wil je ook op de lijst? Plaats dan even je nod, nickname, leeftijd, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje dik gedrukt of in kleur in een reactie. ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , niets doorgegeven
je hebt niet de goede link in je handtekening staan. Je moet bij sharing view code doen en dan de bbcode kopieren en plakken in je handtekening.
Lijst wordt al weer aardig lang. Hopelijk komen er veel op roze te staan deze maand. Mijn NOD valt precies in onze vakantie.
Oh dat is ook lekker handig! Hopelijk geen bloed dan Ga je ook nog weg? Hier valt die net voor we een weekje weggaan dus mijn cyclus mag niet langer zijn haha Nou is het de bedoeling dat hij korter word door de teunisbloem dus zal goed uitkomen als het werkt
Het is nog best rustig hier. Hier alweer `eipijn` dus ik verwacht een echt paasei hihi! Wat zijn trouwens jullie plannen voor het paasweekend? Ik zit nog te verzinnen.
Ik kom me ook aanmelden: 25 april, Veto, 27 jaar, ronde 16, 1e kindje, MMM Deze maand voor de eerste keer menopur aan het prikken, dus is 25 april een gokje gebaseerd op mijn vorige cylclussen met Clomid (tussen de 31 en 34 dagen). Ik wens jullie allemaal een roze naam toe op de lijst op het einde van de maand april!! Liefs
Welkom Veto en heel veel succes deze ronde!! Wat een traject heb je al achter de rug zeg, pfff. Hoop voor je dat je deze maand goed nieuws krijgt! @ pasen: M'n paasei zoeken! Sorry, moest ik even zeggen. Zondag komt mijn familie hier gezellig brunchen dus ik sta zaterdag en zondag ochtend in de keuken. Tweede paasdag nog geen idee, het is voor veel dingen gewoon te koud hè. Iemand leuke binnen-tips met een dreumes van 20 maanden?
Aloha wij gaan idd weg, naar Vlieland toe Dus hopelijk geen bloed idd. We gaan ons best doen. Wij hebben nog niet echt plannen voor het weekend. We gaan wel het weekend oppassen op mijn zusje van 9. Heeft iemand een leuk idee wat we met haar kunnen gaan doen?? Wahaha de kerstboom opzetten, dat lijkt me nu niks haha. Al zou een warme glas chocomel met slagroom wel heerlijk zijn!! Veto welkom hier, hopelijk ben je deze ronde zwanger. Bibi hopelijk vind je je paasei Ik weet zo even niks wat je zou kunnen doen met je zoontje.