NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Haha ja dat zag ik ook op het weer! Met kerst was het 9 graden en nu word het met pasen 5 a 6 graden whaha

Wij gaan zondag ( jawel ala kerst ) gourmetten met mijn zus zwanger en kids en mijn moeder. Lekker warm binnen ;)

Binnenactiviteiten? Hmmzz zwemmen? Maar dat gaat vast heel nl doen! Ik zou denk ik binnen leuke dingentjes gaan doen, iets knutselen? Koekjes bakken??

haha bibi zoek jij je ei maar ;)

welkom veto! hopelijk meer geluk met de menopur

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dames, even jullie advies.

Normaal doen wij het rond de eisprong 3x en om de dag, we hebben er vaak de puf ook niet meer voor om het meer te doen in een week. Maar ik ga deze keer proberen om het 4x te doen. Maar wanneer zouden jullie starten? Sinds vorige maand gebruik ik geen ovutesten meer (zodat ik er niet zo mee bezig ben) en de maanden ervoor had ik altijd op dag 12, 13 of 14 een knaller. Maar omdat mijn ongi deze maand maar 2,5 dag is geweest zou het dan kunnen dat je ei misschien eerder is? Maar goed, wat zouden jullie doen? klussen op dag 10, 12, 14, 16 of klussen op dag 11, 13, 15 17?

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik zou klussen als je er zin in hebt ;)
    Als je nu al bedenkt op welke dagen je seks gaat hebben is de lol eraf toch?

Snap dat je geen ovu testen meer doet met zo'n stabiele cyclus, denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je je eisprong rond dag 14 15 hebt.

de lengte van je ongi heeft geen invloed op je eisprong.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Thanks Aloha. Buiten de eisprong om doen we het ook wanneer we zin hebben hoor. En in de eerste rondes waren we ook wat flexibeler om het maar zo te zeggen. Maar hoe verder de ronde hoe meer je het toch wat gerichter doet hihi.

5. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds de rode duivels. Hoop dat het morgen m'n laatste dag is.

Het is inderdaad kouder dan met kerst. Hier (Noord Holland) kwamen vandaag de witte sneeuwvlokjes voorbij. Brrr. De paasdagen gezellig met onze families eten.

Ik wens ieder een vrolijk paasweekend toe!

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    O ja, buy the way...mijn man weet niets van mijn `geplande` dagen hoor. Die ziet mij gewoon verschijnen in een leuk pakje ofzo haha...

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wendy je ei komt niet eerder omdat je ongi korter was. Mijn ongi is meestel 1,5 dag tot 2 dagen en meer ook niet. Maar mijn ei komt er niet eerder door helaas.
    Ik zou dan gaan klussen op 11,13,15,17.

Ahahah pakjes aan, doen wij hier niet hoor ;) haha.

Weet niet wat we gaan eten het weekend. We zullen het wel zien.

Zwemmen doet iedereen al die dagen idd. Misschien kunnen we wel koekjes gaan bakken.

Pff hoor net van manlief dat we waarschijnlijk niet eens tegelijk zomer vakantie hebben :( Waarom regelen mannen zulke dingen niet eerder??

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    omdat het mannen zijn ;)

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wij gaan ook gourmetten :D ik hou wel van een vliesje op z'n tijd ;) heb mede hele week goed gehouden qua afvallen dus het moet kunnen.

En pakjes doen we hier ook niet aan, ik zal wel saai zijn maar dat hoeft van mij niet hihi

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Haha nu ik het zelf terug lees krijg ik spontaan Kim Holland beelden ieuw. Ik bedoel meer in de vorm van een setje/lingerie. En ook niet altijd hoor. Maar in de "klusweek" doe ik wel iets meer moeite om het ook nog leuk te houden....maar goed, beetje te veel info :).

Wat gingen we dit weekend ook alweer doen ;)? Gourmetten hebben we afgelopen weekend al gedaan. O ja, ik ga in ieder geval lekker sushi maken. En er is een klein kermisje in de buurt met een braderie, misschien ook leuk.

11. Heleen80

Heleen80 Lid

14 mrt 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dag dames!
    Zet mij er ook maar op:
    7e ronde, 30 april is NOD, eerste kindje, ik ben 32 jaar (moet altijd even denken...;) hihi)

12. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Smnee dat zijn wij ook saai hoor zonder pakjes aan ;) Maar we vermaken ons zo ook nog heel vaak!

Heleen welkom hier en succes deze ronde.

Hier zijn we weer volop van elkaar aan het genieten :D

Er ligt hier sneeuw :(

13. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Ik mag helaas ook weer op de lijst
    Sannew1987, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje

14. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Bedankt voor de lieve woorden allemaal! Wij gaan morgen (geloof het of niet) een nieuwe BBQ shoppen. Misschien komt het goede weer dan sneller :)

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Haha wonder ik vind al heel leuk zonder :D hihi zonder gein, je moet het wel leuk tijdens op die verplichte dagen. Ik snap heel goed als je dat even een extra zetje wil geven

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Veto laten we het hopen dat het mooie weer dan sneller komt.
    Als het werkt moeten wij hem maar te voorschijn halen.

Smnee snap het ook helemaal hoor. Alleen dat gevoel kennen wij nog niet ;)

17. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Veto hihi, ik hoop dat je BBQ geluk brengt ;)

18. hooppraegnans

12 mrt 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, laten we hopen dat de bbq mooi weer meebrengt...ben helemaal klaar met deze koude, zoals volgens mij bijna heel Nederland wel...Pasen is nota bene kouder dan kerst!

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Geef mij maar weer een meter sneeuw! (uhm, niet dus)

Al mensen in de klusfase?
    Weet niet zo goed wanneer ik moet beginnen. Volgens banner over 4 dagen eisprong... Vanavond en maandag, woensdag of Morgen, dinsdag en donderdag?? Om de dag zou het beste zijn toch?
    Natuurlijk wanneer je zin hebt, lijkt me logisch, maar wil ook weer geen zwemmers verspillen...

20. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Oh ik ben dit weer ook zo beu...
    Mijn man zit al vanaf 1 november thuis, lang leven het hoveniers vak

Hou heel veel van hem, maar ben hem en het weer een beetje beu :p

Deel Deze Pagina