Als je over 4 dagen je eisprong hebt, kun je het beste vandaag nog klussen en dan morgen niet en dan zondag en maandag weer
Hallo Dames, Ik kom me ook melden hier.. Waarschijnlijk toch een VMK gehad.. Ik denk dat mijn NOD op 21 april is, weet het niet zeker. Kan iemand mij op de lijst zetten?? Lotte30, ronde 6, 32 jaar, 2e kindje. Alvast bedankt..
Ik moet nog wachten tot ik niet meer ongi ben, blijf heel licht ongi, dacht gister dat bijna over was, maar helaas
Ik ben als ik geen medicatie heb ruim 8 dagen ongi... Met medicatie wil dit verschillen tussen de 5 en 8 dagen... Eerst 3 dagen ben ik zeer heftig ongi (dat ik letterlijk leeg loop, 4 tampons met nachtmaandverband in 1 uur ) En daarna neemt het dan af, ik vloei nu zeg maar alleen nog, maar dat kan soms zo lang duren
Ik weet niet wanneer mn ei ongeveer komt, gebruik wel ovu testen, gister was ie in iedergeval al een stuk donkerder, heb goede hoop dat ik mn ei dit weekend heb dus hier is het klussen ook al begonnen!
Normaal klussen we om de dag, toch vl maar overhalen om nu een x elke dag te proberen! 29 april gaan we trouwen, of nouja, geregistreerd partnerschap.. Maar dat is eigenlijk bijna t zelfde.. Zou leuk zijn als we dan net weten da we mss wel met zn 3e zijn! Wil dr alleen weer niet te veel op hopen.. Ik kas ergens dat foliumzuur voor mannen ook goed kan zijn, iemand ervaring?
Helaas pearl ook voor jou weer!! Hopelijk raak deze maand. Ik ga het deze maand met ovulatie testen doen . Ssucces en een fijne pasen!
Jij ook fijne pasen... Ja ik ben weer aan de spuiten, vanavond voor de 3de keer spuiten deze ronde Woensdag moet ik naar de gyn om te kijken... Ovulatie testen, succes ermee Ik doe ze als controle
Er word gezegd dat het nog niet echt geadviseerd word voor mannen... Maar wel: Goede voeding kan nooit kwaad en verhoogt foliumzuur op een natuurlijke manier.' Voor aanstaande zwangere mannen: foliumzuur zit vooral in vlees, melk, kaas, peulvruchten, bloemkool en groene bladgroenten, zoals spinazie.
zooo ik heb mezelf over de markt en door de supermarkten geraasd jeetje wat is iedereen aan het bunkeren echt niet normaal haha Ondertussen verdomde eipijn krampen en rugpijn maar nog geen ei en geen posi ovulatietest. Lijkt erop dat de teunisbloem niet veel doet dus. Normaal ei rond dag 24 en zit nu op dag 20. O wee als me ei later komt en ik precies in me weekje landal bloed grrr
Ik ben ook nog ongesteld. En bah wat haat ik het. Vanmiddag teunisbloemolie pilletjes gekocht, ik las dat dat de innestelling bevordert. Ik heb ook preseed besteld, dus dit keer moet het lukken Iedereen een leuk weekend?
Ik sluit me hier ook aan, mag ik op de lijst? NOD is 24 april Reb, 26 jaar, 6e rondje, eerste kindje Succes iedereen!!
Teunisbloemolie pilletjes? Nou daar ga ik ook maar eens naar kijken dan Paasweekend, altijd gezellig toch? Buiten de vervelende ongesteldheidspijn, bleh. Voel me net een vaatdoekje! Hoe is jouw weekend?