@ Aloha, nee ik merk niet veel van de pillen.. Maaar dat deed ik andere rondes ook niet toen ikmze slikte.. Hopelijk wel een kortere cyclus! Ik ben net ongi af.. Dus we kunnen er weer volop tegen aan!
Nou, ik ben sinds gisteren eindelijk niet meer ongesteld. Van maandag tot en met vrijdag. Misschien doen die pillen hun werk wel. Geen idee. Ik ga voor de zekerheid morgen of woensdag starten met ovulatietesten en dan om de paar dagen. Dan zie ik wel wanneer mijn ei komt. Ben in ieder geval blij dat ik nu eindelijk een normale menstruatie heb gehad en niet zoals de vorige keer maar anderhalve dag en alleen met het afvegen... I'll keep you posted 2x laten pendelen. 1x zwanger in juli en 1x zwanger in mei. Hopelijk is het gewoon al in april raak (en kom ik er in mei achter haha). Anyway, ook wil ik nu echt stoppen met roken...al is dat verdraaide moeilijk zeg.... Wie heeft hetzelfde issue??
Hallo mag ik er ook bij 2e ronde 1e kindje nod 23-4-2013 @ leen sterkte met stoppen ik ben nu 97 dagen geleden gestopt. Het enige wat ik je kan vertellen is dat het uit eindelijk makkelijker wordt.
♥ NOD lijst 16 t/m 30 April 2013 ♥ 16.(3) Lindsey ??jaar,6de ronde, 1ste kindje Toekomstigemams, 30 jaar, 13e ronde, 1ste kindje Uk2011 32 jaar, 1ste ronde, 2e kindje 17.(1) Laura 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje 18.(2) Tibo 24 jaar, 8e ronde , 1ste kindje Siri1981 31 jaar, 3de IUI, 1ste kindje 19.(2) Aloha 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bibi26, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 20. 21. 22.(1) Leen82 30 jaar, 4e ronde, 1ste kindje 24.(1) Arma86 26 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 25. 26. 27. 28. 29. 30. Datumloos TOTAAL: 10 Wil je ook op de lijst? Plaats dan even je nod, nickname, leeftijd, ?e ronde, ?e kindje dikgedrukt of in kleur. ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , niets doorgegeven
Hier ook in een keer gestopt toen we besloten voor een kindje te gaan. Na miskramen wel af en toe eentje gepakt om de stress weg te roken ( wat onzin is) maar bij elke positieve test absoluut niets meer aangeraakt tot het fout ging dan dus elke keer misschien paar sigaretten gehad tot bloed over was. Ik vond het makkelijk om voor iets te stoppen ipv voor mezelf. Toen ik eenmaal zwanger bleef was ik ook kotsmisselijk en ik walg nu echt van alleen al de lucht als iemand op straat erna ruikt haha Vandaag eerste ovu test van de ronde gedaan. Negatief natuurlijk, maar duidelijker streepje dan ik had verwacht.. nou zegt dat niets, maar toch.
Ik ben samen met mn vriend met behulp van champix gestopt. Deze medicijnen onderdrukken de afkick verschijnselen. Ze kunnen niet in combinatie met een zwangerschap maar we waren nog niet begonnen. Op 11-12-2013 dus eindelijk gestopt. Vind her heel knap als mensen van het ene op het andere moment zomaar stoppen. Ik heb een beetje hulp nodig gehad.
P Dat misselijke herken ik idd. Was laatst op een feestje waar iedereen rookte behalve cl en ik. Toen ik thuis kwam stonken alles naar de rook. Dat ik dat normaal niet rook snap ik niet bah bah. Hier is mn ongi bijna voorbij. Dan kunnen vl en ik beginnen aan ronde 2
Hallo allemaal, Ik wil me ook graag melden. NOD 18,19 of 20 april (cyclus wisselt nog wel eens). Eerste ronde na MK 14 feb.
Ja ik heb vandaag dag 1 niet roken. Het gaat me vooralsnog goed af. Steeds het idee dat i wat vergeet, maar ach ja. Dat zal vanzelf naar de achtergrond gaan. Irritant dat stemmetje steeds in je hoofd. - weet je echt zeker dat je niet meer wilt roken? aaah toe nou, kan geen kwaad joh. - je hebt zin in een sigaret he? Pak maar. Whahaa, gek word je er van. Dat we maar snel raakschieten, dan heb ik nog een extra motivatie . En ja, dat roken stinkt daar was ik me behoorlijk van bewust.... Zal straks ook eens beginnen met de ovu sticks. Om de hoeveel dagen doe je het nu?
Ik zal zo de lijst bijwerken. Haha heb je al op een lijstje alle voors en tegens voor jezelf gezet.. en dat dan continu in het zicht hangen.. ik doe elke dag een test want bij mij kunnen ze patsboem ineens posi zijn en wil hem niet missen.
Succes meiden met het stoppen met roken. Het heeft even tijd nodig, maar op een gegeven moment mis je het echt niet meer (ben zelf 9 mnd gestopt met roken)! Je stopt tenslotte voor een goed doel!
@Leen82: ik wil ook stoppen met roken maar kan de moed nog niet echt verzamelen @Arma86: knap hoor! champix hoor ik goede verhalen over. ook erg goed om samen te stoppen @Aloha: bij de eerste ook van te voren gestopt, eerst gestopt met roken en 3 weken later met de pil. deze keer lukt het gewoon niet... Snap je wel hoor, een paar peukies na de miskramen. lijkt me ook erg heftig... @Jootje, Tess, Ambie, welkom en succes deze ronde! @Hier: nou, dat ei mag van mij komen hoor, ben de ongi he-le-maal zat zit nu op cd3 en heb al 3 dagen mega veel kramp. nooit last van mn ongi, maar deze keer?? op dag 1&2 ook onwijs veel vloeien, en op dag 3 nog maar minimaal. wat is dit nou? iemand hiermee bekend? Had heel graag gister mijn vriend een mooi verjaardagskadootje willen geven want had goede hoop afgelopen ronde, maar helaas zondag al spotting en maandag echt ongi geworden. Bah Maar goed, nu dus geen rubbers meer, geen "ongelukjes" meer, en gewoon 100% voor een tweede gaan. Heerlijk! Nu snel die ongi achter de rug en weer klussen
Tja, toch een kwestie van doen... Er is een stemmetje in je hoofd die steeds weer beweegredenen verzint om het uit te stellen. En stop je, dan verzint ie weer allerlei redenen om je overstag te laten gaan. Er zal nooit een goed moment zijn en morgen komt niet als je toch écht een datum prikt. Succes meid. Wie weet worden we er sneller zwanger door .