NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reb

Reb Niet meer actief

Whaha ik denk dat we straks nog een poging wagen. Gelukkig vindt mijn vriend het niet erg om te klussen als hij weet dat ik ovuleer, komt vast goed.

Thanks!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Er wordt eigenlijk best weinig gekletst als je de lijst ziet ;).

3. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    Jemig zeg ik ben even niet geweest en al meer dan 80 mensen!!! :$
    Er word dan idd relatief weinig gekletst. Ik merk dat ik niet elke dag op forum kom en als ik dan kom dan is er alweer zoveel gekletst dat hou ik allemaal niet bij!

Maar hoop wel op veel roze idd voor iedereen! Spannende week zometeen!

4. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    mamavanmenno200, gefeliciteerd! lekker genieten!

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zit wel op mijn werk maar voel me helemaal niet lekker. Vanaf vorige week donderdag zit heel mijn hoofd vol met snot. En ik ben nu ook echt aan het gloeien. Ik hoop niet dat het erger wordt want ik ben van donderdag t/m maandag alleen met mijn zoontje...

Morgen trouwens voor de laatste keer met zoonlief naar het consultatiebureau. Weet iemand of hij nu 1 of 2 prikjes krijgt?

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Het is idd wat rustig als je het zo ziet, de lijst is best lang hihi.
    Hier wordt mijn ovu test weer lichter. Vanmorgen krampen en steekjes gehad, dus denk mijn dat mijn ei geweest is. Vanavond voor de zekerheid nog maar even klussen. gisteravond ook al gedaan.

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik gisteravond mijn ei gehad heb... behoorlijk krampen gehad, en vandaag niets meer. Vanavond voor de zekerheid nog aan de klus, mocht ik mijn lichaam verkeerd begrijpen, maar anders hopen dat zondag genoeg zwemmers heeft geleverd... grr de hele week knetter veel moeten werken, om de een of andere reden altijd rond mijn vruchtbare periode

8. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Hier worden mijn ovu testjes al donkerder het gaat de goede kant. Hopelijk komt me ei ook eerder om, nou weer tot cd 23 te w88 zie ik niet zo zitten:)
    @rustig idd er wordt hier niet veel gekletst maja straks als het grootste gedeelte op het bankje zit, is het niet meer bij te houden hahaha.
    Nou ik ga me klaar maken om naar me vaders verjaardag te gaan, alvast een fijne avond iedereen

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dat zal het zijn Jenn88, ik zit natuurlijk al op dat wachtbankje....te wachten tot jullie mij komen vergezellen hihi.

10. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Reb, hopelijk was gisteren dan genoeg, en anders vanavond toch nog even voor de zekerheid? Niet geschoten…. Heel herkenbaar trouwens die vergaderingen.. Werk ook in het onderwijs en precies wat jij zegt.. Docent zijn is leuk, maar alles wat er verder bij komt :S Sterkte nog even..
    Weet niet of temperaturen dan nu nog nut heeft, is het daar niet te laat voor nu? Wil het ook eigenlijk niet doen om mezelf niet helemaal gek te maken ;)

Wondertje, fijn dat je ovutest posi was, nog veel klusplezier :D

Kinderwens jij ook veel klusplezier ;)

Radiogirl, bedankt :)

Tibo spannend!! Ik kan het mij ook niet herinneren van mijn vorige zwangerschap, maar kwam er toen ook pas na ong. 8 weken achter dat ik zwanger was ;)

Dream, goed dat je me even met beide benen op de grond zet, haha, want wilde er deze periode ook juist wat minder mee bezig zijn.. We wachten "geduldig"af, ahum..

Wendy beterschap!!

Jenn, fijn dat het de goede kant op gaat, hopelijk idd deze keer een kortere ronde!

Hier, ben benieuwd wat het wordt, lijkt mij ook te vroeg voor een innesteling, maar je blijft hopen hè.. als het van een eisprong was dan is er hopelijk ook nog hoop, want de nacht ervoor wel geklust.. alleen gisteren niet kunnen klussen want mijn man is gisterochtend weer vertrokken voor de hele week ivm werk, nu maar hopen dat dit genoeg was dan.. vandaag trouwens weer lichtbruinverlies.. snap er niks van, want heb ik dus nooit last van tussendoor.. maar ja, je lichaam blijft wat dat betreft een mysterie.. nu maar proberen om mezelf niet te gek te maken en komend weekend ook gewoon weer klussen.. we zullen zien ;)

11. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ja een van onze leguanen heeft eieren gelegd!!

Ik hoop ook dat bedrijfje snel gaat...

Ja dat relativeert inderdaad.. Ik zeg tegen mijn man, poeh het had je eigen vader kunnen zijn en wij gaat erg goed met hen om, dus dan komt het best dichtbij...

30 jaar alweer ja, 40 is nog ff meer zeg... 4 mei feest en zondag hebben we bij hen gegeten...

12. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Uk2011, dank je wel :)

MamavanMenno, Gefeliciteerd!!

13. Reb

Reb Niet meer actief

Ik hoop het ook maar... Ik denk overigens dat mijn eisprong vandaag is hoor. Temperaturen zie je eigenlijk altijd achteraf pas, maar loopt eigenlijk elke maand hetzelfde (een voorbeeldige cyclus, 26 dagen en elke maand op dezelfde dagen eisprong en ovulatiepijntjes, zo ook vandaag). Ovulatietesten zijn nooit positief, volgens mijn huisarts is mijn urine daar niet gevoelig voor (ook niet voor blaasontsteking-onderzoeken e.d.), wel irritant. Maar op de een of andere manier blijf ik toch ovulatietesten kopen en test ik om de maand (maar nu ook, geen positieve testen).

Ik temperatuur niet om aan aan het einde van mijn cyclus te kijken of ik zwanger ben, mijn temperatuur daalt toch pas wanneer ik twee dagen ongesteld ben.

Hopelijk heb je trouwens inderdaad genoeg geklust deze maand, zal voor je duimen!

Leuk dat je ook docent bent, wat geef je? :D

14. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Pfff steken in mn buik en ik lek alsof ik incontinent ben, echt niet leuk :(
    Zo heb ik natuurlijk geen zin meer om te klussen.. Gelukkig zondag nog wel wat gedaan want ik zit nu ongeveer rond mn eisprong

15. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Mag ik er ook bij? :)

NOD 18 april, Guusje1987, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

Dank je!! :)

16. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Hier als het goed is vandaag mijn eisprong. Afgelopen 1,5 week om de dag geklust... Hoop dat het genoeg is geweest :)

17. Reb

Reb Niet meer actief

Succes met afwachten!

18. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hoop het me88

welkom guusje1987

ik heb ook nooit getempt of iets en toch bij de eerste binnen een jaar en de 2de gelijk en nu moeten we afwachten kunnen alleen in het weekend klussen dus hoop dat het genoeg is
    aankomend weekend flink ons best doen en dan afwachten vlink duimen hier en ook voor de andere hier

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Poeh, vandaag een enorm opgezette buik. Lijk wel 20 weken zwanger! Steekjes her en der, krampjes, maar die buik, ik snap t niet...
    Nooit last van vlak voor mn ongi, maar de krampjes vertellen me dat het er aan zit te komen.

Vandaag 8 dpo, meestal op 10-11dpo ongesteld en 2 dagen van tevoren krampjes. Dus morgen verwacht ik wat spotting en overmorgen mijn ongi. Voor mijn gevoel nu dus al einde oefening...

20. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    krampjes kunnen ook van zwangerschap komen ik had ook ongi achtige kramp kan je baarmoeder zijn die groeit.
    En de opgezette buik was het eerste teken bij mijn zangerschap... dus wie weet?????

Deel Deze Pagina