Mag ik ook op het lijstje? Mijn nod is 23 april ronde 2, voor tweede kindje en ik ben 29 jaar oud!! Ik vind het zo zenuwslopend het wachtbankje!! Deze keer hebben we ovu testen gebruikt was wel raar, echt super bewust lopen klussen terwijl we eigenlijk allebei moe waren hihi We wachten af, voor de andere dames ik duim voor jullie :-D
Wish: wat is dat toch met die mannen en moe zijn rond de eisprong maar hier net weer een ovutestje gedaan en hij knalt er gelukkig vanaf vanavond sleur ik vl toch echt het bed in whahah
Jeeeej gelukkig ik moet dadelijk ook nog maar is testen Hopelijk is hij gesprongen zo voelt het wel. Vanavond klussen gaat helaas niet ga de nacht in. Succes meid en weer lopen we ongeveer tegelijk.
gelukkig hebben je charmes gister zijn werk gedaan oh en balen nachtdienst ja lopen we weer bijna gelijk ga zo maar ff me banner aanpassen
Hier weer stiekem een berichtje vanaf mijn werk hihi. Ik ben al vanaf 5 uur wakker want zoonlief had ik zijn bed geplast en wilde daarna niet meer slapen en riep heel de tijd om papa die vanochtend rond hetzelfde tijdstip naar Frankrijk is vertrokken voor 4 dagen. Verder nog steeds verbazingwekkend rustig in mijn lijf. Behalve nog steeds snot haha.
Succes met Klussen Dames.... Ik zag gewoon bij de action zwangerschapstesten, 2 voor 1,50.... Maar nee durf t nie... voor mijn gevoel allemaal starende mensen...hihihi....
hihi, ik ben met mijn man afgelopen weekend extra naar een ander dorp gereden en daar bij de kruidvat 2 voor 5 euro gekocht. Ik meende ook dat iedereen ons aankeek maar niemand kent ons toch daar, haha
Oooohhhh spannend, de eerste testen worden al gedaan!!! Maar dames, jullie zijn nog heel vroeg hé dus hij hoeft niet negatief te blijven.
ach ja, ik heb er nu 6 voor 13 euro besteld..... Stom he, het idee dat je wordt begluurd. Heb er echt weleens 1 in t dorp hier gehaald en tegen t meisje gezegd daar, kun je me even helpen waar ze precies liggen want niet iedereen hoeft t te weten, staat ze 10 min voor die testen, ja uuh....deze kan en deze is goed..... ja pffffffff Doos, wat zei ik nou.... dan zweet je wel even. Testen vink ook best eng hoor, vooral als de dagen naderen....want stel....
Sorry dat ik hier niet meer ben geweest maar met heel die MMM wou ik even afstand nemen van de babyforums. Bij deze: gisteren bij de gyn geweest en de clomid heeft zijn werk gedaan. Er zaten links 2 eitjes op springen dus jullie raden al wat wij gisterenavond hebben gedaan
ik wist helemaal niet dat je die bij de action ook kon kopen. maar zijn die ook gewoon net zo betrouwbaar? Zal wel, maar toch heb ik mijn twijfels als je action hoort