NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    eindelijk ik mag nu ook weer bij jullie op het wachtbankje ik moet zegen voel me zo kalm geen stress deze maand hoop ik haal geen testen deze maand pas als ik overtijd ben!

2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    duurt lang zeg pffffff, gelukkig is t bijna weekend. Zit ook "thuis te werken" maar er komt niet veel van :)

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hihi dat ken ik was ook thuis aan het werk gelukkig zometeen echt werken :)

4. Reb

Reb Niet meer actief

Werkse allemaal.

Heb net het halve huis gesopt en ga nu een filmpje kijken. Echt even geen puf meer. Al dagen ongesteldheidspijn (altijd mijn benen), heel vervelend.
    Maarja, mijn nod is nog niet echt dichtbij.. Toch een paar vraagtekens door de ongesteldheidspijn.. Ook vervelend..

5. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Volgens mij begin ik ziek te worden! :(
    Heb nu ook al koorts. Neem aan dat dat niets met zwangerschap te maken kan hebben? Of hebben jullie andere ervaringen?

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn weekend allemaal!

Met hopelijk al een paar positieve testen!

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Even een vraagje, ik heb nachtdienst gehad en na 8 uur slaap me temp opgenomen. nu is die 37.1 dus dan is me eisprong geweest,,kan ik deze temp vertrouwen ondanks het middag is?het is natuurlijk voor mij "ochtend".
    Ook heb ik ontzettende hoofdpijn zou ik gewoon een paracetamol neme?

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier een negatieve test net..

T zal wel ronde 9 worden..

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Fijn weekend allemaal! Voor de meiden die gaan testen, succes!

10. Reb

Reb Niet meer actief

@Tibo
    Hopelijk te vroeg getest.. Sterkte!

11. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Tibo, wat jammer die negatieve test :( Maar het kan nog steeds! Misschien ben je gewoon nog ietsje te vroeg! Ik hoop het :)

@ wish01: ik temperatuur (nog) niet, maar uit wat ik erover gelezen heb is het erg belangrijk dat je op hetzelfde tijdstip temperatuurt, dus misschien niet helemaal betrouwbaar?

@ Reb: vervelend, die ongesteldheidspijn! Maar misschien is het wel innestellingspijn? :D

12. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Mag ik verplaatst worden op de lijst stond op de 29e maar mag naar de 26e.:D thnx

13. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Tibo balen! over een weekje nogmaals proberen?

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Tibo: Geen bloed geeft moed. En misschien heb je wel weer een iets langere cylcus en ben je gewoon te vroeg meid.

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Laten we t hopen.. Je bmm ligt laag toch? Als je ongesteld gaat worden? Bij min is ie sinds gisteravond ineens weer omhoog gegaan.. Beetje vreemd..
    En nog steeds minimaal afscheiding..
    Tis allemaal zo'n mindf*ck..
    En elke keer neem je, je voor om er minder mee bezig te zijn.. Mja..

16. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Mamavanmenno, sterkte!!!

Lieflief: Als het ''rode'' weg blijft ga ik ook zondag testen!

00Wendy00 ook ik wou altijd al voor mij 30ste zwanger zijn, dit is helaas mislukt :( Hopeliijk wel voor ons 40ste ;)

17. Reb

Reb Niet meer actief

@maria87 nou, ik hoop het maar. Maar ik denk dat het daar wat vroeg voor is. Tenzij ik een vroege eisprong had...

@Tibo Volgens mij verschilt dat. Vergelijken met je vorige cyclus?

18. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Voor mij is het de eerste ronde dus wil mezelf niet helemaal gek maken. Had mezelf van te voren voorgenomen om me niet druk te maken, als m'n nod is geweest pas te gaan testen enzo.
    Maar merk dat het toch moeilijker is als ik dacht. Wil al zo lang een kindje, maar ja man was er nog niet klaar voor en gezien de omstandigheden ook begrijpelijk, maar nu we er serieus mee bezig zijn (en ik merk dat manlief toch ook graag een kindje wil) blijf ik er maar mee bezig in m'n hoofd. Ieder pijntje of vreemd gevoel dat ik in m'n buik heb merk ik op, maar een eisprong herken ik er niet in.
    Volgens mij maakt het aanwezig zijn op het forum het erger, maar dat neem ik voor lief :D
    Nog ca anderhalve week tot m'n nod.... Zucht...

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Vergeleken met vorige is dit anders, maar met er voor t zelfde, zal nderdaad wisselen.. Mijn hoop is zo goed als weg.. We wachten t maar even af..

20. Reb

Reb Niet meer actief

@Tibo
    Ik begrijp het wel hoor, ik verlies ook alle hoop wanneer ik negatief test. Zelfbescherming denk ik. Maar hopelijk toch een positieve test zondag.
    Ga voor je duimen meis

Deel Deze Pagina