Goeiemorgen! Ik plaats mijn derrière ook op de wachtbank. Eisprong in de nacht van donderdag op vrijdag gehad. Ik ga nergens meer van uit. We wachten alweer zo lang dat ik me bijna niet voor kan stellen dat we nog een keer het geluk hebben zwanger te worden.
Ik denk dat deze dag wel wat sneller gaat want mijn zus komt mijn wimpers doen, mijn moeder komt ook op visite en het nichtje (19) van mijn man blijft logeren...gezellige dames dag hihi.
Hier vanmorgen weer getest, weer een heeeel vaag streepje, misschien nog wel vager als gisteren. Vannacht ook wakker gelegen van (menstruatie)krampen. Morgen test ik weer, mits...... Ik merk dat ik minder positief gestemd ben dan gisteren hierover. Ik word er knap onzeker van. Gelukkig genoeg te doen vandaag, sporten, uit eten vanavond.
Goedemorgen dames! Tibo, wat balen hmmppfff! Lieflief... verwarrend: minder helder lijntje dan gister... Hopelijk morgen wel wat duidelijker!! hmm... hier aftellen tot maandag, dan mag ik van mezelf weer testen. Zit me nu al gek te maken dat het waarschijnlijk negatief is, maar ik wil zooooooooo graag!!
@Tibo Ohnee he, sterkte! @xxpinkxx Welkom op de vervelende wachtbank, hopelijk toch beter nieuws dan je denkt. Sterkte! @
Dank je meiden! Hopelijk voor jullie alkemaal een positieve test! Ik hou jullie in de gaten, ik kom na 16 mei uit met mn volgende cyclus denk ik, maar dat topic is dr nog niet.. Vol goede moed op naar ronde 9! Ik besef me ook maar al te goed dat er veel meiden veel langer bezeg zijn, en dat t nog niet eens zo lang is.. Maar tis altijd weer even een moeilijk momentje.. En ik herken t ook wat iemand hier zei, dat je het elke keer aan een gebeurtenis gaat koppelen en t dan zo graag wil.. Dit had ik elke keer nog en vooral deze maand, omdat we de 29ste gaan trouwen, geregistreerd partnerschap, was leuk geweest om dat met zn 3e te doen.. Hoop dat ik dat nu een beetje los kan laten! Succes meiden!
Ik zou wel willen, maar ik weet niet hoe het moet. IK heb een foto met mijn telefoon gemaakt, maar nou weet ik niet hoe ik hem hierop krijg.... Ik blijf nog even proberen.
@ Tibo, ja ik herken dat ook, dat je het heel erg aan bepaalde gebeurtenissen gaat koppelen. Dat is bij mij deze keer nog: maandag ga ik testen, dan is onze trouwdag. Ik hoop dat ik het - als het een witte test wordt - hierna ook wat meer los kan laten. En 9 rondes/maanden zijn natuurlijk al wel 9 hele rondes/maanden wachten op iets dat je echt heel graag wil, dus in dat opzicht is het wel al lang, hoor, ook al weet je dat het niet ongebruikelijk is... ik hoop dat het in de volgende ronde raak is!
Ik krijg het niet voor elkaar... Weet iemand of het van de telefoon geüpload kan worden en zo ja, hoe?
Tibo sterkte meid. Hier weer vaak wakker geweest vannacht, zo ongeveer om de 3 uur. Het is nu de 2e cyclus dat het gebeurt na mijn ei. Voor mijn ei kan ik gewoon doorslapen. Vorige keer was het in de cyclus van mijn vmk. Zo ga je wel hopen natuurlijk maar wil wel verstandig blijven omdat het ook niets kan betekenen. Lieflief heb je een foto?