Bekijk bijlage 318402 Ik kreeg hem niet beter op de foto en er zat een kattenhaar op het schermpje en die wilde ik eraf halen, maar heb de strip beschadigd, nu is het helemaal niet te zien, dus kan niet voor een betere foto zorgen. De foto is van voor de beschadiging. Op de foto zie je echt niets, zo vaag is het lijntje, haha
Als ik hem bij mij op de computer iets vergroot (wordt ie wel onscherper van) maar dan denk ik wel iets te zien. Maar ik ben dan ook een heeele goede tuurder.
Geeft niets hoor, ik zie het ook niet, haha Wendy: Ik krijg hem er ook niet groter en dan scherper op... Ik ben niet zo handig, haha.
Aaach Tibo wat balen meis, dikke knuffel hoor!!! Lieflief je maakt het wel spannend zeg, hoop echt voor je dat je binnenkort alsnog twee dikke vetten strepen ziet staan! Hier ben ik een manier aan het bedenken om veel minder op zp te komen, het is ondertussen een hardnekkige verslaving geworden ... Dus mocht je me van de week opeens minder zien dan weet je waarom al zie ik dat nu nog niet gebeuren.. ben veel te benieuwd naar alle mooie roze uitslagen van jullie
Hier nog weekje wachten begint nu wel spannend te worden Nog steeds last van min borsten . Heb die testen van de action meegenomen puur om te kijken of het wat is ben benieuwd
Tweede nega test, vandaag op CD27 met ochtendurine. Geen hoop meer dus ik ga een dezer dagen op rood gok ik.
Uk2011, op hoeveel dagen na eisprong ben je? Want veel mensen testen 3 dagen voor hun NOD nog niet positief he! Er is zeker nog hoop voor jou denk ik! Hier is mijn NOD 25 april: spannend....
Mijn nod is de 16de en heb allerlei kwaaltjes.. Ik voel me niet alsof mijn ongi eraan komt, zo spannend! Ik probeer woensdag pas te testen... Ik zal ook voor de rest van de dames duimen! En voor degene op rood: op naar de volgende knalroze ronde!
oeh spannend voor de eerste testers Ik moet nog 1 week op de wachtbank. Normaal wordt ik op zondag of maandagmorgen ongesteld, dus ga dinsdag 23 april pas testen...
Ik Wens iedereen alvast veel sterkte en ik zal alvast duimen voor de eerste testers!!!! Mijn NOD is 20 april Ik heb nauwelijks geduld en ik weet niet meer waar ik op moet vertrouwen wat mijn symptomen betreft......ik hoop dat ik zwanger zal zijn maar ben bang dat het misschien dit keer toch niet wordt, Of misschien ben ik mezelf gewoon een beetje aan het beschermen want durf niet weer een teleurstelling aan. Vanochtend met een gevoelige vroege zwangerschapstest getest die al bij 12,5 hcg positief test..........maar jammer genoeg negatief..maar ja ook veel te vroeg misschien.....ik kon me echt niet beheersen en ben echt wat verslaafd geraakt aan het testen in mijn laatste week. Ik heb vanaf vandaag dankzij een tip op de forum actionzwangerschaps testen gekocht, had ik dat maar eerder geweten, want 2 voor 1,49 is toch geen geld voor een testverslaafde Hoop echt dat het ditmaal lukt, en wens iedereen veel goeds alvast!!!!
hihi, ik heb nog niet getest en hoop dat ik mezelf ook kan beheersen tot volgende week dinsdag anders is dat zeker een goede tip ik duim voor iedereen, voor een positieve test