aften: bij de etos hebben ze goed werkende aftengel. eventjes daar navragen? is een klein flesje met een pompje erop, echt heel klein flesje. maar het werkt prima
aiaiai klinkt als.. eieiei oooo wat ongeloooooflijk flauw weer *zucht* Ik zal eens kijken bij de etos/kruidvat/drogist.. nooit aan gedacht dat er misschien wel een middeltje voor zou zijn haha Heb nog wel orale daktarin van zoonlief voor zijn spruw.. zal dat ook werken??
uhh ik deed net een reactie die blijkbaar eerst goedgekeurd moet worden door het beheer.. dus mijn antwoord verschijnt vanzelf denk ik..
Ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat die verschijnt, en of die dan onderaan alle berichten geplaatst word of op het oorspronkelijke tijdstip en of er een melding bijstaat dat het door het systeem later geplaatst is...
ik zie m staan. blijkbaar moet er bij alle s.exueel getinte berichten (hoewel o-raal ook een gewoon woord kan zijn) eerst goedkeuring worden gegeven?
aaaah hij is verschenen inderdaad.. wel onhandig dat hij op het oorspronkelijke tijdstip ertussen verschijnt.. kan maar zo dat je dan uitgebreide reactie doet en niemand het ziet omdat we alweer pagina's verder zijn haha Ik snap het wel allemaal (gedeeltelijk want het nut ontgaat mij), maar op het moment is er ook topic over (bij over de site gedeelte ergens) en daar schreef iemand dat haar nickname iet meer mocht ana leigh was het nu met een spatie ertussen.. vind dat wel ver gaan..
pffft okay dat vind ik ook een beetje vergezocht hoor. dit is een site over zwanger zijn/worden en als je dan het woord s/e/x niet meer mag noemen of andere gerelateerde woorden... tsjah...
vandaag ovu testjes binnen gekregen. Gelijk een testje gedaan toen ik thuis kwam. Moest behoorlijk turen om het streepje te zien. Denk zaterdag een knaller te hebben, maar test morgen ook nog eff. Vlgs mn berekening zondag ei sprong maar ik heb zo'n idee dat dat deze keer ook wel later zou kunnen zijn Anders was de test vandaag toch wel iets duidelijker geweest denk ik.
Hoeveel dagen waren je vorige cyclussen dan? Ik heb soms dagen lang best goed zichtbare streepjes en dan ineens weer wit en dan weer zichtbare strepen. en dan ineens hup een knaller. Ik zie niet echt een duidelijk verloop erin bij mijzelf.
Zou best wel kunnen hoor. Ik voel er zelf nooit iets van behalve dat mijn libido stijgt rond ei haha... Nog nooit ovu testjes gebruikt. Bij onze zoon was het in ronde vier raak.
♥ NOD lijst 16 t/m 30 April 2013 ♥ 16.(3) Lindsey ??jaar,6de ronde, 1e kindje Toekomstigemams, 30 jaar, 13e ronde, 1e kindje Uk2011 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17.(3) Laura 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje snoezelke 24 jaar, 8e ronde, 1e kindje Tessvdk 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje 18.(2) Tibo 24 jaar, 8e ronde , 1e kindje Siri1981 31 jaar, 3de IUI, 1e kindje 19.(4) Aloha 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bibi26 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ambie80 32 jaar, 8e ronde na vmk, 1e kindje Jootje123 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje 20. 21. 22.(1) Leen82 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje 23.(1) Arma86 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25. 26. 27. 28. 29. 30. Datumloos TOTAAL: 14 Wil je ook op de lijst? Plaats dan even je nod, nickname, leeftijd, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje dik gedrukt of in kleur in een reactie. ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest , niets doorgegeven