Hallo dames, Ben de hele dag weggeweest en heb nog niets bijgelezen, maar... hier is wat rood gespot, helaas. Het is echter nog heel weinig. Had een tampon in gedaan voor mijn sportwedstrijd. Kan het zijn dat door een tampon inbrengen, je wat licht gaat bloeden? Normaal doe ik pas tampons in als ik al bloed, of valt het me niet zo op. Ik ben bang dat deze ronde voorbij is....
Balen al dat rood dames succes de volgende ronde. Hier gister geklust tijdens het klussen pijn in de linker onderbuik. Zegt mijn man ja dat had je de vorige keer ook. Ik zeg de vorige keer? Ja toen je zwanger was! Ik kon dus natuurlijk niet gelijk slapen Hihi had ie beter niet kunnen zeggen
Balen al dat rood! Hier nog even rustig afwachten. Ben wel veel misselijk maar heb net name veel last van maagzuur! Bijna elke avond. Heb ik normaal nooit. Maar kan ook door de medicatie dieik gebruik in de MMM, hoewel het niet in de bijsluiter van pregnyl of utrogestan staat. Vind het wel irritant als ik nie zwanger ben en dit elke maand ga houden!
Thanks Smnee! Ik sta nu bij 24 april, mag nog weg bij datumloos. Balen al zoveel rood, op naar meer roze deze of volgende maand! Ik ben echt mega mega chagrijnig, ik vermoed dat het het hem deze maand niet wordt, en dat probeer ik mezelf ook in te prenten. Ik heb ws niet met de eisprong geklust, maar wel twee dagen ervoor, dus dan heb ik het gevoel dat het niet gaat lukken en ik voel al veel te veel en dat is geen goed teken, toen ik zwanger was had ik juist helemaal geen symptomen en was is heel rustig.....en nu ben ik er de ganse dag mee bezig, ook omdat ik weer van alles voel... en dan moet ik nog 10 dagen!