NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Maria balen meid, ben benieuwd wat de ha zegt!

Wendy, is toch altijd een confrontatie als je de collega dan ziet! Hopelijk mag jij ook snel zwanger zijn.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik mag ook op rood. Hoewel ik zo'n mooie cryo teruggeplaatst heb gekregen en er dit keer een goed gevoel bij had toch weer hetzelfde verhaal, zaterdag licht streepje, vanmorgen begon de bloeding en weg streepje... Helaas en kan er vreemd genoeg niet eens meer verdrietig om zijn terwijl ik mezelf vorige maand helemaal bij elkaar moest rapen. Ik ga nu mijn laatste cryo laten terugplaatsen als die goed ontdooit en tegelijkertijd heel hard nadenken wat we willen gaan doen. :)

Alle meiden die ook op rood staan, hopelijk volgende ronde meer geluk. Alle meiden die nog aan het wachten zijn, succes, hopelijk allemaal roze voor jullie!!

3. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dikke knuff Jordan!! Hoop zo dat je laatste cryo gaat lukken.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Jeetje Jordan, ik had zo gehoopt op goed nieuws voor ons. Ik vind het voor jou nog vervelender.

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel radiogirl! Lief en voor jou hopelijk goed nieuws deze ronde :)!!

Wendy, nee hoor!!! Super lief van je maar voor jou is het net zo vervelend! Lees net dat je negatief hebt getest :( Jij ook een hele dikke knuffel! Ik denk dat er bij mij iets niet goed gaat. We doen ICSI omdat het zaad van mijn man weinig en traag is en de onderzoeken die bij mij zijn gedaan waren ok maar ik ben nooit onderzocht op auto-immuun en aangezien ik wel vaak positief test en het dan toch geen doorgang vind denk ik dat een vorm van auto-immuun bij mij best zou kunnen. De kliniek wil niet onderzoeken omdat ze het in NL toch niet mogen behandelen dus ik ga nu proberen of de ha dat wel wil onderzoeken. Als er dan uitkomt dat het klopt wat ik denk ga ik informeren voor behandelingen in Gent/DD en als het ok blijkt ga ik weer in NL door. Jij ook een hele dikke knuffel en ik hoop echt voor je dat je snel een positieve test in je handen hebt!!!

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Dikke knuf Jordan.

7. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Sterkte aan alle meiden die op rood zijn gegaan. :(

Ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar heb dit nu al 2 dagen. Ik vind het erg spannend. Ik durf eigenlijk niet te testen. Ik ben nu ook ziek dus kan nu ook niet even naar de winkel om een test te halen. Hoe moeilijk het ook is, ben bang voor teleurstelling en wacht nog maar even af of ik overtijd ben.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel Wondertjeindemaak! Jij hopelijk ook een positieve test over 8 dagen!!!!!!!

9. Maria87

Maria87 Niet meer actief

he, wat ontzettend jammer Jordan, sterkte en heel veel succes!!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel Maria :) Voor jou hopelijk ook snel goed nieuws!!!

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Wat onzettend jammer Jordan,
    Sterkte en hopelijk mag je snel een positieve test in handen hebben.
    Wij zitten nu in ronde 1 en oooh wat duurt dat wachten lang.
    Ik moet nog 1 week wachten en heb het idee dat het niet raak is, waarom weet ik ook niet. Gewoon een gevoel.
    Maar ik ben best wel ongeduldig dus vreet mezelf helemaal op...
    Hoop dat de week snel voorbij is

12. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    He Jordan,
    Wat rot voor je:(.. Hele dikke knuffel..

13. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    snap er niks meer van heb nu ook een klein beetje bloed verlies en nog steeds krampen in me onderbuik zou ik nu alweer ong worden dat kan toch niet

14. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Zou het niet je eisprong kunnen zijn? die krampen in je onderbuik herken ik namelijk met mijn eisprong.
    Of innestelingsbloeding? ik weet niet wanneer je eisprong was, maar dat kan ook een klein beetje bloed verklaren :)

15. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    bedankt yvke
    wcht het maar af meer kan ik niet doen ben net gestopt met de pil
    ben al vaker gestopt met de pil en toen had ik gelijk netjes 28 dagen dus hoop dat het innesteling is mar dt weten we over 2 weken dan heb ook veel last van me borsten maar dat kan ook door de eisprong komen

16. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Wendy en Jordan: Wat ontzettend jammer voor jullie!
    En natuurlijk ook voor de anderen die al eerder op rood zijn gegaan..

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier is de ongi nog niet echt doorgezet.. Zaterdag ochtend dacht i echt dat t begon en daarbij de negatieve test.. Toen werden vl en ik ineens verrast met een vrijgezellenfeest, dus ik heb gewoon wat wijntjes gedronken, maar verder eigenlijk alleen nog maar wat bruinr afscheiding gehad.. Heb me voorgenomen t af te wachten en als er vrijdag nog niets is doorgezet mss nog een testje te doen..

18. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Zie je berichtje nu pas Hyacintje. Teunisbloemolie zorgt ervoor dat je hormoonhuishouding iets beter op orde komt, waardoor de eisprong iets vervroegt kan worden. Mijn eisprong kwam steeds een dagje later, zat de vorige ronde op dag 19. En ik dacht, laat ik het eens proberen. Afgelopen vrijdag mijn ei gehad, dat was dag 15. Misschien heeft het geholpen..:D

19. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    Mijn NOD is vervroegt naar 26 april. Afgelopen vrijdag mijn ei gehad. Mijn man en ik hebben goed ons best gedaan :) dus nu maar afwachten.

Heel veel succes voor de mensen die nu in de testfase zijn beland! Ik wens jullie roze dagen toe!!!!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Yvke, Lotte en SanneW, dank jullie wel meiden. Ik blijf voor jullie allemaal duimen hoor!!!

Deel Deze Pagina