@Missds: Ik heb geen extra bloedverlies of extra pijn, juist minder in vergelijking met mijn afgelopen menstruaties. Het bloed is wat lichter van kleur als normaal. Ik had al wel heel vroeg last van krampen (al vanaf woensdagavond en ben zondag echt ongesteld geworden, normaal hooguit een dag van te voren) In december heb ik ook een vmk gehad, maar daarbij was het me niet opgevallen, nu zou het nog veel vroeger zijn en valt me dit op.
Goede tip! Had ik al eens gedaan, geGoogled, maar helemaal niet aan gedacht lijstje mee te nemen... Maar morgen kan ik bellen want ze wilde er zelf ook induiken welke onderzoeken belangrijk zijn dus ben benieuwd, ze denkt sowieso mee!
Geeft niet gaat wel goed eigenlijk, in tegenstelling tot vorige maand toen was het huilen huilen huilen en nu was ik er eng laconiek onder hihi.
Ik mag van 17/04 naar 24/04 gezet worden als mijn herbereking klopt. Door dat ik mijn eisprong een week later heb gehad verschuifd alles dus een week.
Lindsey! Gefeliciteerd meid, mooie test!! Gelukkig het eerste roze in de lijst! Dames op rood; super balen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! En ik doe mee. Vandaag nog maar een keer getest maar nog steeds hagelwit! Dus zal morgen wel ongie worden helaas! En iedereen die nog wacht; heel veel suc6!!
Dank jullie wel voor alle lieve reacties! En veel succes voor de dames op het wachtbankje en natuurlijk ook voor de dames op rood in de volgende ronde!
Vanmorgen ook nog getest met de gewone predictor en ook die gaf een streep... Pfoe je liet me wel even schrikken.. maar nu weet ik zeker dat ik zwanger ben!
En ook ronde 46 is weer rood geworden voor ons.... Over 1,5 week operatie aan mn baarmoeder en dan hopelijk snel weer op voor een cryo tp en ik hoop zo verschrikkelijk hard dat dat wel een plakker wordt! Ben het wachten na bijna 4 jaar ondertussen wel flink zat om eerlijk te zijn
Even een vraagje, Vannacht in de nachtdienst veel moeten niezen en gisteren uit het niets een verstopte neus wat komt en gaat. Las dat niezen een symptoom kan zijn. Herkent iemand dit. Groetjes