NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Pearl, wat een eikel van een vent! Je hebt volgens mij wettelijk gezien gewoon recht op een aantal uur per jaar voor dokters-/tandartsbezoeken. Hij heeft zijn goedkeuring gegeven voor de 2 afspraken binnen werktijd, dus achteraf dan ook nier zeuren.
    Ontslaan tijdens ziekte is wettelijk niet mogelijk.

Hopelijk ben je snel uit deze rot situatie en krijgen jouw pendels voor deze maand gelijk :).

2. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er is helaas alweer veel rood te zien :(! Hopelijk komt de rest op roze!

Succes voor alle wachtenden!

Hier: ML komt zondag terug van zijn vakantie (2 weken weggeweest). Afgelopen zaterdag m'n eisprong gehad en duidelijk ook gevoeld (achteraf gezien). Deze maand dus een gemiste kans en afwachten tot mijn ongi komt. Dan op voor de volgende ronde die we maar eens heel goed gaan benutten :D.

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Lotte en Radiogirl, thanks, ja pak mijn rust nu ook wel. Heb mijn werk tel uit en word ik anoniem gebeld neemt mijn man op, want damn ik klapte meteen dicht. Werd echt voor lelijke dingen uit gemaakt. Hij had me al met 2 uur per week gekort op mijn contract, maar moet ze wel werken en dit omdat hun een uren fout hebben gemaakt en ik die zelf maar op moest lossen :$ En ik moe echt werken op tijden dat je denkt hoe verzin je het...
    Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag van 8.00 tot 12.00 en vrijdag en zaterdag dan ook nog van 18.00 tot 23.00... Daarbij moet ik alle uren oplossen die open staan. En ik moet maar komen wanneer HIJ dat wil, als ik een andere afspraak heb dan moet ik dit maar afzeggen en dat terwijl ik maar 24 uur (oh nee nu 22) op contract heb... Ik moet iedere week buiten werktijd een vergadering bij wonen, verplichte cursussen, die ik allemaal al heb gehad en vorige jaar heeft hij me van school getrapt, hoefde nog maar 1 jaar en dan zou ik een niv hoger zitten... Maar mijn praktijkopleidster weigerde mijn opdrachten na te kijken en hij vond dat normaal :(

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Wat lief... Ja morgen krijg ik een gesprek met de arbo arts, maar ik zit van mijn onderkant ribbenkast tot schedel vast door de spanningen en bij alles wat er gezegd word begin ik te janken (zo ben ik niet) Dus ben erg benieuwd wat zij zegt, hij ging haar wel manipuleren...

5. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Jeetje Pearl amor, wat een eikel zeg.
    Sommige mensen hebben geen gevoel, sterkte ermee

6. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik had me voorgenomen om geen testen in huis te halen maar nu toch de sensitest besteld 6x kan ik elke dag testen als ik ze in huis heb!!

maar geen test drang hoor:D ;)

7. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik heb me net ingeschreven op deze site. En ik wil zo graag meepraten!
    Ik heb mijn NOD (ik hoop dat ik het goed begrepen heb: dag dat ik ongi moet worden, maar hopelijk dus niet?) op 24 april (ghiihi mijn verjaardag). Ik lees al langer mee op deze website. Ik ben al een aantal dagen misselijk, rare gevoelens onderbuik en wat hoofdpijn..dus het begint nu weer echt te kriebelen :D

Vorige maand is het helaas misgegaan met vier en een halve week. Dus ik had me erop voorbereid dat het wel weer even zou gaan duren...maar nu begin ik te twijfelen...:(

Groetjes Kahlan

8. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het een goede arboarts is, is ze niet te manipuleren en luistert ze jouw verhaal aan en heeft dan een onpartijdig oordeel. Succes!

9. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Welkom Kahlan,

NOD heb je goed begrepen hahaha. Ik heb de zelfde datum voor NOD. Erg naar voor jullie dat het vorige maand niet goed is gegaan. Is toch weer een soort van rouw waar je dan weer doorheen moet, maar wel spannend dat je nu weer de kriebels hebt. Zou mooi zijn toch??

Bij mij rommelt het goed maar dat wil niks zeggen, mijn beste vriendin had ook allemaal symptomen maar vandaag negatieve test. Ik heb nog vijf dagen voordat ik echt kan testen. Hoop niet dat mijn lijf me zoooo ontzettend voor de gek houdt.

Mijn symptomen zijn, misselijk, hoofdpijn, duizelig, vloeistof uit linkertepel, honger/opgeblazen gevoel, rommelende buik

Spannend allemaal.

10. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik heb vandaag ook een hele rommelige buik, pfff
    en heb al sinds 1 week best wel veel honger eigenlijk?
    Ik vind het maar vreemd want ik ga ervanuit dat ik deze maand niet zwanger ben, want we hebben alleen geklust 2 dagen voor mijn eisprong

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    @ Pearl: wat een lullige reacties!!! Pfff, sterkte!!!

Hier nog steeds niets...

Liefs,

12. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Snap t meid, balen zeg! hopelijk volgende ronde meer geluk!
    knuf

13. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie welkom!

Het was inderdaad heel erg verdrietig, daarom waren we er nu ook niet heel erg mee bezig. Ook alleen twee dagen voor eisprong geklust, daarom zou het het ongelofelijk zijn...

Dat worden vijf lange dagen!! Gelukkig gaan we een weekendje weg, dan gaat de tijd wat sneller!

Iemand nog goeie smoezen waarom ik dat wijntje niet drink?

Kahlan

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @pearl: wat een onzin zeg. Ik ga altijd onder mijn werk naar de gyn omdat ik werk tijdens de "openingstijden" van de gyn. En ik moet ook iets van 6 keer in de maand naar een afspraak. Gelukkig doet mijn baas er niet moeilijk over. Ik vind het zelf wel af en toe vervelend dat ik er dan weer niet ben.

@hier: zit nu op cd 25 en heb sinds gistermiddag een klein beetje bloedverlies. Maar alleen als ik afveeg op de wc, er zit niks in mijn inlegkruisje. Ik zal dus wel ongi worden, alleen is dat dan wel weer vroeg. Ik hoop alleen dat het pas zondag los barst, want ik moet op cd 3 weer naar de gyn, dus dat zou dan dinsdag zijn. In het weekend kan het niet bij ons, dus dan heb ik een probeem als het morgen doorzet.

Wel één voordeel, ik heb blijkbaar wel een ei gehad, ookal mocht ik deze maand geen clomid gebruiken. En nu maar hopen dat mijn cycste weg is en ik de aankomende ronde wel weer aan de clomid mag.

15. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Zegt niets Yvke want een vriendinnetje van mij is zwanger geraakt van 1 keer klussen in de maand dat het raak was.... dus alles is mogelijk ;)

16. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Krijg hier net de felicitasbox binnen van mijn vorige zwangerschap pfff

17. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    @pearl jeetje pearl wat een ontzettende eikel is die baas van je!! mijn mond valt open van zulke mensen!!

@kahlan het zegt inderdaad niets hoor.. ik ken mensen die maar 1 keer hebben geklust en die zijn gewoon zwanger geworden!

@chantallcindy jeetje balen meid! zo wordt je er nog eens een keer extra aan herinnerd! :( hopen dat het snel raak is en dat het een plakkerd is!!

@hier nog steeds niets.. zit vandaag op dag 29 en normaal gesproken zou ik nu al ongesteld moeten zijn.. ik hoop het zo!!!

18. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Heb net kvk test gedaan staat heel licht een streep pfff

19. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    wat spannend voor een aantal meiden.

Pearl, ik ken je situatie niet precies, maar het klinkt goed rot zeg. Veel sterkte daarmee.

Hier vanochtend mijn temp explosief gestegen op 3DPO. Zegt waarschijnlijk niks maar ik hoop het natuurlijk wel... (ik weet dat ik mijn eitje heb gehad afgelopen maandag, want vanaf toen is de temp aan het stijgen. we hebben vorige week donderdag, zaterdag en zondag gesekst, dus wel op de goede dagen....)

En Kahlan, balen dat het mis is gegaan. Is jou naam trouwens uit die ene boekenreeks? En super frustrerend chantalcindy van die box.

20. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    @Pearl: laat niet over je heen lopen door je baas hoor!! Een weerwoord hebben is bij zo iemand nodig, anders stampt ie je helemaal de grond in (en daar voelt hij zich waarschijnlijk heel lekker bij). Heb er helaas ook ervaring mee..
    Heel veel sterkte en succes!

Deel Deze Pagina