NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ga het proberen via me telefoon

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Nu lukt het wel geloof ik

3. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Nee toch niet stuur.je pb

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ok hoop dat dat lukt ben wel benieuwd

5. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    chantalcindy, wat spannend... hopelijk kun je snel uitsluitsel geven.

6. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    chantalcindy ik zie een streepje hoor, wel echt heeeeeeeeel licht, hopelijk wordt ie duidelijker!

7. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    Ik zie echt heeeeeeeel licht een streepje hoor!! Spannend!!

Ik heb net ook een test gedaan.. Kon me toch niet meer inhouden en denk heeeeel licht een streepje te zien! Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,8 KB
      Weergaven:
      14
  8. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    nou ja het is zo wel heel slecht te zien eigenlijk.. hij is ook heel licht hoor en krijg hem er niet beter op :(

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    #1389 molly27, 18 apr 2013
    Laatst bewerkt: 18 apr 2013
    ik mag op rood!!
    ik ben ongi geworden. Beetje te vroeg, maar heb gelukkig wel een ei gehad deze maand, dus hoef niet mijn ongi op te wekken met medicijnen. Nu kijken wanneer ik naar de gyn kan. Die kan ik morgen ochtend pas bellen.

10. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Wow Chantallcindy en pocahontas, dat ziet er zeeeeeeer hoopvol uit!!!!!!
    Vandaag is mn NOD en misschien koop ik zo ook maar een testje.. AAAAH!

Pearl, ik heb in PRECIES dezelfde situatie gezeten en achteraf baal ik dat ik het teveel heb gepikt. De ARBO kiest geen partij, dus je hoeft niet bang te zijn voor manipulatie, echt niet. Doe wat goed is voor jou! Ik ben uiteindelijk weg gegaan bij die baas, want dagelijks hyperventileren en huilen is nooit goed voor een mens. Ik was toen wel 1 maand werkloos wat wel balen was, maar erna een leuke baan gevonden. Sterkte ermee!

11. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

@pearl.

Precies. Soms moet eerst iets eindigen voordat er ruimte is voor nieuwe dingen. Weg met die zak. Veel beter voor je gezondheid. Wat een zak. Had ie aan mij echt een foute gehad. Lief zijn voor jezelf.

12. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

@pocanhontas en chantalcindy

Wat spannend zeg. Kan het op mobiel niet goed zien maar hoop zo dat dat lichte streepje een dikke knaller wordt.

@guusje

Same here. Erg spannend. NOD pas 24ste maar toch. Allemaal symptomen. Ik moet toch nog maar even geduld hebben. Vind het ook wel beetje eng nu.

SPANNEND!!!

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Ik net ook stom 5 dagen voor nod maarja ik lijk bij mij in de verte iets te zien , morgen vroeg maar eens probere met ochtend urine . Is de zelfde test.
    Ookbij jij heeel ver weg lijk ik iets te zien

14. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Stiertje88

Inderdaad! Die kahlan! Hahah wat leuk dat je het kent!

15. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

ChantallCindy, oh ik zie hem!!! Voorzichtig gefeliciteerd!!

Meiden, wat zijn jullie lief... Ja ik ben heel erg benieuwd... Heb ook alles opgeschreven... En mijn huisarts heeft me doorverwezen en gezegd dat ik haar moet laten bellen als de arbo arts moeilijk doet.
    Hij maakt me ook kapot. Plaatst opmerking tegen collega's die niet kunnen, dat een loeder als ik nooit een goede moeder word :$
    Weigert een vakantiedag toe te staan als de vader van je beste vriend gecremeerd word (afgelopen maandag)... Het stapelt zo op, de eerste woorden van hem waren, ik heb je niet nodig hier, maar omdat het de afspraak was dat ik naar deze locatie ging heeft hij het maar goed gekeurd... En hij roept vaak dat er 10 voor mij staan te trappelen :$

16. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Thnx meiden hoop op een knaller hihi

Mijn man ziet hem niet of wil hem niet zien

17. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    Ik kan helaas ook op rood :(
    Ik hoop wel echt dat er snel meer roze bij komt zeg. Hier word een mens niet vrolijk van...

18. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    oh pearl amor, wat een piece of shit die baas van jou. Hopelijk is de arbo-arts okee, dat kan echt, ik had best een goede toen ik met burn-out klachten thuis kwam te zitten na de bevalling van J. Die nam echt de tijd om weer te re-integreren, dus laat je niet opjagen, luister naar jezelf ga in discussie, laat zien dat het menens is met je klachten, houd je niet te groot!

Hier ben ik even op een nieuw dieptepunt beland, ik probeer mijn zinnen te verzetten en niet te hopen, maar ik voel de hele dag weer zo'n onbeschrijflijk k*tgevoel in mijn baarmoederstreek, het is geen menstruatiepijn, ik had het de vorige maand ook een week van te voren, extreem emotioneel, aggressief, en dan constant herinnerd worden aan je wensen voor deze maand, door dat stomme gevoel. Ik haat het, het is waarschijnlijk een bevruchting die mis loopt ofzo, ik kan het ook niet anders verklaren,, waarom kan het niet gewoon zijn wel of niet. Gewoon ongesteld worden zonder al die onzin pijntjes die ik normaal ook niet heb, dit is uber vermoeiend, als ik nu maar zwanger ben heb ik het er allemaal voor over, maar oh oh oh wat kan ik hier slecht tegen.....

19. Reb

Reb Niet meer actief

@Hannes
    Denk dat velen dat gevoel hier ook hebben. Ik had gisteren zo'n dag, het is gewoon deprimerend. Je voelt van alles en elke keer dan denk je aan zwanger willen worden. Loslaten is dan ook heel moeilijk.
    Nog 6 dagen en dan weten we waarschijnlijk meer, sterkte meid.

20. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    @lindalot ja ik kon mezelf heel sterk houden.. Tot vandaag! Ik ben zo benieuwd of die buikpijn iets positiefs betekent :)!
    Mn vriend is ook erg benieuwd, die vraagt steeds of ik al ongesteld ben en of ik symptomen heb van een zwangerschap haha.

@hannes wat vervelend dat je je zo voelt :(. Hopelijk betekent de pijn in je baarmoederstreek nu iets anders dan vorige maand!

Deel Deze Pagina