Balen voor iedereen die op rood mag. Mijn symptomen zijn vandaag opeens allemaal verdwenen Blij als april voorbij is, dan hebben op zijn minst weer allemaal een antwoord. Kahlan
hallo dames, Ik heb de hele nacht niet echt geslapen, twijfel of de test van kv wel goed is of was het een vals resultaat etc.. Voel me alsof ik ongesteld moet worden al drie dagen is nog niks... maak mezelf gek.. straks maar even naar de kruidvat andere test halen of zo.. heb ochtendurine al opgevangen
Goedemorgen allemaal. Sommigen van ons gaan nog een spannend weekend tegemoet. Ik moet woensdag volgens cyclus ongesteld worden maar voel nu soortgelijke krampen, maak me een beetje zorgen omdat mijn symptomen zo passend waren tot nu toe. Hoe voelt innestelingspijn eigenlijk? Is het te vergelijken met menstruatiepijn??
Ik ben een beetje in de war... Ik had vannacht een droom dat ik zwanger was, maar die heb ik zovaak.. maar toch ging ik even een testje doen en er was een heel licht streepje. Wel zo licht dat het amper zichtbaar was, maar het was toch zeker niet omowit. Durf nog niet helemaal blij te zijn omdat het natuurlijk nog voor mn nod is..
@scorpio: spannend, op hoeveel dagen voor nod zit je nu? Ik heb er vanochtend, 4 dagen voor nod, een testje gedaan. Manlief was erg benieuwd. Helaas was ie (nog) omowit, maar volgens m'n man konden die goedkope testen van de action ook niet goed zijn. Dus ik moest vandaag maar andere testen halen en het morgen opnieuw testen.ik ben het natuurlijk helemaal met hem eens!
Ik was vanochtend helemaal in de veronderstelling dat ik ongesteld zou worden. Temperatuur was ook wat lager. Tot op heden nog steeds niet ongesteld en krampen zijn verdwenen! Ik heb zelfs gewoon afscheiding. Ik snap helemaal niets meer van mijn lichaam.
ik ben altijd een paar dagen voor nod heel droog van onderen maar nu heel nat als ik veeg doorzichtig maar niet draderig en de baarmoeder mond zit pot dicht laag een vrouwen lichaam is een raar iets dat ik zelf nog niet ken na bijna 27 jaar en doe bijna dagelijk slijm controle! je bent niet de enige die er niks meer van snapt hyacintje!!!
Oh waw hoeveel rood al, dit is precies echt geen goeie maand Gelukkgi toch al een paar roze meiden... proficiat aan hen! Pff ik heb niets van zwangerschapssymptomen dus ik vrees dat het niet zal mogen zijn
Als het goed is nu zo'n circa 3 dagen ervoor. Ik heb een paar daagjes geleden ook nog helemaal wit getest dus er is nog hoop voor je
Aaah jammer Chantal Cindy.. Op naar het ei in mei dan voor jou.. Hoop dat dit een vruchtbare maand voor je gaat zijn.. Ook de andere dames op rood succes in de volgende ronde.. Ik heb er nog een andere test tegenaan gegooid weer een heel licht streepje zie voor foto bij zwangerschapstesten/ tuurtest.. Vanmiddag ga ik naar de huisarts hopenlijk dan een dikke bevestiging!! Moest zoiezo naar de huisarts voor iets anders dus kan het mooi combineren .. Ik laat jullie weten hoe het afloopt!
Succes chocolaatje! Chantallcindy, balen meid!! Hele dikke knuffel. Maar gelukkig is je cycles inderdaad weer normaal Bij mij is t gisteren bij die ene roze veeg gebleven. Merk dat ik er dan toch ineens weer redelijk mee bezig ben :s ach ja, na t weekend weet ik meer. Hoop ik! Komede dagen ben ik niet veel online, dus meiden die op t wachtbankje zitten: heeeeeel veel succes! Iederen die nog lekker aan t klussen zijn, veel plezier
@Chanttalcindy Balen joh! hopelijk gaat: 'in mei legt iedere vogel een ei' voor jou op! En voor iedereen die weer mee gaat in de mei ronde! @melkchocolaatje: Spannend zeg! ik zal voor je duimen! Mijn verschijnselen zijn volgens mij een bacterie ofzo: super last van mijn darmen en aanvallen van maagzuur...waarschijnlijk gewoon iets verkeerds gegeten Voel me niet zo lekker... Kahlan