Ik vind de testen van het kv die 2 voor 5 het fijnst. Ik ga misschien ook eens die van de action proberen. Scheelt toch weer knaken en als je iedere maand meerdere keren test ( en t duurt al 21 mnd) dan....... Oh ik ga niet uitrekenen wat me dat al gekost heeft.
Goeiemorgen meiden, Ik had vanmorgen een flinke temp dip van 36.9 naar 36.6 En me nod is over 6 dagen, dit zou een innesteling kunnen zijn toch? Ik had vannacht ook last van me buik voelde hard en opgeblazen aan, en vanmorgen een btje last vaN krampen en steekjes. Ik hoop het zo kom ik mooi onder die operatie en de mmm uit
Ik mag op rood, ben zojuist ongesteld geworden. Nu weet ik het in elk geval zeker! Meiden hier heel veel succes!
hier vanochtend een witte test, jammer maar helaas. Nu maar wachten tot vermoedelijke NOD 27 april, dan weer een testje wagen Succes dames! En dames op rood, jammer
ik kon me ook niet beheersen, over 2 dagen is mijn nod. Heb vanmorgen getest en helaas negatief, dus ik denk dat ik maandag gewoon ongesteld ga worden. Op naar ronde 2....
Vandaag negatief getest. Stop met progesteron en dan zal ik wel komende week ongesteld worden. En dan weer verder, volgende ronde... En een HSG, altijd fijn...
Hallo allemaal, Wat een rood weer en wellicht een roze! Spannend hoor! Hier geen nieuws, nog steeds op het wachtbankje!
Hey, mag ik er ook nog vlug bij? Cara, NOD: 24 april, 12de ronde, 39 jaar, cyclus van 25 dagen, 1ste kindje Bedankt!
Welkom Cara. Volgens mij zou ik vandaag best kunnen testen, maar heel anders dan de andere maanden totaal geen drang. Succes iedereen die wel gaat testen!
Lekker uitgeslapen en nu weer twijfelen of ik zal testen.. maar na die, helaas meiden , negatieve testers hier van vanochtend denk ik dat ik het ook gewoon nog maar even moet uitstellen.. Dames op rood balen joh, hopelijk de volgende ronde meer geluk!! Olakidee sterkte met de HSG! Jenn spannend!! Ik duim met je mee hoor!! Hoop zo dat de MMM je bespaart blijft! Joanietje spannend!! En idd anders toch ff een test van een ander merk halen??
Wij hebben samen ons nod zie ik!!! Ik ga ook niet vroeger testen, doe dit trouwens nooit. Ben wel heel benieuwd want heb vorige week vrijdagavond bruin bloed verloren, redelijk wat. Beetje te vroeg voor een innestelingsbloeding want het was pas 3 dagen na m'n eisprong. Missch gewoon een eisprongbloeding? Heb het eigenlijk nog nooit eerder gehad, maar wil niet te veel hopen. Nu heb ik al een paar dagjes steken en een trekkerig gevoel ter hoogte van m'n liezen. Raar, maar nog enkele dagen geduld en ik weet meer!!! Veel succes allemaal!!! x
Waaaaah..!!! Ik heb positief getest! Een duidelijke streep op K2v5 en 1-2 weken op de Clear Blue!! Zo onwerkelijk, maar zooooo blij! Eindelijk! --- roze wolk ---
Volgens mij mag ik nu wel van lichtroze af.. Eerste is 17 april (negatief), 2de 19 april en 3de is vandaag. Ik kreeg het niet zo goed op de foto, streepjes zijn in het echt iets zichtbaarder Regina, gefeliciteerd!!
Regina83 wat een geweldig nieuws hoor, super gefeliciteerd! Geniet ervan! Scorpio99 nou dat zijn heel erg duidelijke streepjes, jij mag op knalroze! Super!
Ik testte bij mijn vorige zwangerschap pas positief de dag voor mijn NOD met zo'n stripje. Hoe het zit met de KV testen weet ik niet, want volgens mij zijn die gevoeliger en zouden die dan een paar dagen voor NOD al positief moeten zijn?
Dames, k wou het gisteren nog posten, maar het is er niet van gekomen Maar ik mag op roos Heb ook al bloed laten trekken en dit was POSITIEF!!!