NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racexkippiej

14 dec 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Dan hebben we dezelfde NOD mijn testen zijn ook negatief alleen de ovutest had een licht streepje maar dat vertrouw ik niet zo.(deze had ik over)

Hopelijk krijgen wij ook een positieve test in handen

2. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    regina83: Proficiat! En wat hoopte ik dat dit mijn testen waren geweest vandaag...

Aan de andere roze dames ook proficiat natuurlijk!

Ik heb vandaag al eens getest maar witter kon niet. Nu zolang ik niet ongi word is er nog hoop maar ik voel niets van symptomen dus ik vrees er voor. Nu is mijn NOD ook pas woensdag dus het kan nog steeds

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Weer 3 meiden op roze! Gefeliciteerd!

Meiden op rood balen. succes de volgende ronde.

4. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Ook mijn felicitaties voor Tielo, Regina en Scorpio!!
    Kinderwens 87: Ik denk dat ik ook een negatieve test gehad zou hebben als ik 4 dagen van te voren had getest, de test is bij mij nog licht!! Maar wel zwanger!!

Nogmaals de mantra: Geen bloed geeft moed!! Geld ook voor de andere testers! Dames op rood veel succes in de volgende ronde..

5. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

25 okt 2012
    259
    52
    28
    Helaas ik mag ook op rood :( had me toch vergist in de test blijkbaar..zucht!

alle andere dames op naar meer roze!!:)

6. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook nog niet opgegeven hoor:). Zit nu 2 dagen voor NOD en je hoort wel vaker dat mensen zelfs na NOD pas positief testen dus wacht rustig af... Heb nu in ieder geval weer een beetje rust en de ergste testdrang lijkt voorbij, dus we wachten nu rustig tot na NOD voordat ik weer test

7. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    gefeliciteert tiele scorpio en regina geniet ervan dames is jullie gegund!

kon vandaag niet laten om te testen want zie een ader op mijn tepelhof lopen heb het gevoel dat mijn borsten wat opgezet zijn en voel soms met opstaan een trekkerig gevoel bij liezen maar negatief

8. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    ik was net een beetje misselijk, maar kan ook van de friet en de chips zijn ;) hahahahahahahaha

9. DV828

DV828 Actief lid

15 nov 2012
    231
    0
    0
    Pfff voel mij vandaag niet echt lekker.. Constant steken en krampjes in mijn buik! Verder heb ik weinig eetlust en ben misselijk... Een griepje of toch??

10. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    pocahontas, dat is balen zeg... dikke knuf

11. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    ik heb trouwens een super licht streepje, maar wel binnen de tijd op een kv test. Ik heb er wel mee rondgelopen (op zoek naar het beste licht ;) :) ) in plaats van laten liggen, ik weet niet of dat uitmaakt, ik durf nog niet te hopen, want het voelt serieus niet goed aan, maar toen ik net misselijk was ging ik toch maar testen.... ik ben als de dood dat het een vmk is dadelijk, omdat ik echt het gevoel heb dat ik ongesteld wordt, zoveel krampen. vooral omdat ik al een keer een mk heb gehad aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Bijgevoegde bestanden:

12. Reb

Reb Niet meer actief

Ja, tegelijk :)
    Maar ik heb naar mijn idee geen eisprong gehad, dus ik wacht gewoon meer op mijn ongesteldheid dan dat ik nog hoop heb voor deze maand.
    Helaas.
    Maarja, succes met afwachten, spannend ook! Al lang aan het proberen?

13. Reb

Reb Niet meer actief

Gefeliciteerd alle dames op roze!! :)

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hannes die is al goed duidelijk voor 4 dagen voor nod! We gaan gewoon positief denken en heel hard duimen dat dit een plakbeeb is! Ik had bij mijn zwangerschap ook zulke krampen dus het hoeft niks te betekenen. Ik feliciteer je alvast! Gefeliciteerd!

15. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik zie hem ook Hannes! Voorzichtig gefeliciteerd:)

16. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff...ik heb last van n soort van ongesteldheids achtige krampen. Nu lees ik overal dat dat goed kan en niks ergs hoeft te betekenen. Maar evengoed...ik hoop zo dat t goed gaat dit keer. Ik durf toch nogsteeds niet vrolijk te zijn. T voelt me tezeer t zelfde als in januari toen bleef die helaas niet plakken....we wachten maar af.

17. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Toch weer wat dames op roze gefeliciteerd!!

18. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    #1558 Hannes, 20 apr 2013
    Laatst bewerkt: 20 apr 2013
    joanietje, hier hetzelfde, ik heb net nog twee testen gedaan (één kv en één dipstick) en allebei positief, maar ik heb zoveel krampen net als vorige maand dat ik heel bang ben dat het geen plakker is, hopelijk hebben we het hartstikke mis en gaat het helemaal goed komen!

19. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wordt ook helemaal gek! Ben al sinds dinsdag misselijk met krampjes links onder, doodmoe, hoofdpijn en bij vlagen maagzuur. Kon het niet laten gisteren 5 dagen voor nod te testen... En ultra licht streepje! Vandaag opeens roze en bruin slijm. Veel te vroeg voor ongi, heb ik anders nooit. Ik ben wel nog super misselijk en voel rare steekjes in borsten. Dit lijkt dus weer mis te gaan. Sorry moest ff mijn frustratie kwijt.

20. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    Meiden op roze gefeliciteerd
    meiden op rood volgende maand hopelijk beter

Deel Deze Pagina