NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan alle meiden die op roze staan: gefeliciteerd! En geniet ervan!

Aan alle meiden op rood: sterkte, hou moed! Volgende keer ben jij wellicht aan de beurt!

Ik mag op rood :( even om aan te vullen: vanaf woensdag 32 jaar vijfde ronde eerste kindje vmk in maart

Ps ben echt beetje depri dat het niet gelukt is voor mijn 32ste. Als iemand daar bemoedigende woorden voor heeft; graag! Zit er wel even doorheen....:(

2. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ooow Kahlan!! Hele dikke knuffel!!! Hoop voor je dat je alsnog snel zwanger zal worden! Logisch dat je nu ff in een dip zit, als je gehoopt had voor je 32ste zwanger te zijn. Wie weet lukt t komend jaar ;)

Alle nieuwe dames op rood, blijft balen!
    Nieuwe zwangere, gefeliciteerd! Wish, k hoop dat je snel van dat lichtroze af mag!

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Mijn bemoedigende woorden: een collega van mij werd spontaan (ongepland) zwanger op haar 40 ste, ze dacht dat ze niet zwanger kon worden, had het al 5 jaar geprobeerd zonder succes.
    Een oud-collega van me was 36 toen ze zwanger werd en een niichtje can me 34.
    Dus let niet op je leeftijd, maar op hoe je je voelt en wat je wilt. 32 is slechts een getal.
    Ook voor jou hoop ik dat je snel zwanger mag worden!

4. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Het voelt goed om even wat schouderklopjes te krijgen zonder oordeel!

5. noor84

noor84 Lid

17 okt 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Wat spannend allemaal zeg...
    mijn NOD staat op woensdag maar het kan ook donderdag of vrijdag zijn...ik denk vrijdag pas te gaan testen.
    Gisteren heel veel last gehad van steken en krampjes en mega hoofdpijn. Op dit moment voel ik ook wel wat gerommel ik hoop dat ik een innesteling heb gehad gisteren...
    nu maar hopen dat het geen voortekenen zijn van een naderende ongi..voelt wel een beetje anders maar misschien houd ik mezelf wel voor de gek :)

6. Reb

Reb Niet meer actief

@Kahlan Gefeliciteerd alvast (of bedoelde je afgelopen woensdag?)! En wat poohbear zegt en aanvullend, 32?? Je bent in de bloei van je leven, er is helemaal niks ouds aan 32 jaar.

Hier is het overigens vrij rustig, nog altijd geen testdrang en nog altijd niet op rood. Wel vandaag een zooi ovulatietesten besteld en bij aanvang van de volgende cyclus ga ik er elke dag een test tegenaan gooien. Heeft er nog iemand tips, elke dag om dezelfde tijd? Of een bepaald tijdstip?

Gefeliciteerd de nieuwe dames op roze!
    En natuurlijk jammer van de dames op rood, sterkte! Volgende maand/ronde hopelijk beter nieuws!

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik denk dat het streepje voorgedrukt was..morgen nod.. Normaal wel 1 of 2 dagen van te voren bruin verlies en nu niet maar ook geen symptomen.
    Niet van een zwangerschap en niet van aankomende ongi.

Groetjes

8. mmetje

mmetje Nieuw lid

20 apr 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle roze dames: gefeliciteerd! Geniet ervan, lijkt me een erg bijzondere tijd!

Alle dames in rood: balen, maar hopen op een volgende keer! En dat zou vast goed gaan komen! Daar moeten we vanuit gaan..

Ik heb vanmorgen getest, helaas negatief. Ik heb vanaf september (daarvoor de pil) een regelmatige cyclus van 31 dgn, met vorige maand (de eerst poging) meteen aan afwijking, nl 35 dgn.. Die week vond ik echt heftig omdat je niet ongesteld wordt, maar keer op keer geen positieve test te zien krijgt... Ik dacht dus het nu anders te gaan doen en later te testen maar niet gelukt.. Heb genoeg symptomen maar geen positieve uitslag.. Ga er dus maar vanuit dat het niets wordt deze maand.. En hopelijk wordt ik deze maand wel wat sneller ongesteld kunnen we sneller naar de volgende ;)

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik bedacht pas op mijn 34ste dat ik een kind wilde;). Op mijn 36ste werd ik mama en nu op mijn 38ste willen we nog graag een tweede. Dus je hebt nog zeeën van tijd;) succes iig!

10. Racexkippiej

14 dec 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Dankjewel ! Maar ik geef de hoop nog niet op geen bloed is goed!

voor iedereen die in het blauw staan, ik hoop dat het alsnog positief wordt.

En iedereen die zwanger is gefeliciteerd!!

11. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Op het wachtbankje zitten is vervelend!

12. Racexkippiej

14 dec 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Ja dat is het zeker ! Heb je ook nog niet positief getest? Ik ben nu al bijna een week overtijd

13. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Kahlan, ik was 33 toen ik mijn eerste kreeg!

Wachtbankjes zijn superstom, heel veel positieve testen gewenst!

Wish01 ik hoop zo dat het toch iets was, wanneer ga je weer testen?

14. Racexkippiej

14 dec 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    O sorry ik keek niet goed meid jij bent nog veeeeeeel te vroeg haha ik hoop dat het voor jou raak is

15. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lindalot79 je zei laatst dat je woensdag kunt testen...je zou natuurlijk ook n early tester halen die kun je 3 dgn voor je nod testen...

16. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Ja klopt maar probeer eigenlijk gewoon door te zetten tot woensdag. Denk niet dat ik dat haal hoor maar kan het proberen. Vind het erg moeilijk. Voel me ook echt anders. Continu misselijk, gevoel dat ik zo flauw kan vallen, vloeistof uit mijn linkertepel, jeukende en pijnlijke borsten, hoofdpijn en onrustige buik. Vind het erg spannend en probeer nu zo weinig mogelijk stress hiervan te ervaren omdat dit de innesteling tegen kan houden omdat je baarmoederwand dan samentrekt en dan geen eitje laat nestelen. Dit allemaal volgend mijn babypedia ;))

Begin het nu wel erg spannend te vinden. Logisch toch??

17. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nogsteeds kramp. Ik wordt hier zo onzeker van. Telkens als ik naar de w.c moet en dat is vaak dan denk ik nu zal ik wel ongesteld zijn. Tot nu toe niks. Hoop dat dat ook zo blijft wordt d'r gek van. Ik ga woensdag de clear blue met weken indicator doen...

18. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die babypedia van jouw is kei handig ;) t is zeker logisch dat je je zo voelt..nog effe wachte...

19. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Ja is voor ons allemaal stuk voor stuk spannend.

Ben ook erg blij met mijn babypedia/lieve kleine zusje. Heb heel veel steun aan haar en kan haar alles vragen. Ze leeft ook helemaal met me mee want is eerste x dat ze echt de rol van tante kan spelen. :) de lieverd is net zo opgewonden als ik haha.

Geen bloed is goed!!

Zo maar bedje in. Morgen weer werken. Kijken of ik een beetje kan slapen. Jij ook niet te laat hè?? Rust is goed voor lichaam en geest.

20. Racexkippiej

14 dec 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Net testje gedaan na 7 dagen overtijd ( kon niet wachten haha)

Maar witter kon haast niet pfffff hoelang moet ik nog wachten. .........

Deel Deze Pagina