hier ook geen goed nieuws Vandaag maar getest en ondanks ik veel heb gedronken zou de test na 5 dagen toch echt donkerder moeten zijn maar nee weer een tuur test denk toch echt aan een indroog streepje. dan zou ik volgens FF dit weekend moeten gaan menstrueren dus ja dan maar wachten op de rode duiveltjes *zucht*
@Lappie Ja klopt! Zag het net, haha. Beetje raar een eisprong 5 dagen voor mijn NOD, of mijn NOD verschuift een week.... Wat toch wel bizar is voor een cyclus die vrij regelmatig is. Ben een beetje in de war! Gelukkig klussen we al de hele maand om de dag, om er maar iets positiefs van te maken , dat is dan wel weer heel fijn
He babyboom wat vervelend. Bij mij veranderen de krampen weer. Nog steeds lichtroze...maar ben aan t wachten totdat t doorkomt
Ooohhww zo'n verschrikkelijke buikpijn.. Dat is nou bepaald geen 'ik moet ongesteld worden' symptoom (voor mij dan). Pfff vriendlief heeft een kruikje warmgemaakt, de schat
Lieve dames, ik ga proberen een maand afstand te nemen van zp. Hoop dat de lijst nog goed roze kleurt ! Succes allemaal . Groetjes
Reb waarom zegt FF dat je op 3dpo zit maar je banner 2 dagen voor nod zit? gewoon nieuwsgierigheid hoor, want ik dacht ook mijn ei te hebben gehad op dag 25 maar FF zegt nu dag 32
Nou ik had er een topic over geopend bij temperatuurkaarten. Zoek hem even op - negatieve ovulatietesten vs temperatuurkaart (zoieta). Ik begrijp er ook niet zoveel van, hopelijk heb ik deze maand gewoon een langere cyclus, maar dat komt niet zovaak voor. Ik ga volgende maand de hele cyxlus ook ovutesten gebruiken. Als het dan weer zo loopt (alsin ik word qoenadag ongesteld) dan ga ik naar de huisarts toe. Vind het in ieder geval wel verwarrend. Hoeveel dagen is jouw cyclus?
Toch weer wat roze dames er Bij gefeliciteerd! Ik mag nog even afwachten heb me deze maand ook voorgenomen er minder mee bezig te zijn en tot nu toe lukt dat redelijk
Nah... ik stond deze maand helemaal niet op de lijst zie ik. Na een enorme rotperiode vorige maand (2e keer VMK en nare onderzoeken in het ZH) hebben we een maand rust gehad. Volgende week heb ik een rontgenonderzoek in het Zh gepland staan en wat wil het geval........ juist ja! Mn ei was deze maand 3 dagen eerder. Vrijdag had ik dus ongesteld moeten worden. Vandaag nog niks dus net even getest... Heb er zelf nog weinig vertrouwen in of het ook blijft plakken,maar toch... Mag ik er alsnog op misschien? Ronde 12, 1e kindje, NOD was 19 april, MMM enne ROZE geloof ik
ik gaat em zo ff opzoeken ik hou mijn cyclus al 3 jaar bij en de langste is 39 dagen dat heb ik 2x gehad in 3 jaar tijd vorig jaar en het jaar erop. Nu zit ik inmiddels op dag 43.
ah gelukkig, weer wat meer roze!! we komen er wel hier probeer ik nog maar wat langer geduldig te blijven met mn stomme cyclus, maar het valt soms niet mee...