Gefeliciteerd voor iedereen die nu op roze staat!! Ik ben zojuist ongesteld geworden.. Wel nog steeds een stabiele cyclus dus, maar toch balen.. Op naar de volgende dan maar! Kan ik met koninginnedag iig feesten! (Je moet er toch iets positiefs uit halen toch?)
1e NOD vandaag. Getest toen ik wakker werd maar helaas negatief . Zal ik morgen weer testen, of beter nog even wachten tot dat ik meer dagen overtijd ben?
Toch nog even mn testje uit de prullenbak gevist, hihi. Heb er even goed naar gekenen in t licht . Toch zag ik echt een super vaag streepje. Is echt niet te zien eigenlijk. Maar misschien dat ik mezelf voor de gek hou. Kan er helaas geen foto van maken, daar issie echt veels te onduidelijk voor.
Nou dat gevoel had ik dus ook bij een testje van de etos, zelfde idee als die twee in 1 verpakking van de kv. maar op gegeven moment zag ik wel iets/niet iets... ik weet het niet meer... lijk wel compleet geobsedeerd. haha nu gewoon proberen af te wachten tot NOD GEDULD IS NIET MIJN SCHOONSTE ZAAK!!!
Lindalot79 zitten we toch nog in dezelfde situatie. Heb d'r vanmorgen nog maar n testje tegenaan gegooid. M'n hcg is vanaf zaterdag niet meer geworden dus ben bang dat t toch gaat doorzetten
Vanochtend toch vier dagen voor NOD getest, kon het niet laten... Wat denken jullie? Wel ook sinds vanochtend beginnende pijn in m'n onderbuik alsof m'n ongi er aan komt, dus ik ben nog niet heel verwachtingsvol...wel érg hoopvol
Ja zag het idd al voorbij komen, vind het erg vervelend voor je. weet wat er door je heen gaat, ook al weet je dat het kan, die teleurstelling steekt dan wel weer de kop op. maar nog niet ongesteld dus? wanneer is je NOD??
Oke maar daar zit al weer vier dagen verschil tussen, is toch redelijk veel, misschien even contacten met de dokter?? bloedtestje ofzo?? Zou mooi zijn als het toch een plakkerd is. Hoop het voor je.
Ik probeer me niet al te gek (lees: blij) te laten maken door jullie Maar ik hoop echt dat hij/zij blijft plakken...zo spannend nu...
Hallo allemaal, Ik heb even niets van me laten horen, maar jammer genoeg moet ik ook door naar de volgende ronde en hopen op een ei in mei :/ Vanochtend ongesteld geworden, dus ik mag ook op rood!! Iedereen veel succes!!!!
Dokter gebeld gezanikt als brugman...wel hele aardige vrouw hoor maar d'r is niets gezegd wat ik nog niet wist dus helaas afwachten...zucht
Stiekem gisteravond een testje gewaagd, maar omo-wit, helaas. Misschien toch te vroeg getest, dus daarom vanochtend maar niet geprobeerd. Niks wijst erop dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen, maar zoals je vaak leest, kan je lichaam opeens zo de sluizen open zetten. Morgenochtend maar eens proberen, als ik niet ongesteld word.........:x Wachten is niet mijn ding en zeker niet met dit!
Aww weer wat rood erbij Balen meiden!!! Ik hoef geen bloed te laten prikken, de test vandaag was net zo duidelijk als die van gister. 13 mei 1e echo! Spannend!!!
Ik kan mij ook precies bijna niet bedwingen om te testen.. Mijn NOD is pas 25 april dus nog 2 dagen wachten maar sowieso ook al een korte luteale (12 dagen)... dus vandaag nog maar 11 DPO... Denken jullie dat het nog veel te vroeg is om een testje te wagen of zou dit al positief kunnen zijn?