NOD 16 t/m 30 April 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aloha, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd joanietje en elvina!

2. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Ik mag op rood, ben vanmorgend ongi geworden ...... volgende ronde beter zeker!! ;)

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Elvina gefeliciteerd!

Joanietje, spannend zeg, hoop voor je dat het goed gaat:).

Meiden op rood :(.

Ik ga weer eens richting een cyclus van ong 34 dagen. Gister weer een negatieve test en vanochtend wat bruin (alleen bij afvegen), daarna niets meer. Maar dit is meestal een voorbode dat het met een dag of 2 toch echt wel doorbreekt.

4. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukky ik heb dat gevoel sinds maandag met lichtroze bloedverlies en n beetje oud bloed. Ik hou d'r wel rekening mee maar zolang er geen roodbloed komt is t goed

5. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Nu weer wel :-S wtf....

Anyhow, zoals ik dus wilde vertellen net.....

Hoewel ik 2x (afgelopen maandagmiddag en dinsdagochtend) neg. getest heb is mijn menstruatie in geen velden of wegen te bekennen; ik krijg namelijk altijd dagen van te voren last van m'n darmen, word ik heel moe en ontzettende buikpijn. Nu nog niets! Hoewel ik m'n menstruatie wel al verwacht had (maandag).

Ik heb dus eigenlijk stiekeme hoop dat ik as maandag weer kan testen.....

Ik vind het namelijk ook zo raar dat m'n borsten en tepels zo'n pijn doen en gevoelig zijn. M'n borsten glimmen ook, iets wat me ook nooit eerder is opgevallen....

6. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hoi joanientje
    voelt zo raar als ik ik bed lig
    mijn vriend is er niet die zie ik pas vrijdagavond heb zo de neiging om te testen maar wil het pas zaterdagmorgen doen samen met hem had gister aak last van me borsten

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @joanietje & elvira: gefeliciteerd!

@cara (en evt andere dames op rood): balen. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie

8. Reb

Reb Niet meer actief

Oelala, een langere cyclus, vandaag op rood of misschien zwanger... Wat is dit een vervelende avond eigenlijk :)

9. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik ban zondag ongi geworden :(
    Maandag gestart met clomid, ronde 2

10. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeeeh spannend Reb!!! Wanneer ga je testen?????

11. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1851 Zahra2, 24 apr 2013
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
    Alle dames die op rood zijn gegaan, wat balen, ontzettend dikke knuf voor jullie!

Twijfeltesters, ik duim voor een dikke vette knaller binnenkort!!

Roze dames, GEFELICITEERD!!! Wat fijn dat jullie die lijst eindelijk wat roze kleur geven, ik hou van die kleurrrr ;)

Wachtbankers en negatesters... pfffff duim zo dat het voor ons ook allemaal raak is!! Hier echt een beetje aan het balen de laatste dagen.. wil er niet mee bezig zijn, maar dat lukt natuurlijk voor geen meter.. zelfs mijn lieve man merkt het aan me.. wil gewoon graag duidelijkheid, zo irri om niet te weten hoe lang je cyclus deze maand nou weer gaat duren, bllegh! Ben er echt zo klaar mee.. elke keer maar wachten, wachten, wachten en als ik nou eens wist dat het standaard 40 dagen was ofzo.. ook heel lang natuurlijk maar dan weet je tenminste enigszins waar je aan toe bent.. ben die onzekerheid gewoon zooooo zat, dan nog liever op rood zodat we tenminste weer door kunnen. Ondertussen natuurlijk letten op allerlei kwaaltjes die natuurlijk helemaal niets zeggen.. zo vandaag moe en rugpijn.. of beeld ik het me in?? Pfff ben er zooooo klaar mee!! Heb het echt even helemaal gehad :( :x

Zo dat moest er even uit... excuses voor het egoberichtje :)

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Reb je eisprong is toch nog maar net geweest?
    of zie ik het verkeerd?

13. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Haha zo voel ik me nu ook!!

14. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik mag op rood.
    zwangeren gefeliciteerd!!!

15. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    En je was 7 dagen over tijd? Of heb je een wisselende cyclus?

16. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Elvina en Joanietje gefeliciteerd rode dames op naar een vruchtbaar mei!!

Ik krijg echt een kaaskoppie hebben mijn man en ik net bedacht, heb steeds zin in kaas hihi...

17. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukky mijn vriend was op vakantie toen ik getest heb...ik heb wel t idee dat de kramp nu langzaam erger wordt. Merk ook dat k wat humeuriger ben...mja we kunnen niet meer doen dan wachten. En ik haaaat wachten. Heb die krampen met licht vloeien nu al vanaf maandag. Ik hoop eigenlijk dat t n pseudo menstruatie is maar daar hoort eigenlijk weer geen kramp bij :(

18. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Mag hoor zahra, soms moet je dat ook even kwijt. Ik kan me voorstellen dat je gewoon duidelijkheid wil. Ik hoop voor je dat je dat ook snel gaat krijgen. Liefst met een posi test natuurlijk, maar hoe dan ook duidelijkheid. Sterkte!

19. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    joanietje
    mijn vriend woont in limburg wij gaan van de zomer samen wonen is het beste voor mijn en me kindjes een nieuwe start alles achter ons laten hier mijn ex is januari overleden voor hem ben ik hier gebleven naar de scheiding dus nu ga ik voor me zelf en me kindjes een nieuwe start beginnen he een hele lieve vriend die er helemaal voor gaat ook voor mijn kindjes uit een andere relatie doet de kinderen echt goed voel je gewoon maar ik merk het ook heel erg aan ze als we daar zijn willen ze niet meer mee terug

20. Reb

Reb Niet meer actief

@Baby Boom
    Ja, dat denk ik wel. Maar neemt niet we dat mijn cyclus erg regelmatig is en het is een beetje vreemd is. Heb echt ontzettende buikpijn, ook zoiets vreemds. Heb nooit buikpijn als ik ongesteld moet worden.
    Dus de vraag staat, heb ik een te korte periode tussen mijn eisprong en ongeateldheid of na maanden ineens een langere cyclus.

@Zahra Nou vanmiddag wel een testje gedaan, negatief. Ook stom, moet natuurlijk ook met ochtendurine. Verder had ik ook niks anders verwacht vanwege een late eisprong, maar toch even voor de zekerheid :)

Nog maar even wachten dus!
    Mijn banner is echt gebaseerd op 26 dagen, zoals meestal het geval is.

Deel Deze Pagina