Ik heb wel eens begrepen dat de kleurstof dan richting de teststreep gaat en daardoor de controlestreep lichter is. Vind dit echt wel een knallertje hoor! Veel plezier
Deze is heel positief toch. Mijn controle was ook licht toen ik positief testen. Maar ik heb er niet veel verstand van want dit is de eerste keer dat ik testen gebruik.
Hij begint nu op te lopen, m’n ei gelukkig dus niet gemist. CD17 nu, denk morgen een piek. Cyclus zal iets langer zijn nu door de mk gok ik
Ik had vanmorgen ook een iets donkerder streepje. Na opdrogen is hij echter weer veeeeel lichter. Maar ik hoop dat de mijne er inmiddels ook een beetje zin in heeft gekregen om te springen.
Hebben jullie ook gevoelige borsten voor de eisprong? Afgelopen maanden is het mij eigenlijk niet zo opgevallen maar nu voel ik ze met vlagen weer behoorlijk
Wat fijn! Moet je de teststrips binnen een bepaalde tijd in de app zetten? Misschien ga ik hem ook eens downloaden
Hier had m,n ei me in de maling genomen. Wel blij mee want dag 9 een eisprong lijkt me echt te vroeg. Inmiddels nog geen knaller maar verwacht binnen nu een donderdag wel een positieve test te hebben
mij heb eigenlijk nooit ergens last van rondom de eisprong, rondom de menstruatie ook niet. Gewoon ineens bloed zonder voortekenen ofzo.. De eisprong voel ik wel altijd heel goed (auw!)
Ik heb mijn eisprong eigenlijk nooit gevoeld. Deze ronde wel ovulatietesten gebruikt. De knaller was vrijdag, dus hopelijk raak deze ronde. Het wordt ons 4e kindje, maar ik vind het weer zó spannend en ik hoop echt dat we nog een kindje mogen krijgen... Na de geboorte van onze jongste is mijn cyclus ruim anderhalf jaar weg geweest. En daarna erg onregelmatig met lange tussenpozen. De laatste drie cyclussen gelukkig meer regelmaat.
Mijn vriend heeft vandaag helaas een klus waardoor hij niet weet hoe laat hij klaar is. Zou zomaar halverwege de nacht kunnen zijn. Maar hij heeft me beloofd me wakker te maken als hij thuis komt