NOD-lijst 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (2) Rayna2010- 30 jaar- 1e ronde(na lange pauze)- 2e kindje Lootje - 35 jaar - 8e ronde - 4e kindje 17 juni (0) 18 juni (2) Browny89 - 31 jaar - 2e ronde - 3e kindje Lizra - 34 jaar - 2e ronde- 3e kindje 19 juni (0) 20 juni (3) Linatje - 35 jaar - 2e ronde - 5e kindje Helicryse - 33 jaar - 3e ronde - 4e kindje Noppes - 37 jaar - 17de ronde - 2de kindje 21 juni (1) Crmnn - 31 jaar - 12de ronde - 3de kindje 22 juni (5) Judith01 - 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje Slowly - 37 jaar - 2e ronde - 2e kindje Rowena25 - 28 jaar - 2e ronde na vmk - 2e kindje Lyanne - 32 jaar - 1e ronde na mk - 3e* kindje Melici - 29 jaar - 2e ronde - 1e kindje 23 juni (2) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde na ma Amartie -35 jaar - 2e kindje - 1e ronde 24 juni (3) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anne201 - 29 jaar - 1e ronde na mk - 4e* kindje Sweety28- 33 jaar - 13e ronde - 2e kindje 25 juni (1) Haileybaby- 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 26 juni (2) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 26 Carolinec87 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 juni (6) L’espoir - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Logan2013 - 32 jaar- 4e kindje - ronde 3 Maestro - 1e kindje- ronde 16 BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mallie93 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mallejan- 28 jaar - 1 kindje - ronde 1 na MK 28 juni (4) Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk Babywens95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Loulou12- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Belle - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 29 juni (2) Esstli00 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 IrisBloem - 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 30 juni (1) Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na mk in feb) ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (34) Wachtend op de eisprong (1) Wachtbankje (31) Zwanger (0) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Vandaag was mijn eerste mogelijkheid om vroeg te testen. Eerste ronde, ik vind het superspannend, dus ik had besloten om ook maar de vroege test te doen. Vanmorgen vroeg gedaan, man wat voelde ik de spanning!! Negatieve test. Het is niet erg. Ergens moet ik nog wennen aan het idee dat we voor een tweede kindje gaan, dus prima om niet meteen zwanger te zijn. Ntlk nog even de menstruatie afwachten..maar ben verrast dat het me niet teleurstelt.
Ja klopt. Ik had de test van Predictor Early, waarmee je 6 dagen van tevoren kunt testen. Maar idd, op de verpakking staat al dat het op de eerste van die 6 dagen, 76% klopt. Ik besef dat het alsnog kan dat ik zwanger ben. Maakt niet uit. De spanning is er nu even vanaf en dat scheelt.
Hoe gaat het hier? @Lootje balen Ik heb laatste 2 dagen erg last van mijn buik. Zowel mijn maag als ongesteldheidsgevoel. Ik moet officieel pas dinsdag ongesteld worden maar heb ook weleens een kortere cyclus gehad. Denk dat ik morgen een testje ga wagen, kan mezelf toch niet inhouden. En veel te vroeg maar dan heb ik weer even rust haha.
Ik heb vanmorgen getest, negatief. Het kan natuurlijk dat ik later alsnog positief test, maar m'n andere zwangerschappen rond 8 dpo al positief. Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben, had ik ook niet verwacht, maar fijn om het nu te weten!
Jammer . Toch zeggen zoveel mensen dat iedere zwangerschap anders is. Wacht je nu op menstruatie of ga je nog testen?
Ik ben bang dat ik ook op rood ga Vanmorgen lichtroze met afvegen. Verder nog niks, maar ik denk dat ik ongesteld a worden.
Ahh dames wat vervelend al die negatieve testen !! & de rode duivels die nu al komen Hopelijk worden de negatieve testen toch nog positief en de dames die ongesteld zijn geworden: ik wens jullie echt heel veel succes voor de volgende ronde, hopelijk krijgen jullie dan een mooie test in handen ❤
Ik heb vorige maand een miskraam gehad dus daar ligt het aan. Maar hij is onderweg, ik denk zomaar morgen mijn piek.
10 DPO net getest en een tuurstreep Weet niet of er wat van de foto's overblijft.. Ik voel me ook helemaal niet "blij" waarschijnlijk omdat ik bang ben dat het weer mis gaat, omdat ik weer heel stom te vroeg test.. maandag is mijn NOD.