och meiden Ik kom Even spieken, alleen maar rood tot nu toe! hopelijk straks nog wat dames die op roze kunnen!! zet hem op!!
Ik heb een heel klein beetje lichtroze met afvegen. Laten we hopen dat dit een innestelingsbloeding is..
Ja helaas. Ik wist t al wel, m'n temperatuur 2 dagen omlaag. Vandaag was eigenlijk m'n nod, stond verkeerd op de lijst zie ik nu. Zoals gedacht dus weer een lf van 10 dagen. Blijkbaar heb ik dat standaard. Ik hoop niet dat dat een zwangerschap tegen gaat houden. Ik heb geen idee hoe lang mijn lf was van voor de zwangerschappen. Wel weet ik dat de tweede zwangerschap op 7dpo een innesteling was (innestelingsdip). Dus het zou moeten kunnen. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik vind echt dat er veel te veel rood is zeg! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Morgenochtend wacht ik even af, m'n testen zijn ook op dus als ik de kinderen weg heb gebracht maar school en psz ga ik meteen ff naar de Kruidvat! Zo gek, ik was er echt van overtuigd dat ik niet zwanger was, had er ook meteen vrede mee. Hebben wel 1,5 week geen deze gehad, van 6 dagen voor m'n nod tot 5 dagen erna ofzo. In theorie zou het dus ook niet kunnen..maar goed er zijn wel gekkere dingen gebeurd.... Nu begint het toch ook wel echt weer spannend te worden. Het zal toch niet zo zijn dat ik één keer zwanger ben en dan ook nog terwijl het eigenlijk niet eens kan. We wachten het maar af...
Jep! Ga het in ieder geval proberen Ik heb niet het gevoel dat het raak is deze keer, dus dat maakt het iets makkelijker
Wakker geworden met pijn in mn onderrug en gevoel alsof ongesteld moet worden. Maar mn nod is pas zondag... hopelijk een goed teken, word namelijk nooit eerder ongesteld.. ben nu 8 dpo
Nee nog nooit opgemerkt, en ook dat menstruatiegevoel heb ik normaal pas op de dag dat ik ongesteld moet worden. Maar je lichaam kan je ook voor de gek houden en kan niet meer doen dan afwachten haha
Ik heb altijd een LF van 10 dagen, soms 11. Dat houdt een zwangerschap niet tegen bij mij. Bij mijn dochter had ik de innesteling op 8DPO met een innestelingsbloeding. Bij de miskraam afgelopen mei op 10DPO, ook met een bloeding maar dat ging dus al heel snel niet goed.
Gisterenavond voelde ik (voor het eerst deze poging dat ik iets voel) een lichte steek, die hield een paar uur aan. Nu voel ik weer zoiets. Kan het zijn op 9dpo innesteling?
Ja, ik hooooop het zo. maarja wie hoopt dat nou niet dat ze op roze mag. Vorige poging was een week lang steken krampen niet te houden joh.
Spannend! Hier ook 9dpo en een flinke tempdip op 7dpo gehad. Verder juist veel minder kwalen, behalve af en toe wat steken en zere borsten (maar die heb ik altijd) los van de tempdip heb ik ongeveer alles al langs zien komen, dus ik ben benieuwd of ik de tempdip ook kan toevoegen aan: moet je eens gehad hebben Ik ga pas zondag testen als ik dan nog niet ongesteld geworden zou zijn. Morgen wordt temp ook belangrijk, meestal kelder ik na 9dpo naar beneden in temperatuur, dus ben benieuwd!
Ja, ik vind het wel spannend ergens, maar kan me ook echt niet voorstellen dat het raak zou zijn na twee jaar proberen zonder enige positieve test. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en anders heb ik zojuist een heerlijke fles wijn gekocht die ik anders lekker ga opdrinken