NOD-lijst 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (0) 17 juni (0) 18 juni (1) Browny89 - 31 jaar - 2e ronde - 3e kindje 19 juni (0) 19 juni (0) 20 juni (2) Deurstopper - 31 jaar - 4e ronde - 2e kindje Linatje - 35 jaar - 2e ronde - 5e kindje 21 juni (1) Sweety28- 33 jaar - 13e ronde - 2e kindje 22 juni (4) Lizra - 34 jaar - 2e ronde- 3e kindje Judith01 - 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje Slowly - 37 jaar - 2e ronde - 2e kindje Anne201 - 29 jaar - 1e ronde na mk - 4e* kindje 23 juni (2) Lootje - 35 jaar - 8e ronde - 4e kindje Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde na ma 24 juni (1) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 25 juni (1) Haileybaby- 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 26 juni (0) 27 juni (0) 28 juni (0) 29 juni (0) 30 juni (0) ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik zet me ook op de lijst. Vandaag is mijn temperatuur gezakt. Dus morgen komt mijn menstruatie. De moed begint me in mijn schoenen te zakken. Hopelijk heeft juni ons allemaal wat meer te bieden.
Ha meiden, gisteren heb ik alsnog een vroege miskraam gehad met 4+3 weken. Ik weet niet of ik nu een veel langere cyclus heb dan normaal en of ik in dit topic dan thuis hoor, maar wil gewoon ergens mee kunnen kletsen, en kunnen focussen op een nieuwe zwangerschap. Ik meld me alvast hier aan.
NOD-lijst 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (0) 17 juni (0) 18 juni (1) Browny89 - 31 jaar - 2e ronde - 3e kindje 19 juni (0) 19 juni (0) 20 juni (2) Deurstopper - 31 jaar - 4e ronde - 2e kindje Linatje - 35 jaar - 2e ronde - 5e kindje 21 juni (1) Sweety28- 33 jaar - 13e ronde - 2e kindje 22 juni (4) Lizra - 34 jaar - 2e ronde- 3e kindje Judith01 - 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje Slowly - 37 jaar - 2e ronde - 2e kindje Anne201 - 29 jaar - 1e ronde na mk - 4e* kindje 23 juni (2) Lootje - 35 jaar - 8e ronde - 4e kindje Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde na ma 24 juni (1) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 25 juni (1) Haileybaby- 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 26 juni (0) 27 juni (0) 28 juni (0) Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 29 juni (0) 30 juni (0) ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachtend op de eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (0) 17 juni (0) 18 juni (1) Browny89 - 31 jaar - 2e ronde - 3e kindje 19 juni (0) 19 juni (0) 20 juni (2) Deurstopper - 31 jaar - 4e ronde - 2e kindje Linatje - 35 jaar - 2e ronde - 5e kindje 21 juni (1) Sweety28- 33 jaar - 13e ronde - 2e kindje 22 juni (4) Lizra - 34 jaar - 2e ronde- 3e kindje Judith01 - 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje Slowly - 37 jaar - 2e ronde - 2e kindje Anne201 - 29 jaar - 1e ronde na mk - 4e* kindje 23 juni (2) Lootje - 35 jaar - 8e ronde - 4e kindje Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde na ma 24 juni (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Belle - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 25 juni (1) Haileybaby- 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 26 juni (0) 27 juni (0) 28 juni (0) Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 29 juni (0) 30 juni (0) ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachtend op de eisprong (14) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja vanmiddag ongesteld geworden. 1 dag te vroeg eigenlijk. Maar zit nu tijdelijk bij mijn schoonouders en schoonzus in huis. Mijn schoonzus had afgelopen zondag haar menstruatie. Dus denk dat me lichaam een beetje van slag is.
Welkom nieuwe meiden! Hier is het bloedverlies eindelijk gestopt. Nu maar hopen dat mijn lijf de cyclus weer oppakt. Over een dag of 5-6 maar beginnen met ovulatietesten, gebruiken jullie ze ook? Ik vind het onwijs fijn om te weten hoe of wat
Fijn dat het gestopt is! Je hebt al een aantal miskramen gehad zie ik. Krijg je nu ook onderzoeken waarom het mis gaat? Ik gebruik ook ovulatietesten. Heel fijn om te weten hoe of wat! Welk gebruiken jullie?
Wat balen! Hopelijk kleurt deze maand de lijst weer goed roze! Als mn eisprong volgend weekend komt dan is de testdag rond vaderdag bedacht ik mij net. Zou toch leuk zijn om dan een positieve test te hebben
Ik gebruik voor het eerst ovulatie testen dus ben heel benieuwd. Ik zal zo een foto plaatsen van mr testen tot nu toe want een dag was het wat donkerder daarna weer lichter.
yes ik ben beginnen met ovulatie testen voor het eerst. Ik gebruik het merk Mom med. Ik weet niet of jullie deze ook in NL hebben want ik woon in het buitenland.
Dit zijn me testen tot nu toe. Op dag 11 was het wat donkerder daarna weer lichter. Maar ik vindt hem niet zo donker als de test streep maar heb zelf geen verstand van. Kunnen jullie meekijken.
Er zit geen positieve test tussen. LH kan wisselen per dag dus de testen wisselen met donker en ligt. ik zie dat je nu al 2x per dag test. Dat is best veel. Verwacht je rond deze tijd je eisprong? Je kan beter elke ochtend tweede urine testen totdat je echt rond je eisprong zit.
Ik gebruik de ovulatietesten van de action. Omdat ik er de vorige keer helemaal naast zat was ik er vorige maand al doorheen tijdens mijn ovulatie! Daarna vooral via vruchtbaar slijm gekeken en wanneer ik buikpijn krijg van de laatste ei groei. En dat klopte goed. Nu wisselend vruchtbaar slijm/plakkerig maar nog niet zo erg als toen rond mijn eisprong. Wel al 3x ovu test gedaan maar nu wacht ik even totdat ik echt goed vruchtbaar slijm krijg. Dan pas weer testen
Ik gebruik nu geen testen. De andere zwangerschappen wel gedaan en merk dat dat dan toch een soort obsessie wordt en m'n man vindt dat niet zo leuk De vorige keren zo snel zwanger dat ik het eigenlijk ook nog niet nodig vind.
Ik gebruikte 2besure en die kunnen echt enorm knallen. Zie hier ook nog geen positieve test tussen. Ik test pas twee keer als ik vruchtbaar slijm heb. Heb voor deze cyclus action testen gehaald. Ben benieuwd of ik dan ook zo'n knaller krijg.