@IrisBloem wat een mooie oploop❤️ dat is hartstikke positief, gefeliciteerd.. @Judith01 balen zeg, ik begrijp het heel goed. Mijn vorige cyclus was ook opeens 3 dagen langer, heel vervelend.. Ik ben trouwens ongesteld gisteren geworden Maar ik sta al niet meer op de lijst zag ik dus scheelt wel weer rood
Sorry dat ik even kom inbreken in dit topic, ik zat niet in dit topic deze maand maar in een 'door tot iedereen op roze' groepje. @IrisBloem gefeliciteerd! Als je zin hebt om mee te schrijven: er is een topic 'uitgerekend 1-15 maart 2021' onder het deel 'bevallingslijst'. Hopelijk volgt er nog heel veel roze in deze lijst (dan weten jullie ook vast van dit topic, voor wie zin heeft ), mag wel met zoveel rood zeg! En de meiden op rood wens ik heel veel roze toe voor volgende maand!
@IrisBloem gefeliciteeerd!! Super leuk! bij mij blijven de testjes t zelfde. Elke dag een streepje maar heel licht. Ik was bang dat die misschien ook reageert op LH en dat mijn ei later komt ofzo. Ik weet het even niet meer hahah. Heel mijn cyclus is in de war. En ik daardoor ook. Ik had terug gekeken en ik zag dat ik de 13 juni pas echt een knaller van ovulatietest had, dus wellicht is alles wat later. Ik ga nu gewoon wachten en pas het weekend weer testen.
Herkenbaar! Hier precies hetzelfde. 1 dag na nod en een hele witte test. Maar goed. Ik leg me er maar bij neer dat het deze ronde niks wordt en ik hooooop dat die menstruatie snel op gang komt. Jij ook succes!
@IrisBloem ziet er goed uit die testen! Gefeliciteerd, dat ze maar lekker op blijven lopen! Vandaag 8 dpo. Had gevoel dat deze maand niks zou worden, maar was vandaag toch duizelig! Van de warmte?? Of toch iets anders??? Google zegt dat het wel vaker rond de innesteling voorkomt... hmm....
Wat leuk gefeliciteerd. Hoelang ben je bezig geweest? Hopen op een mooie plakbaby. Ik heb in het verleden 2 vmk gehad en ik vond het ook zo spannend in het begin maar nu gelukkig over de 12 weken heen dus de kans al een stukje minder op dat het mis gaat. Geniet van deze tijd
NOD-lijst 16 t/m 30 juni ♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (2) Rayna2010- 30 jaar- 1e ronde(na lange pauze)- 2e kindje Lootje - 35 jaar - 8e ronde - 4e kindje 17 juni (0) 18 juni (2) Browny89 - 31 jaar - 2e ronde - 3e kindje Lizra - 34 jaar - 2e ronde- 3e kindje 19 juni (0) 20 juni (3) Linatje - 35 jaar - 2e ronde - 5e kindje Helicryse - 33 jaar - 3e ronde - 4e kindje Noppes - 37 jaar - 17de ronde - 2de kindje 21 juni (1) Crmnn - 31 jaar - 12de ronde - 3de kindje 22 juni (5) Judith01 - 32 jaar - 1e ronde - 3e kindje Slowly - 37 jaar - 2e ronde - 2e kindje Rowena25 - 28 jaar - 2e ronde na vmk - 2e kindje Lyanne - 32 jaar - 1e ronde na mk - 3e* kindje Melici - 29 jaar - 2e ronde - 1e kindje 23 juni (2) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde na ma Amartie -35 jaar - 2e kindje - 1e ronde 24 juni (3) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anne201 - 29 jaar - 1e ronde na mk - 4e* kindje Sweety28- 33 jaar - 13e ronde - 2e kindje 25 juni (1) Haileybaby- 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 26 juni (2) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 26 Carolinec87 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babywens95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 juni (6) L’espoir - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Logan2013 - 32 jaar- 4e kindje - ronde 3 Maestro - 1e kindje- ronde 16 BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mallie93 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mallejan- 28 jaar - 1 kindje - ronde 1 na MK 28 juni (3) Loulou12- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Belle - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 12 29 juni (2) Esstli00 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 IrisBloem - 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 30 juni (2) Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na mk in feb) Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (34) Wachtend op de eisprong (0) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (12) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
helaas ben ik ook op rood voor deze ronde.zie veel rood deze ronde, hopelijk komen er nog een paar roze bij!
Gefeliciteerd! Fijn om over die 12 weken te zijn ☺️ Mijn allereerste zwangerschap was ook een vmk. Dat maakte de tweede zwangerschap heel anders in het begin. Mijn dochter is nu bijna 4 en dit is de tweede poging. Bij de eerste poging had ik vier dagen hetzelfde dunne streepje. nu ben ik ook ‘al’ 39 en ik voel dat ik er anders ik sta.
Mijn verkoudheidsklachten zijn gelukkig alweer minder! Baal er wel van dat kids tot 6 jaar ook mét klachten weer naar school mogen... ze steken elkaar zo snel aan En mij dus ook.. Hoe is het nu met jouw klachten?
Wat fijn dat het al minder wordt bij jou. Ik voel me nog beroerd helaas. Hopelijk morgen weer een betere dag! Ook voel ik de testdrang weer komen, doordat ik niet veel kan ondernemen op het moment. Jij bijna je NOD, ga je al testen?
Nog niet ongesteld (normaal LF 10 dagen) dus morgen op 10DPO een testje proberen. Mn temp is nog hoog maar 0 symptomen en 1x seks dag voor eisprong dus ik ben er een beetje bang voor. Maar we gaan het zien