Gek hè! Ik heb me er ook al bij neergelegd, maar hoop snel ongesteld te worden. Maandag gaan we op vakantie, dacht er juist mooi vanaf te zijn voor de vakantie, maar dan moet het nu wel opschieten
Ik durf niet meer weet niet zo goed of ik morgen wel moet testen. Morgen als het goed is 11 dpo, in het slechtste geval 10. Ben al de hele week verkouden en misselijk, gevoelige borsten, last van m’n onderrug en iets meer afscheiding dan normaal. Heb ook al drie nachten achter elkaar gedroomd dat ik zwanger was. Aan de ene kant wil ik het morgen heel graag weten omdat ik morgen jarig ben. Aan de andere kant ben ik bang dat het mijn dag verpest als ik niet zwanger blijk te zijn.
Nee het is niet erger geworden, maar ook niet veel beter.. Ik zal nog wat geduld moeten hebben met opknappen en testen! Komt goed
O spannend! De kans met 10 pdo is nog heel klein natuurlijk dus ik zou het niet doen als het je dag kan verpesten ondanks dat je later nog positief kan testen. Maar ik voel ook je testdrang hoor. Moeilijk! Volg je hart zou ik zeggen.
Ja eigenlijk moet ik gewoon verstandig zijn en wachten tot zaterdag/zondag. Maar of dat gaat lukken..
Mijn temperatuur was vandaag wat gezakt, en dat i.c.m. het feit dat ik helemaal niks voel verder ga ik er vanuit dat ik vrijdag ongesteld word. Mocht mijn temp morgen niet verder dalen, dan ga ik een testje overwegen.
Ik denk dat m'n menstruatie eraan komt. Dat gevoel heb ik al steeds, maar het is alleen nog slijm. Dus het zal niet lang meer duren hoop ik. Dan kunnen we ons op de volgende ronde focussen. Ik hoop toch echt op wat meer roze voor jullie zeg! Wat een deprimerende lijst
Goeiemorgen! Hier net een negatieve action test gedaan op 10dpo, helaas! wel een temp die nog hoog is
Dat is zo! Temp was nu weer hetzelfde.. Begint nu toch wel te kriebelen, haha. Ik wacht morgen nog even af. Zijn er hier meer dames die FF gebruiken en temperaturen? Heb mn kaartje even bijgevoegd.
Wie weet iets over ochtend testen en middag testen? Wat beter is? heb 9 dpo middag getest 10 dpo ochtend Vanochtend 11dpo twijfel zo Loopt dit voldoende op?
Volgens mij hoeft het niet perse heel hard op te lopen. Ik had bij de eerste ook op 1 dag na nod nog een licht streepje. Een streepje is een streepje vind ik. Dat is wel een nadeel aan vroeg testen vind ik. Je kunt jezelf er helemaal gek mee maken, maar ik zou in jou geval echt chillen en genieten van het idee dat je lekker zwanger bent. X