@linatje je kunt het beste testen tussen 10 en 13u, niet met de ochtendurine, dat kan een vertekend beeld geven. @Deurstopper ja we mogen 19 juni naar de gyn ivm de 3 miskramen nu.. spannend!
Wie gebruikt er ook de smiley ovulatietesten van clearblue? Op welk moment van de dag gebruiken jullie ze? Was het nou wel of juist niet met ochtendurine?
Hallo allemaal! zojuist ongesteld geworden dus ronde 1 zit erop. Ga straks uitzoeken wanneer mijn nod is maar dat zal in deze lijst zijn. Ga straks jullie eerdere berichten lezen Succes allemaal deze ronde
Het was heel naar om mee te moeten maken maar het heeft ons nog dichter tot elkaar gebracht dus we bekijken het van de positieve kant met haar in ons hart. Bij de 20w echo kregen wij te horen dat ze een open ruggetje had en te veel vocht in de hersentjes. Dit in zo een erge mate dat het voor ons niet als een keuze voelde, maar dit het enige juiste was voor haar en op de tweede plaats onze oudste/gezin. Wat enorm verdrietig dat jij dit twee keer mee hebt moeten maken zeg! Heftig.
Welkom nieuwe dames. Hopelijk kunnen we over 30 dagen een hoop roze in de lijst zien.. Hier af en toe wat slijmverandering dus hoop op mn ei aankomend weekend.
Succes bij de gynaecoloog. Hopelijk mag je snel een plakkertje in je buik hebben! Wat een verdrietige verhalen Het lijkt me verschrikkelijk heftig om dit soort dingen mee te maken...
Spannend! De eerste eisprongen gaan komen nu! Ik verwacht de mijne na volgend weekend. En vrijdagochtend heb ik een echo in het ziekenhuis ivm extreem bloedverlies, dus ga vragen of ze dan kan zien of m'n eisprong eraan gaat komen. Ben benieuwd!
Heel verdrietig maar van al het verdriet iets moois uitgekomen.....hier ook nog betere band want tenslotte weet alleen mijn man hoe het voelt. Hoop dat we allen snel een positive test in handen hebben met een voldragen zwangerschap.
Succes in het ziekenhuis hoop op meer duidelijk voor je en waar het enorme bloedverlies vandaan komt.
Ik heb sinds vandaag weer tussentijdse bloeding. Ik ben 15 dpo vandaag. Ik dacht misschien eisprong maar test is heel licht dus dat kan het niet zijn denk ik. Ik heb vaker last van tussentijdse bloedingen en meestal is het rond 14/15 dpo. Iemand hier ook ervaring mee. En heel soms blijft het een hele week doorbloeden en soms maar 2/3 dagen. Ik geef ook nog borstvoeding en ik heb psoc.
Een tussentijdse bloeding rondom je eisprong kan er volgens mij wel bij horen. Maar zeker weten doe ik het niet. En als je PCOS hebt, zijn ovulatietesten voor zover ik begrepen heb niet altijd even betrouwbaar. Lastig hoor!
Zou vanaf nu zeker 2x per dag gaan testen. Hij is al aardig donker maar volgens mij kan hij nog donkerder
Thanks voor je reactie. oh echt dat wist ik niet dat het niet betrouwbaar was. Dit is de eerste keer dat ik het ook gebruik ik ga deze afmaken en zie hoe het loopt.
Bedankt voor je reactie. Ik was gisteren begonnen ook in de avond te testen. Ga ermee door tot ik een duidelijke lijn heb of mn menstruatie. Ik ben benieuwd.
Ik heb ze toevallig net weer gekocht, dus ik heb even de gebruiksaanwijzing gelezen. Er staat: “u kunt op elk moment van de dag testen, maar het moet altijd op hetzelfde tijdstip gebeuren (veel vrouwen vinden het handig om ‘s ochtends direct te testen). Het is belangrijk normaal te drinken en dat u niet plast gedurende 4 uur voordat u een test uitvoert”. Ik test zelf trouwens altijd om 7 uur ‘s avonds, en dat werkte ook prima.