♥ NOD 16 t/m 31 augustus 2013 ♥ 16. (4) : Marcia85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Wens2011, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Madje, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Meisje1987, 26 jaar, 4de ronde, 1ste kindje 17.(4) : werveltje, 28 jaar, ronde 5 (3e na VMK), 1e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 3e ronde, 3e kindje mart, ?? jaar, ronde 12, 1e kindje pindatjuh, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (3) : marietje85, 28 jaar, ronde 34, 1e kindje Lucindalice, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje Maris22, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje 19. (4) : Kriti81,31 jr,ronde 4 na vmk,bezig okt '10, iui 2, 1ste kind Mamamies, 28 jaar, 27e ronde, 2e kindje PBB, 22/23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Troelie, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje 20.(1) : miich, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje 21.(2): Barbara1980, 32 jaar, ronde 27, ( 2e ronde na MK), 1e kindje Emily27, ?? jaar, ronde 4, 2e kindje 22. (3) : LiLaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje Vdv, 30 jaar, ronde 5 (4e na mk), 3e kindje Elf84, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) : Yaisa, 29 jaar, 2e ronde, eerste kindje 24. (6) : Croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 17, 1e kindje Reamonia, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje biancavv1987, 25 jaar, ronde 2, eerste kindje Knvs90, 23jaar, 1e kindje, ronde 9 Ryanne1991, ?? jaar, 5de ronde, 1ste kindje 25. (2) : Kinderwens2012, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde BabyBanjo, ?? jaar, 5e poging, derde kindje 26. (1) : Maddie85,28 jaar, ronde 3, 1e kindje 27. (1) : Annemoon, 33 jaar, ronde 10, eerste kindje 28. (0) : 29. (5): derde, 32 jaar, 1e ronde, 3e kindje Melkchocolaatje, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje WannaBaby83, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Mniek84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Peetraa, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 30. (1): Liv1985, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 31. (5): Irismarieke, ronde 1, 2e kindje Yvke86, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Adria27, 38 jaar, ronde 8, 3e kindje Nibble, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Maria87, 25 jaar, 5e ronde (10e maand), 1e kindje, MMM Datumloos. (1) : petra82, 31 jaar, 2e kindje, Ronde 7 Illegaal: T o t a a l: 44 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje,niets doorgegeven
Ik heb 10 dipsticks van zwanger&kids. Ga zaterdag beginnen, dat is cd9 dus ben dan denk ik wel mooi op tijd. Welke gebruik jij?
Nee zeker niet leuk wel goed om wat dingen misschien uit te kunnen sluiten. Veel succes en sterkte ermee!
Cb digitaal, wel een beetje duur maar ik gebruik niet elke maand ovutesten. Ik vind die van cb prettig omdat ik die in de ochtend kan gebruiken. Ik kan niet altijd op mijn werk testen in de middag omdat ik ambulant werker ben. Mijn cyclus is 31 dagen dus ik begin op 12 augustus met testen.
Dat is wel een groot voordeel van CB. Ik heb nu vakantie, vandaar dat ik die dipsticks kan gebruiken. Op mijn werk is het ook niet mogelijk, dus nu komt het gewoon even goed uit. Is voor mij de eerste keer, ben gewoon benieuwd of alles wel werkt Nog even geduld dus voor jou
Goede morgen dames Wat is het gezellig hier. Mijn nod is 19 aug en dit is de eerste ronde voor mij. Ook is het mijn eerste kindje dan als de test posi is ik vind het allemaal heel spannend. Alvast succes aan iedereen en hopen op een posi test.
Voor alle nieuwe dames op de lijst: welkom! Hopen dat er veel roze op de lijst mag komen! Hier net weer een ovutest gedaan, tot nu toe ziet die van gisteravond er positief uit, maar ik blijf nog even doortesten tot maandag. We gaan het de komende dagen flink gezellig maken Daarnaast ben ik gisteren ook begonnen met tarwekiemolie-capsules van kruidvat, daar lees ik zoveel goede verhalen over. We wachten het af
Was dat de vorige ronde ook al niet zo? Hihi, spannend! En idd, het wordt een roze lijst hoor deze maand! En het ziet er idd hoopvol uit pindatjuh! Welkom Tassie88! Spannend! Het wordt ook ons eerste kindje, vind het allemaal erg spannend!
Mooie testen! Wanneer is je nod? Ik ben ook bezig met de testen vanaf woensdag maar ze blijven nog licht,dus ook wij gaan door met testen en gezellig doen
Mooie oplopende testjes. Ga je vanaf nu meerdere keren op een dag testen? Ik heb een superkorte piek, als ik in de ochtend positief test doe ik er die dag nog 2. Ik gebruik cb met smiley en heb nooit twee dagen of een hele dag een positieve ovutest. Als ik niet in de ochtend zou testen zou ik mijn piek zeker missen.
Ja, ik heb nog dagen te gaan voordat ik kan beginnen. Gelukkig ben ik begonnen met tempen, vind ik ook wel spannend. Heb ik toch het gevoel dat ik productief bezig ben mbt het maken van een baby
Elf84: ik ga deze maand ook de ovutesten van z&k gebruiken, had eerste die van kv, maar die vond ik miet zo. Kon daar totaal mijn ei niet meer vinden. Ik heb er tien nu besteld en ga op dag 10 beginnen van mijn cyclus. Eerst nog even de rode dagen door.
Nibble: jammer dat je nu ook ongi bent geworden, had goede hoop voor jou. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Adria: jij ook ongi? Balen zeg...
Hi dames! Wat wordt er veel gekletst! Nibble, had jou hier niet verwacht! Aan mijn gevoel heb je dus helemaal niks! Haha! Ik gebruik ook CB ovu test met smiley, met dipsticks kan ik mijn eisprong niet vinden! Op basis van gemiddelde cyclus heb ik de 3e mijn eisprong, maar mijn gevoel zegt dat het best eens vandaag kan zijn! Straks maar even testen dus! Ik test trouwens altijd aan het eind van de middag/begin avond, gewoon thuis!
Volgens de app is mijn nod de 17e, maar dat is wat aan de late kant. Ik wacht even of ik mijn eisprong voel en vanaf dan tel ik er 14 dagen bij op. Jij succes met testen!