Ik test vanaf gisteren al 2 keer per dag, bij mij is de piek ook kort vorige maand was het ook 's middags positief en 's avonds alweer een stuk lichter. Vanmorgen leek de test alweer lichter als gisteravond, dus even kijken hoe ie er vanavond uitziet.
Ik gebruik ook de dipsticks. Vorige maand voor het eerst. Enthousiast begonnen; licht streepje, donkerder streepje, dag erna weg streepje! Verdorrie! Ook een korte piek dus! Denk ik? Deze maand opnieuw proberen en sowieso van de 10e tot de 15e klussen ik kan zelf nog niet goed signaleren wanneer m'n eisprong is, misschien komt dat nog.. Nu ook nog ongesteld, dus ga dit weekend es lekker een sangriatje drinken en sushi eten denk ik
Ik had vanmiddag een iets donkerdere streep dan de rest van de week,hoop dat ze de komende dagen mooi oplopen,morgen ga ik smorgens en savonds testen en gezellig doen met mijn mannetje!
Ik meld me hier ook even, helaas op rood in het nod topic van de eerste helft van augustus :x. Maar deze maand nog een kans, mijn nod is 28 augustus. Succes allemaal! Kris81, 32 jaar, 7e ronde, 1e kindje
Daarom pindatjuh, ik had dat ook..als een lichtje streepje betekent dat je eisprong eraan komt zou ik er gewoon elke dag voor gaan! Anders blijf je maar op dat dikke streepje wachten en komt ie niet meer!
Dank dames . Ik houd me nu maar voor dat ik gewoon altijd in de verkeerde nod topics heb gezeten, de eerste helft van de maand brengt mij gewoon geen geluk . En... Vanavond een prachtige vallende ster gezien, dat moet toch een goed teken zijn .
Ik ga vandaag op vakantie mensen! Ik weet niet hoe vaak ik online kan komen! Peace out! And good luck with ''klussen''
Mooie testen,inderdaad lekker blijven klussen en testen en hopelijk op roze deze maand,mijn streepjes lopen ook op,zal morgen ook ff foto neerzetten,wanneer is jouw NOD?
@ Kris, mooi n vallende ster! Dat je wens maar uit mag komen @ Veel plezier Rheamonia Dames, ik heb n 'gekke vraag', ik schiet er wellicht niks mee op omdat het onbetrouwbaar is, maar ik stel hem toch maar .... Wat is jullie basale temperatuur en jullie after-ei temperatuur in deze hitte? Ik heb omdat ik een vmk heb gehad en even rust in m'n hoofd wilde deze ronde niet getempt en geen ovu-testen gebruikt. Nu had ik op dag 21-22-23 opeens bruin verlies, dus ik dacht dat m'n ongi eraan kwam, maar die bleef uit , sinds dat bruin verlies ben ik toch weer met het zwanger worden bezig in m'n hoofd, wat was dit? Nog nasleep vmk, eisprong, innesteling? Afgelopen dagen was m'n temp 37.1 36.9 en 37.0, relatief hoog dus... bij mijn zoontje was dit n 'zwangertemperatuur' maar dat was is maart ipv deze hitte. Zou dat door het weer komen dat het zo hoog is? Het is een heel verhaal geworden, maar ik zou het fijn vinden als jullie mee willen denken, alvast bedankt....
Ik zit even te rekenen, gisteravond had ik ontzettende steken in mijn onderbuik, als dat mijn eisprong was (ik voel het niet zo goed) dan ga ik uit van nod op de 16e. Het is dan een dag eerder. We zullen zien. Vandaag nog even gezellig maken samen en dan kan het wachten beginnen...
hoi allemaal helaas veel bekende van de vorige lijst sorry maar moet het even van me afschrijven moest afgelopen donderdag naar de gynecoloog voor een fokkelmeeting aan de linkerkant 1 mooie van bijna 18 dus helemaal blij toen ging hij naar de rechterkant kijken en helaas een cyste:x van 4 cm dag poging iui. Waarschijnelijk is de cyste gekomen doordat ik clomid moest slikken (dit was de eerste keer dat ik clomid moest slikken, een bijwerking wat zelden voorkomt is cyste en die heb ik natuurlijk wel. door de cyste kunnen we de pregnyl injectie niet zetten want door de hormonen van de injectie kan de cyste alleen maar groeien ). Dus moet na mijn volgende menstruatie terug komen om te kijken of de cyste weg is of is gegroeid hierdoor kan de volgende ronde ook geen iui poging worden gedaan omdat je dan al tijdens dag drie clomid moet slikken. Ik hoop dat de cyste dan wel weg is en niet groter is geworden want 2 jaar geleden heb ik ook een cyste gehad had hier veel last van en toen moets ik 6 maanden aan de pil zodat de cyste weggaat Mijn eisprong zal denk vandaag zijn mocht wel van de dokter gisteren en morgen klussen dus er is een heel klein kansje op rose deze maand heb wel last van steken (sinds mijn vmk in maart heb ik dit elke maand heel erg tijdens de dagen van de eisprong) eerlijk gezegd wordt ik er niet goed van (die terleurstellingen dat de iui nu alweer niet kan door gaan) maar genoeg geklaag van mij lucindalice helaas kan ik je niet helpen heb geen ervaring met tempen reamonia fijne vakantie (hopelijk doet de vakantie goed voor een rose kleur) marietje 85 ben je al gewend in je nieuwe huisje bijna zullen de eerste alweer op het wachtbankje zitten veel afleiding zoeken zodat de tijd sneller gaat en de rest nog veel klusplezier groetjes en een fijne dag allemaal
♥ NOD 16 t/m 31 augustus 2013 ♥ 16. (4) : Marcia85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Wens2011, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Madje, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Meisje1987, 26 jaar, 4de ronde, 1ste kindje 17.(4) : werveltje, 28 jaar, ronde 5 (3e na VMK), 1e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 3e ronde, 3e kindje mart, ?? jaar, ronde 12, 1e kindje pindatjuh, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (3) : marietje85, 28 jaar, ronde 34, 1e kindje Lucindalice, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje Maris22, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje 19. (5) : Kriti81,31 jr,ronde 4 na vmk,bezig okt '10, iui 2, 1ste kind Mamamies, 28 jaar, 27e ronde, 2e kindje PBB, 22/23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Troelie, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Tassie88, ?? jaar, ronde 1, 1e kindje 20.(1) : miich, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje 21.(2): Barbara1980, 32 jaar, ronde 27, ( 2e ronde na MK), 1e kindje Emily27, ?? jaar, ronde 4, 2e kindje 22. (3) : LiLaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje Vdv, 30 jaar, ronde 5 (4e na mk), 3e kindje Elf84, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) : Yaisa, 29 jaar, 2e ronde, eerste kindje 24. (6) : Croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 17, 1e kindje Reamonia, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje biancavv1987, 25 jaar, ronde 2, eerste kindje Knvs90, 23jaar, 1e kindje, ronde 9 Ryanne1991, ?? jaar, 5de ronde, 1ste kindje 25. (2) : Kinderwens2012, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde BabyBanjo, ?? jaar, 5e poging, derde kindje 26. (1) : Maddie85,28 jaar, ronde 3, 1e kindje 27. (1) : Annemoon, 33 jaar, ronde 10, eerste kindje 28. (1) : Kris81, 32 jaar, 7e ronde, 1e kindje 29. (5): derde, 32 jaar, 1e ronde, 3e kindje Melkchocolaatje, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje WannaBaby82, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Mniek84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Peetraa, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 30. (1): Liv1985, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 31. (5): Irismarieke, ronde 1, 2e kindje Yvke86, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Adria27, 38 jaar, ronde 8, 3e kindje Nibble, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Maria87, 25 jaar, 5e ronde (10e maand), 1e kindje, MMM Datumloos. (1) : petra82, 31 jaar, 2e kindje, Ronde 7 Illegaal: T o t a a l: 45 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje,niets doorgegeven
Kriti81 Balen dat je iui nu niet door gaat. Gelukkig mag je nog wel klussen zodat er nog een kans is. Gelukkig is het vandaag een stuk minder warm. We gaan proberen om het vanavond nog gezellig te maken en dan is het weer wachten. Ik ben inmiddels redelijk gesetteld. Is wel weer wennen aan het vele traplopen. Ben van een appartement naar een eengezinswoning gegaan. Iedereen veel plezier met klussen.
Hee bij mij idem. Ik dacht dat ik mijn eigen tekst las! Mijn nod nu dus op 16 aug. Ga uit van lf van 13 dgn... Pina82, 30 jr, 3e kindje, verwachte nod 16 aug
Ik vind het allemaal zo spannend worden,ook al word het dan mijn 4e zwangerschap... Mijn ovutesten lopen mooi op,ben benieuwd wanneer en of ik een mooie knaller krijg,zal niet meer lang duren,en dan weer op het verschrikkelijke wachtbankje!