@ Dayna, nee nog geen cyclus hier... Nog niet ongi geweest, alleen vorige week bruinverlies. Klets nu in 2 topics, het vorige op datumloos en dit topic reken ik met n NOD een cyclus van 6 weken. Had jij wel nog een test gedaan na je curettetage om te zien of al het hcg weer uit je lijf is?
Ik zat/zit ook in het vorige, alleen niet meer mee gekletst. Geen tijd en ff gedachten op wat anders gezet. Wilde eigenlijk wachten tot na de vakantie in sept. Maar de wens is heel sterk Ja, heb twee testen gedaan en die die liepen mooi af. Daarna niet meer. Jij witte test gehad?
@ Dayna, het was niet in me op gekomen om te testen en daar baal ik nu van, want als ik nu een test doe weet ik niet of die vals positief is heel verstandig even je gedachten op iets anders. Was ook mijn plan, maar door het bruine verlies van afgelopen week kan ik weer nergens anders meer aan denken.
Anders moet je nu even testen en test je over een aantal dagen weer. Kun je het verschil zien Heb je wel een eisprong gehad dan?
@ Dayna, weet het niet precies, geen ovu-testen gedaan en ook niet getempd, wel eggwhite gespot. Durf niet goed te testen bang dat ik toch wel verdrietig word van n witte test en als hij positief dat hij vals positief is... Ik wacht dus maar weer af
Vandaag een collega gefeliciteerd die is nu 12 weken zwanger.. Hoop me gauw aan te sluiten bij haar.. Ze zeggen dat het besmettelijk is Hihi kom maar op dan! Succes iedereen de lijst begint al mooi lang te worden.. Nu nog roze!
♥ NOD 16 t/m 31 augustus 2013 ♥ 16. (5) : Marcia85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Wens2011, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Madje, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Meisje1987, 26 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Pina82, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 17.(4) : werveltje, 28 jaar, ronde 5 (3e na VMK), 1e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 3e ronde, 3e kindje mart, ?? jaar, ronde 12, 1e kindje pindatjuh, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (4) : marietje85, 28 jaar, ronde 34, 1e kindje Lucindalice, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje Maris22, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Evira, 32 jaar, ronde 1 IUI, 1e kindje 19. (5) : Kriti81,31 jr,ronde 4 na vmk,bezig okt '10, iui 2, 1ste kind Mamamies, 28 jaar, 27e ronde, 2e kindje PBB, 22/23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Troelie, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Tassie88, ?? jaar, ronde 1, 1e kindje 20.(1) : miich, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje 21.(2): Barbara1980, 32 jaar, ronde 27, ( 2e ronde na MK), 1e kindje Emily27, ?? jaar, ronde 4, 2e kindje 22. (3) : LiLaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje Vdv, 30 jaar, ronde 5 (4e na mk), 3e kindje Elf84, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) : Yaisa, 29 jaar, 2e ronde, eerste kindje 24. (6) : Croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 17, 1e kindje Reamonia, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje biancavv1987, 25 jaar, ronde 2, eerste kindje Knvs90, 23jaar, 1e kindje, ronde 9 Ryanne1991, ?? jaar, 5de ronde, 1ste kindje 25. (3) : Kinderwens2012, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde BabyBanjo, ?? jaar, 5e poging, derde kindje Dribbel1978, ?? jaar, 6e ronde, 1e kindje, 26. (1) : Maddie85,28 jaar, ronde 3, 1e kindje 27. (1) : Annemoon, 33 jaar, ronde 10, eerste kindje 28. (3) : Kris81, 32 jaar, 7e ronde, 1e kindje Chaymi, 32 jaar, 4e ronde, 1e kindje Dreamchild, ?? jaar,2e ronde, 2e kind ( zoon is stief) 29. (5): derde, 32 jaar, 1e ronde, 3e kindje Melkchocolaatje, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje WannaBaby82, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Mniek84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Peetraa, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 30. (1): Liv1985, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 31. (6): Irismarieke, ronde 1, 2e kindje Yvke86, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Adria27, 38 jaar, ronde 8, 3e kindje Nibble, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Mirtje87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Maria87, 25 jaar, 5e ronde (10e maand), 1e kindje, MMM Datumloos. (2) : Dayna, 27 jaar, 14e ronde mmm, 1e kindje petra82, 31 jaar, 2e kindje, Ronde 7 Illegaal: T o t a a l: 53 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatievetest (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje,niets doorgegeven
Thanks Dayna, dat hoop ik ook! Net n propje roze-grijze-bruin verloren..... Whaaaaah... Ik word langzaam gek... Zit het misselijk zijn dan tussen m'n oren en komt m'n ongi er toch aan Het wordt tijd voor duidelijkheid Denk dat ik iets minder ga reageren hier, want ik ben mezelf helemaal gek aan het maken, terwijl ik me had voorgenomen deze ronde wat rustiger aan te doen... Ik lees nog wel trouw meer hoor en plaats straks gewoon af en toe weer n reactie
@Maris22: Veel klusplezier!! Hier is t rood bijna weg, laat de nieuwe ronde maar beginnen ik begin op dag 10 met ovutesten we zullen zien!
@chaymi Thanks,alleen is mijn man nu naar de nachtdienst,morgen overdag ook weg,maar hebben vanmiddag nog gezellig gedaan,even kijken hoe me testen morgen zijn,hopelijk zal het voldoende zijn??? Het zaad van de man blijft toch wel even 'leven' toch? Nu weer op naar het verschrikkelijke wachtbankje...
Ohhh nou dan kijk ik morgen even hoe me testen gaan en dan morgenavond nog een kans,vanmiddag om 2 uur hebben we nog gemeenschap gehad en die andere test voor die knaller is van vanmorgen 9uur
Hoi allemaal, Drukke dag gehad! Hoop Posts lees ik. Kan niet overal op reageren, m'n geheugen is nooit zo goed. Weet iemand... heb zere borsten is dat een teken dat je ovu is geweest? Dat las ik ergens, weet niet meer waar.
Oh wow das echt een knaltest ja! Overduidelijk! Fijn om te weten. Zit wel goed als je gisteren nog heb geklust en binne 48 uur nog! Hoop op roze voor je!
De foto van het kistje moet nog even wachten hoor... Lak moet 12u drogen en dan nog een 2e laag! Ziet er wel al gaaf uit al zeg ik t zelf! Pina, pijnlijke borsten kan meerdere dingen beteken... Ik heb tegenwoordige pijnlijke borsten op de dag van mijn eisprong of net ervoor en ook als mijn ongi nadert... Ik negeer die symptomen dus deze ronde, want anders maak ik mezelf helemaal gek! Er zitten al meer dames op het wachtbankje las ik... Pff dat wachten duurt altijd zo lang hè! Maris mooie testen hoor! Bij mij zagen die dipsticks er nooit zo uit! Ze bleven licht dus kon daar echt geen ei mee spotten! Nu dus CB met smiley! Helaas zijn die wel aan de prijs! Gelukkig heb ik een site gevonden waar de veel goedkoper waren dan in de winkel! En ze zijn er super snek, dus erg fijn! Mijn NOD zou trouwens zomaar 1 of 2 dagen eerder kunnen want ik d8 zelf ei op de 5e (uitgaande van langste cyclus), maar ik had mijn ei gisteren al... We zullen zien!