Ik ben 20 augustus aan de beurt, Bollen, 22jr, ronde 5, kindje 1 . deze dagen flink aan de klus. Volgens een app op mn telefoon vandaag of morgen mn ei.
Mag ik even zeggen dat ik op het wachtbankje zitten het stomste vind van alles???? Niks doen en afwachten en jezelf helemaal gek maken met kwaaltjes die je nog niet kan hebben.
Hallo, ik heb een indicatie gekregen wanneer ik mijn nod kan verwachten, mag ik meedoen hier? Knutselkitty, 23 jaar, 1e kindje, NOD 19e, Ronde 3 Gisteren zei de gyn dat ik binnen 2 weken ongesteldheid kan verwachten, dus hallo iedereen!
Wat een hoop berichten weer! En een aantal al op et wachtbankje, ik ga zaterdag beginnen met m'n ovutesten en nu eens goed bij houden, want dat had ik vorige mnd niet gedaan.. Alle wachters succes met wachten en benieuwd naar de hoeveelheid roze deze maand! Xx
Evira; Eens... Wachten is stom! Mijn opbergkist is klaar! Hij is super leuk geworden (al zeg ik het zelf)!
Hoi hoi Ik ben nu vier weken met de pil gestopt eigenlijk meer omdat ik steeds ongi bleef. Ben drie weken af en aan ongi geweest. Ene dag erger en andere dag weer niks.. nu al sinds vorige week niet ongi meer. Wel 'geklust' zeg maar haha.. Bij de gynaecoloog geweest, wilde weten of alles goed zat binnen en of ik eventueel bij een tweede zwangerschap voor keizersnede kan kiezen. Eerste is dus geboren middels een keizersnede en veel problemen gehad. Gelukkig mag ik kiezen. . Ze heeft afgelopen donderdag inwendige echo gesaan en alles zag er goed uit, we konden aan de gang zei ze haha. Eigenlijk niet helemaal onze planning. Maar ben nu toch gestopt en hebben onveilig geklust. Nu wachten we het gewoon af. Weet nu alleen niet goed hoe mijn cyclus loopt omdat ik steeds bloedingen had, dus heb geen idee wanneer mijn nod zal zijn!! Sorry voor mijn lange verhaal. Hoop voor alle dames op veel positieve testen ☆★☆
Heey ladies! Alle nieuwelingen welkom! Wat een hoop berichten! Ik ga ze zo allemaal doorlezen. Ik reageer niet zo vaak meer komemde dagen, ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben en dat ik dan alleen maar teleurgesteld word vam een negatieve test of ongi. Even een update: sinds zondag elke dag al een beetje witte afscheiding en obstipatie, sinds gister veel moeten plassen en vandaag echt elk uur. Daarnaast heb ik als ik 's avonds in bed lig een soort 'plopjes' in mn buik, heel raar.
♥ NOD 16 t/m 31 augustus 2013 ♥ 16. (5) : Marcia85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Wens2011, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Madje, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Meisje1987, 26 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Pina82, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 17.(3) : werveltje, 28 jaar, ronde 5 (3e na VMK), 1e kindje Liesbeth79, 34 jaar, 3e ronde, 3e kindje pindatjuh, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (3) : marietje85, 28 jaar, ronde 34, 1e kindje Maris22, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Evira, 32 jaar, ronde 1 IUI, 1e kindje 19. (7) : Kriti81,31 jr,ronde 4 na vmk,bezig okt '10, iui 2, 1ste kind Mamamies, 28 jaar, 27e ronde, 2e kindje PBB, 22/23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Troelie, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje mart, ?? jaar, ronde 12, 1e kindje Tassie88, ?? jaar, ronde 1, 1e kindje Knutselkitty, 23 jaar, 1e kindje, Ronde 3 20.(4) : Dayna, 27 jaar, 14e ronde mmm, 1e kindje miich, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje Akd, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Bollen, 22jr, ronde 5, kindje 1 21.(2): Barbara1980, 32 jaar, ronde 27, ( 2e ronde na MK), 1e kindje Emily27, ?? jaar, ronde 4, 2e kindje 22. (3) : LiLaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje Vdv, 30 jaar, ronde 5 (4e na mk), 3e kindje Elf84, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) : Yaisa, 29 jaar, 2e ronde, eerste kindje 24. (6) : Croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 17, 1e kindje Reamonia, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Brosa87, 25 jaar, ronde 2, eerste kindje Knvs90, 23jaar, 1e kindje, ronde 9 Ryanne1991, ?? jaar, 5de ronde, 1ste kindje 25. (3) : Kinderwens2012, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde BabyBanjo, ?? jaar, 5e poging, derde kindje Dribbel1978, ?? jaar, 6e ronde, 1e kindje, 26. (2) : Maddie85,28 jaar, ronde 3, 1e kindje Cato1979, 34 jaar, 1e kindje, ronde 12 27. (1) : Annemoon, 33 jaar, ronde 10, eerste kindje 28. (4) : Kris81, 32 jaar, 7e ronde, 1e kindje Chaymi, 32 jaar, 4e ronde, 1e kindje Dreamchild, ?? jaar,2e ronde, 2e kind ( zoon is stief) Ambie80, 32 jaar, 25e ronde, 1e kindje 29. (4): Melkchocolaatje, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje WannaBaby82, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Mniek84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Peetraa, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 30. (1): Liv1985, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 31. (7): Irismarieke, ronde 1, 2e kindje Yvke86, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Adria27, 38 jaar, ronde 8, 3e kindje Nibble, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Mirtje87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje DeBa, 24 jaar, ronde 3, eerste kindje Maria87, 25 jaar, 5e ronde (10e maand), 1e kindje, MMM Datumloos. (1) : petra82, 31 jaar, 2e kindje, Ronde 7 Illegaal: T o t a a l: 57 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatievetest (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje,niets doorgegeven
Zo de lijst is weer bijgewerkt. Weer een hoop nieuwe dames erbij. Ik hoop dat ik iedereen heb gehad zo niet laat het maar even weten. Ik zit nu ook sinds een paar dagen op het wachtbankje. Heb niet het idee dat het raak is deze maand maar we zullen het zien.
Toch wil ik me er niet teveel mee bezig houden. Innesteling zal vanaf donderdag kunnen zijn, als er dan meer symptomen zijn dan kan ik alleen maar hopen. Daarnaast denk ik dat we niet op het juiste moment geklust hebben, we kunnen alleen maar wachten helaas...
Wow ik las dat er best wel veel meiden ovulatie testen hebben gebruikt. Hebben wij eigenlijk expres niet gedaan . Meer omdat ik er niet te veel mee bezig wilde zijn. Wij hebben gewoon om de dag geklust. Nu eigenlijk wel spijt geen ovulatie test te hebben gedaan. Denk zou ik hem wel gehad hebben wel veel symptomen gehad steken in buik rug enzo. Wit uitrekbaar slijm. Zit nu 9 dagen voor mijn ongi. Zou nou toch niet meer om de daghoeven te klussen
Goedemorgen, Hier is het rood nu echt weg. dames die nu hun vruchtbare dagen hebben, veel klusplezier
Ik gebruik ze nu pas voor het eerst en denk ook dat het (voorlopig) de laatste keer is. Heb je vorige rondes wel altijd een eisprong gehad? Zou gewoon door klussen (voor de fun), al denk ik dat je vruchtbare dagen wel voorbij zijn.
Elf84 Uuuhhh gee idee. Dit is pas ronde 1 voor brusje nr2. Toen we bezig waren met brusje nr 1 had ik telkens wel een eisprong na een operatie. Wordzo moe telkens van het verplichte klussen. Lig je op bed is het in 1 keer oh ja we moeste nog he haha. Vind je het niks de ovuluatie testen?
Hihi Hier voelt het gelukkig nog niet als een verplichting. Wij vinden het fantastisch dat mijn libido weer terug is na pilstop, dus voorlopig is het nog feest hier Die ovutestjes vind ik op zich wel prettig, behalve dat ik veel te ongeduldig ben en echt zit te wachten op een knaller! Ik ben nu even vrij, waardoor ik er wel tijd voor heb. Op mijn werk zou ik dit echt niet kunnen doen. Dan heb ik altijd nog de mogelijkheid om 's avonds te testen natuurlijk... Maar ben bang dat het dan allemaal zo geforceerd wordt. Dus nu denk ik dat het voorlopig de laatste keer is, misschien dat ik er (mocht het over 3 maanden nog niet gelukt zijn, dan zijn we 6 mnd bezig) weer mee ga beginnen later...