Mom: ik zie hem ook.. Spannend!! Maar je banner zegt dag 11. Waar zit je dan in je cyclus? Slijm: ben dus niet de enige die hier last van heeft. Hopelijk stopt het snel want vind het nooit zo fris.
Nou mijn banner is niet goed waarschijnlijk. . Ben ergens begin juli ongi geworden. Daarna twee weken wat bloedingen. Heb dus echt feen idee hoe mijn cyclus is. Ben vorige week bij gynaecoloog geweest toevallig en echo gehad. Zag er goed uit volgens haar en kon gewoon aan de slag haha.. was niet helemaal de planning hihi maar zou wel welkom zijn hoor hihi.. Door jullie reacties wordt ik wel zenuwachtig nu.. zou bijna testen halen haha.. maar goed ik hou nog steeds in me hoofd dat t niet kan.. is de verrassing des te leuker. Hoop voor jullie ook roze en posi testen deze maand!!
Pindatjuh; maak me gek! Maar serieus ik zou niet op symptomen letten, maar ik heb nog steeds een soort van vruchtbaar slijm/ heldere afscheiding (sorry hoor!)... Vreemd want dat heb ik eigenlijk nooit! Ik heb altijd op iedere borst een zichtbare ader, maar denk dat dat komt doordat ik borstvoeding heb gegeven, want voor mijn 1e zwangerschap had ik dat niet! Dayna; leuk dat hier nog meer creabea's zijn! ik heb onlangs een oude fruitkist omgetoverd tot opbergkist voor speelgoed (zie foto paar pagina's terug) en doe mask verder schilderijtjes met stof en vilt, beschikder glazen en mokken (onlangs nog glazen voor een bruiloft gemaakt) en bak taarten en versier die met marsepein! zoonlief viert zondag zijn verjaardag, dus zal dan wel een foto van zijn taart posten! Echt super leuk die kast/commode hoor! Laure; ik heb eerst niks gezegd, maar op gegeven moment duurde het zo lang dat we ook steeds de vraag kregen of er nog een tweede kwam. Ik zat daarmee en heb uiteindelijk ook mijn zusje en (stief)zus het verteld. Ik vertel niet alles, maar wel wat ik graag kwijt wil. Zo weet mijn (stief)zus wel dat we in oktober naar de FA gaan en mijn zusje niet, die is totaal nog niet met kinderen bezig, dus die snapt dat ook niet zo. Mom; wow ik zie het streepje hoor! Wellicht een tweeling?! Ze zeggen toch dat je dan veel hoger zit in je hcg en eerder positief test? Maar goed je weet ook niet precies hoe je cyclus loopt, dus zou zomaar kunnen dat je eerder je ei had dan je misschien zelf dacht! Ik zou wachten tot je (vermoedelijke) NOD met nog een test, als dat lukt! Hier; kan een beetje moeilijk slapen, zit in mijn hoofd het feestje van S voor te bereiden! Zo ben ik... Er zit altijd van alles in mijn hoofd (om het vervolgens weer te vergeten en dan te gaan malen over wat ik ook weer bedacht had)! Slaap lekker!
Wij vanacht 2 uur in de weer geweest met de jongste,huilen huilen en mama roepen... Doet hij anders nooit,maar geen koorts niks dus hebben hem getroost en om 4 uur is hij in slaap gevallen en nu zit hij zo wit als een vaatdoek naast me,raar.....
Ik wilde er ook niet teveel mee bezig zijn, maar elke dag is er wel wat geks met mijn lichaam wat ik koppel met evt zwangerschap. Nou inderdaad, heb nog elke dag last van witte afscheiding, erg slijmerig ook (sorry). Daarnaast ook ontzettens slecht kunnen drukken, gister tor bloedens aan toe (dubbel sorry). Als ik op mijn werk ben en ben lekker bezig dan ineens heb ik last van wat steekjes in mijn onderbuik. En dan nog die grote aders op mijn borsten, zelfs vriendlief ziet ze. Pijnlijk zijn ze niet, wel jeuken ze ontzettend wanneer ik een bh aanheb. Ook merk ik nog geen verschil in grootte, ik zal het vriendlief eens vragen. Ik probeer mezelf er niet op vast te pinnen, dan word ik alleen maar gek, maar raar is het wel... En jij dan? Vertelvertel!!
Ik weet uit ervaring dat aders op je borsten helaas niet alles zeggen... Kreeg ze vorige ronde ook vlak voor NOD, herkende het van de zwangerschap van nr 1, dus ik dacht al 'hoera', maar niet dus. Ze zitten er nu nog steeds. Geen idee waarom ze opeens zijn komen opduiken, maar ze zijn kennelijk niet meer van plan weg te gaan . Maar goed, bij nr 1 zeiden ze dus wél wat...
Vanochtend ben ik met de ovutesten begonnen. Hij leek eerst lichter dan de controlestreep, maar werd daarna toch donkerder. Bijna net zo donker... Kan dit al gelijk zo vroeg? Ik zit pas op cyclusdag 11.
Dat kan, mijn tweede zwangerschap had ik op dag 12 eisprong Kon het ook niet geloven maar tempte er bij en kwam ook op dag 12 een kruis te staan.
Ik had afgelopen zondag een knaller,zat toen op de 12e dag,gewoon om de dag gezellig met je mannetje doen en blijven testen,succes
Zo jij bent van alle markten thuis dus Ik ben maar net begonnen, maar ben wel blij met het resultaat. Ook al is hij natuurlijk nog niet klaar, vind hem zo te saai. Het was onze oude tvkast in het oude huis op de slaapkamer. Maar het is idd een commode kast. Wilde hem eerst weg doen, maar nu ga ik hem naar onze eigen smaak maken en komt hij wanneer het zo mag zijn op de babykamer te staan. Het liefst zou ik dan ook nog een bedje en kleding kast op willen knappen en het zelfde bij willen doen. Maar ik zit eigenlijk niet al op een babykamer te wachten terwijl ik nog niet zwanger ben Maar wanneer ik wel zwanger ben mag ik niet met die verf aan de gang. Maar dan kan manlief me vast wel helpen, haha. Leuk taarten maken, doet mijn zus ook. Vind ze altijd super mooi. Ben benieuwd naar jou taart.
Ik gebruik nu de dipsticks van z&k, maar niet de gevoelige. Mijn gevoel ging altijd uit naar een late eisprong, maar misschien had ik dit wel totaal verkeerd. Ik kan vanavond niet meer testen, we gaan naar een verjaardag. Ik doe morgenochtend weer een testje en dan kan ik zien of die donkerder of lichter is. Ben benieuwd!