Ik sta hier op de 16de op 29dagen, maar geloof dat ik iedere keer verkeerd geteld heb en dat het de 15de moet zijn. Tot nu toe iedere keer op donderdag ongi geworden. Maar laat me maar lekker op die dag staan. Als ik testdrang krijg ben ik toch altijd te vroeg. Het liefst zou ik nu over een sticky gaan plassen hihi maar probeer me te beheersen. Tis zooooooooo moeilijk
@ mom .. Toch wel een licht streepje, ben heel benieuwd!! Ook wel eens gelezen dat hoe licht het streepje ook is, je zwanger bent! Hoop het voor je! Blijven testen!
Dayna: ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik doe gewoon morgen weer een ovutest. Of gewoon vanavond maar gelijk doen?
Ik snap niks van mijn cyclus. De ene keer om de 6 weken de laatste keer na 8. Deze maand bewust geklust op naar ik denk mijn vruchtbare dagen. Ik gebruig geen ovi testen deze heb ik in het verleden wel gebruikt maar het 2e streepjewerd nooit zo donker als de controle streep. Wanneer mijn nod is weet ik dus niet maar afgaande op mijn vermoedelijke vruchtbare dagen verwacht ik dat het vrijdag as is.
Mom jeetje je maakt het echt spannend. Ja als je de clear bleu neemt weet je echt wasr je aan toe bent. Hebik bij de eerste zwangerschap ook gedaan. Misschien ook wat beter voorjezelf weetje waar je aan toe bent. Wow mooie taart hoor mij vriendin maakt ook van die mooie taarten. Heb er echt gee geduld voor
Als hij posi was deed ik er twee op een dag en meestal waren ze derde dag bij mij weer negatief. Dan zou ik ook stoppen met testen want dan is je eitje geweest. Ik heb nog nooit iig meegemaakt dat mijn ei toen niet gesprongen is. Vond het ook zonde van de testen om door te testen terwijl ei al was geweest Maar je moet natuurlijk doen waar jij je het beste bij voelt.
Idd, zou ook een CB test doen. Ik ken iemand die laatst ook licht posi zwschapstesten had en CB deed het bleek haar eisprong te zijn. Sommige zwschapstesten reageren er ook helaas op. Ik denk dat het ook fijn is om voor jezelf te weten of het zo is ja of nee Ik ben heel nieuwsgierig en ik hoop dat je echt zwanger bent
Ik baal. Cyclus van 40 dagen. Zou gisteren m'n eisprong hebben en ik voelde ook echt pijn scheutjes zoals bij de andere keren, zachte baarmoedermond en m'n temperatuur hing van 36,3 naar 37,0 maar ik heb niks geen slijm gehad. Wel seks gehad maar ik heb nu al zo'n voorgevoel dat het weer een loze ronde is. Had juist bewust geen ovulatietest gekocht omdat m'n vriend zei het s vakantie dus als we het deze ronde loslaten en niet al die testjes erbij zal het nu vast raak zijn. Nou ik zie het somber in.
Ik heb ook nooit zoveel rekbaar slijm of soms helemaal niks, ik doe dan ook niet aan slijm checken van binnen Maar ben 4x heel snel zwanger geraakt.
Slijm is bij mij ook niet elke maand het zelfde, daarom hou ik het ook niet in de gaten. Het hoeft niet perse een verloren ronde te zijn dus kop op!
Hallo meiden! Ik ben nieuw hier! Wij hebben reeds een zoontje van 2,5 jaar, die nu 2 september start met school, spannend allemaal! Mijn mirenaspiraal is verwijderd 11 juli ll. Maandag 29 juli netjes mijn eerste ms. Ik heb dus geen idee van mijn cyclus, daar ons zoontje is verwekt tijdens de pil (weliswaar tijdens een antibioticakuur). Maar ik herinner me een vrij regelmatige cyclus te hebben gehad. Ik ga er dus van uit dat ik een ongeveer 28 dagen cyclus heb. Dat betekent dat ik morgen aan dag 14 zit en mijn eisprong er nu ongeveer zit aan te komen. (Al heb ik geen tot weinig slijmverlies). Nuja, we blijven netjes elke 2 dagen klussen. Vanavond voor het zekerste nog eens . Hopelijk gaat het nu weer zo snel, want ik zit nu al vol ongeduld.... Spannend allemaal! Dus mag ik mee op de lijst? Al is het niet heel zeker hoe het in elkaar zit . Lientje1986, 26 jaar, nod 26/8/2013, 2de kindje, 1e ronde
Aaaaaaahhhh zit te twijfelen of ik morgen een te doen tje zou doen, wie nog meer in zelf de e schuitje
Madje zou t gewoon doen voor je eigen gevoel.. ik ga ook morgen snel naar kruidvat haha enndaarna testen. Voor iedereen fijne avond.. ik ga vroeg slapen. . Laat het jullie morgen weten. Groetjes
Ik ben benieuwd na de testjes morgen Manlief en ik de voortuin helemaal weer gedaan en achtertuin ff wat bijgewerkt. Voor het eten kwamen er vrienden langs, zijn we lekker mee gaan uiteten, sushi Heerlijk met een rosétje erbij. Alles wat niet mag als je zwanger bent Nu even laten zakken en dan dalijk ons bedje in. Heb wel echt enorme pijn onder in me buik.. Maar dat al twee dagen.
Ik had wrs donderdag mn ei. Gisteren enorme blaasontsteking klachten. Dacht ook een ieniemienie beetje bloed te hebben gehad. Maar dat was echt te verwaarlozen. Vandaag voel ik me blegh. Niet echt misselijk. .maar trek heb ik ook niet. Soms wat buikpijn. Ik heb redelijk lange cyclussen. .ca 40 dagen en mn ei was er op dag 30 ongeveer. Ik wil mezelf niet al te gek maken.. maar word gek door die wachtbank!
Benieuwd naar de testers morgen!! Ik heb, eerste dag na mn ei (maar eigenlijk zoals iedere keer na mn ei), gespannen en zere borsten, vooral steekjes in de zijkanten en pijnlijke tepels... we wachten maar weer af...
Welkom lientje! Als je nod tussen de 15e en de 31 augustus valt mag je op de lijst! Je wordt er als het goed is van zelf tussen gezet en dan mag je je eigen verhalen delen en met de rest meeleven Veel succes!
♥ NOD 16 t/m 31 augustus 2013 ♥ 16. (9) : Marcia85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Wens2011, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Madje, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Meisje1987, 26 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Pina82, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Evengeduldaub, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje doom8, ?? jaar, 2de ronde, 1ste kindje Laure, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje werveltje, 28 jaar, ronde 5 (3e na VMK), 1e kindje 17.(3) : Liesbeth79, 34 jaar, 3e ronde, 3e kindje pindatjuh, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje PollyBaby86, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 18. (5) : marietje85, 28 jaar, ronde 34, 1e kindje Maris22, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Evira, 32 jaar, ronde 1 IUI, 1e kindje Tijm86, ?? jaar, ronde 3, 1e kindje Pinkii01, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 19. (7) : Kriti81,31 jr,ronde 4 na vmk,bezig okt '10, iui 2, 1ste kind Mamamies, 28 jaar, 27e ronde, 2e kindje PBB, 22/23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Troelie, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje mart, ?? jaar, ronde 12, 1e kindje Tassie88, ?? jaar, ronde 1, 1e kindje Knutselkitty, 23 jaar, 1e kindje, Ronde 3 20.(4) : Dayna, 27 jaar, 14e ronde mmm, 1e kindje miich, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje Akd, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Bollen, 22jr, ronde 5, kindje 1 21.(3): Barbara1980, 32 jaar, ronde 27, ( 2e ronde na MK), 1e kindje Daantjuh85, 27 jaar ,ronde 3, 6e maand MMM(clomid 50mg), eerste kind Emily27, ?? jaar, ronde 4, 2e kindje 22. (3) : LiLaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje Vdv, 30 jaar, ronde 5 (4e na mk), 3e kindje Elf84, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 23. (1) : Yaisa, 29 jaar, 2e ronde, eerste kindje 24. (6) : Croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 17, 1e kindje Reamonia, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje Brosa87, 25 jaar, ronde 2, eerste kindje Knvs90, 23jaar, 1e kindje, ronde 9 Ryanne1991, ?? jaar, 5de ronde, 1ste kindje 25. (4) : Kinderwens2012, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde BabyBanjo, ?? jaar, 5e poging, derde kindje Dribbel1978, ?? jaar, 6e ronde, 1e kindje Bloemie80, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 26. (3) : Maddie85,28 jaar, ronde 3, 1e kindje Cato1979, 34 jaar, 1e kindje, ronde 12 Lientje1986, 26 jaar, 2de kindje, 1e ronde 27. (2) : Annemoon, 33 jaar, ronde 10, eerste kindje 2011Mamma, 26 jaar, ronde 1, tweede kindje 28. (5) : Kris81, 32 jaar, 7e ronde, 1e kindje Chaymi, 32 jaar, 4e ronde, 1e kindje Dreamchild, ?? jaar,2e ronde, 2e kind ( zoon is stief) Ambie80, 32 jaar, 25e ronde, 1e kindje Butterflyzz, 30 jr, 11e ronde, 1e kindje 29. (4): Melkchocolaatje, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje WannaBaby82, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Mniek84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Peetraa, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 30. (1): Liv1985, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 31. (7): Irismarieke, ronde 1, 2e kindje Yvke86, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Adria27, 38 jaar, ronde 8, 3e kindje Nibble, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Mirtje87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje DeBa, 24 jaar, ronde 3, eerste kindje Maria87, 25 jaar, 5e ronde (10e maand), 1e kindje, MMM Datumloos. (2) : petra82, 31 jaar, 2e kindje, Ronde 7 Mom, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Illegaal: T o t a a l: 69 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatievetest (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje,niets doorgegeven