Marietje85 Ik zag dat dit jou 34ste keer was. Jeetje heftig. Weet wat het is bij ons eerste kindje heeft het ook heel lang geduurt. Zijn idd ookin de medische geweest. Maar mag ik vragen waarom je nog niet bin de gyn loopt danalsjeal zolang bezig bent
Hoi,hoi, Mag ik er ook bij op de lijst? Croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje, NOD op 24 augustus... (eerste kindje kwam na 2 jaar MMM, maar dit keer ben ik optimistisch ) Bah, wat duurt dat trouwens nog lang als je het zo ineens ziet staan! :x
madje We zijn al een tijd bezig maar er zitten een heleboel rondes tussen waar er geen eens een kans was op een zwangerschap. Mijn man is in die periode 2 keer overspannen geweest en kreeg toen medicijnen waar hij impotent van was. Ook heb ik zelf wat medische problemen gehad. Ik denk dat er de afgelopen 3 jaar nog geen 10 rondes zijn geweest waarin er een kans op een zwangerschap was.
♥ NOD 16 t/m 31 augustus 2013 ♥ 16. (3) : Marcia85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Wens2011, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Madje, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 17.(1) : werveltje, 28 jaar, ronde 5 (3e na VMK), 1e kindje 18. (2) : marietje85, 28 jaar, ronde 34, 1e kindje Lucindalice, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje 19. (0) : 20.(1) : miich, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje 21.(1): Barbara1980, 32 jaar, ronde 27, ( 2e ronde na MK), 1e kindje 22. (1) : LiLaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje 23. (0) : 24. (1) : Croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (1): derde, 32 jaar, 1e ronde, 3e kindje 30. (0): 31. (1): Irismarieke, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 12 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje,niets doorgegeven
Marietje85 Jeetje heftig joh. Nou hoop dat het nu wel goed met hem gaat. Nou hopen dathet nu gauw gaat lukken. Als ik eerlijk mijn mening mag geven zou ik niet tot december wachten om naar gynaecoloog te stappen. Voor dat je echt goed in die medische molen zit duurt ook nog even. Heb het zelf ook in die medische molen gezeten namelijk. En had toen ook echt zoiets had ik nou maar eerder aan de bel getrokken.
Mag ik ook er wer bij? Gister helaas ongi geworden maar we gaan vol goede moed door naar deze ronde! Nu ook ovutesten besteld,hopelijk kan ik mijn ei op deze manier opsporen en is het raak deze maand! Maris22 30 jaar 2e ronde 4e kindje NOD 18 Aug
Hoi meiden, Ik kom mij ook weer aanmelden voor de lijst Kriti81,1ste kind,31 jr,ronde 4 na vmk,bezig okt '10, iui 2 nod 19 aug weer spannend deze maand, eindelijk iui poging 2 (afgelopen maand te laat om met clomid te beginnen dus alleen pregnyl gehad) in maart was ik zwanger geworden door iui poging met pregnyl helaas was dit misgegaan moest toen even wachten en weer even zelf proberen maar nu toch ook clomid want afgelopen ronde zag de gynocoloog dat mijn eitje niet zo snel groeide. gisteren bij de apotheek de clomid gehaald moet deze vandaag slikken (dag 3 tot dag 7) hier heb als clomid serpafar gekregen (kan hier niet zoveel over vinden. volgende week weer voor een echo en hopelijk de volgende weekend iui poging 2. Hopelijk krijg ik geen last van bijverschijnselen van de serpafar (van de pregnyl heb ik beide keren last gehad) Verder wil jullie allemaal veel suc6 en klusplezier wensen deze maand dat er maar veel rose mag komen op de lijst Veel liefs kriti81
♥ NOD 16 t/m 31 augustus 2013 ♥ 16. (3) : Marcia85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Wens2011, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Madje, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 17.(1) : werveltje, 28 jaar, ronde 5 (3e na VMK), 1e kindje 18. (3) : marietje85, 28 jaar, ronde 34, 1e kindje Lucindalice, 31 jaar, ronde 1, 3e kindje Maris22, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje 19. (2) : Kriti81,31 jr,ronde 4 na vmk,bezig okt '10, iui 2, 1ste kind Mamamies, 28 jaar, 27e ronde, 2e kindje 20.(1) : miich, ?? jaar, ronde 19, 1e kindje 21.(1): Barbara1980, 32 jaar, ronde 27, ( 2e ronde na MK), 1e kindje 22. (1) : LiLaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje 23. (0) : 24. (1) : Croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (1): derde, 32 jaar, 1e ronde, 3e kindje 30. (0): 31. (1): Irismarieke, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 15 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje,niets doorgegeven
Ik heb de lijst weer bij gewerkt. Dit weekend gaan we verhuizen dus ik weet niet of ik de tijd heb om de lijst de komende paar dagen bij te werken. Als er iemand anders is die het wil doen dan mag dat.
Mmm, wij zouden deze maand nog even overslaan (diverse redenen). Ik dacht dat ik afgelopen zondag mijn ei had gehad. Gisteravond geklust zonder condoom, omdat mijn ei toch al geweest was. Maar nu heb ik best wel buikkrampen. Ben nu toch wel erg benieuwd of mijn ei echt al weg is of dat we straks toch te vroeg zonder condooms hebben geklust. Nou ja, we zullen het nu maar moeten afwachten, ik zou 5 aug ongi moeten worden, dus wordt even spannend. Ergens hoop ik nog even van niet (komt echt even nog niet uit) maar als het toch zo zijn, dan was het meant to be...en zullen we vast heel gelukkig zijn!
Ik wil ook graag op de lijst. Zit in Frankrijk dus lees ws niet veel. PBB, 2e ronde, eerste kindje. Mijn nod is 19 augustus, groetjes!
k wil ook graag op de lijst. Zit de komende weken wel in Oostenrijk, maar ben wel terug voor mijn nod Liesbeth79, 34 jaar, 3e ronde, 3e kindje, nod 17 augustus.
Ben ik weer: zal niet mee veel meekletsen. Maar voor de statistieken, al zal ik die denk ik niet positief beïnvloeden. mart, ronde 12, 1e kindje nod 17 augustus
Hoi! Mag ik op de lijst? vdv 30 jaar ronde 5 (4e na mk) nod 22 augustus 3e kindje Ik zal de eerste tijd niet zo actief zijn, maar lees zeker dagelijks mee! Kom op meiden, veel roze hoop ik!!