NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens2011

wens2011 Lid

13 feb 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoever voor NOD? En geen ochtendurine, toch?
    Zou het inderdaad positief blijven zien, een streep is een streep!

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Mom, het kan zijn dat als je niet weet hoe je in je cyclus zit dat het je eisprong is geweest. Weet niet of je weleens uitschieters heb in je cyclus?

Wens2011, gefeliciteerd dat is een duidelijke streep!

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Jeeej :D Beter toch hoef je ook niet langer te wachten, haha!

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wens2011: gefeliciteerd! Mooie test! :)

5. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @mom: Heb je wel lang genoeg je plas opgehouden? Bij niet geconcentreerde urine kan de test ook negatief uitslaan namelijk...

@peetraa: Veel plezier vanavond en voor daarna welkom op het wachtbankje, spannend hoor! Vorige maand hebben mijn vriend en ik ook op de dagen en de dagen na de positieve ovulatietest geklust, maar ook bij ons was het toen niet raak. Hopen dat we samen een positieve test mogen showen! :D

@maris22: Wat vind je ervan om de 16e samen te testen? ;)

@wens2011: Wat een mooie test! Gefeliciteerd! Nu op naar een knaller!

@all: Hier best veel symptomen, of haal ik het alleen maar in mijn hoofd? Afgelopen dagen tijdens het werk vaak steken in mijn buik, terwijl ik er dan niet aan denk. Gister stond ik er helemaal krom van... Daarnaast nog steeds last van witte afscheiding elke dag en sinds gister is mijn maag vaker aan het protesteren, dus ik eet ook een stuk meer. Nog een aantal dagen tot nod, ik ben benieuwd...

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @ wens
    Mooie duidelijke streep! Van harte!!
    @pindatjuh
    Ja lijkt me een goed idee! Wanneer is jouw nod? De mijne maandag... Lijk ook weer van alles te voelen maar kan ook een aankomende ongi zijn. Wat ik wel heb is minder trek in mijn eten,klonterig dik slijm en pijnlihke borsten. Vorige week zondagavond had ik een posi ovutest,dus gaat nu wel erg spannend worden....

7. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Wens... gefeliciteerd!
    De eerste roze.

8. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Ik moest vannacht plassen en vanmorgen ook. T zou kunnen natuurlijk. . Of zijn die van sensitest gevoeliger dan kruidvat. . Of zou ik gewoon drie vals positieve testen hebben gehad. Al waren ze wel licht, maar zichtbaar en nog steeds trouwens.. zit er nog steeds met vraagtekens naar te kijken haha

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hey meiden,

Mag ik ook op de lijst?

Love1990 1st ronde, 1st kindje, NOD 22 aug.

10. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Mom.
    3 valse testen lijkt me echt sterk.
    Worden ze wel donkerder?

Spannend zeg

11. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @maris22: mijn nod is de 16e of de 17e, al weet ik niet zo goed of ik toch gewoon zal wachten tot de 18e als ik dan nog niet ongi ben... Ik wil mezelf gewoon niet teleurstellen... Zeg jij maar een datum ;)

12. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Nee die vam kruidvat niet snap er niks van.. kruidvat is toch beter dan sensitest? ?
    Weet nu niet of ik moet wachten of toch sensitest bestellen

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @pindatjuh
    Moeilijk he? Jij heb ook al die testdrang? Ik moet zoiezo wachten tot het weekend,maar op sensitest.nl staat dat ik vanaf woensdag kan testen met die testen die ik in huis heb uitgaand van me gehele cyslus deze maand... Vind het erg spannend allemaal,zullen we dan zaterdag doen????
    @mom
    weet je niet wanneer je nod is dan? en heb je een foto? misschien kunnen wij je helpen???

14. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @mom: de testen met sensitest, had je die met de eerste urine gedaan? Anders maar alleen 's ochtends met de eerste urine testen, aangezien je niet weet wanneer je nod is. Morgenochtend dan testen en dan weet je meteen waar je aan toe bent...

15. Laure26

Laure26 Lid

8 aug 2013
    25
    0
    0
    Pindatjuh, gebruik je ook apps? Zoja, dan ben ik zo’n muts die er elke dag op zit te kijken. “Haha, we zijn al de 12e, nog vier dagen” of “O 9 dpo” of gewoon zitten staren alsof de waarden zomaar ineens zouden veranderen :p Ik haat het wachtbankje!
    VDV, je cyclus zal zich wat hersteld hebben, gelukkig! Ik duim mee. En welkom op het wachtbankje :)
    Mom, jij kent je NOD niet hé? Moest ik jou zijn, ik deed nu al een Clearblue. Die zijn toch echt te vertrouwen (ook al kosten ze wat meer) en dan ben je ineens zeker! Ik persoonlijk (maar da’s elk voor zichzelf natuurlijk) zou gewoon zekerheid willen :)
    Mamamies, wat een geweldige taart! :eek:
    Emily, dat is/was ook mijn plan: gewoon kijken of MS uitblijft en daarna testen. Maar ’t is dat het altijd zolang duurt hè! Mijn onderbewustzijn is toch druk bezig hoor! :p
    Nibble, (alvast excuses voor de details) bij mij is het zo dat ik vlak voor de eisprong 1 hoopje slijm in een keer krijg. Het is precies een bolletje, dat aan elkaar klit (draderig). Anders als ik afscheiding heb is het meer vloeibaar en gedoseerder. Bij de eisprong is het echt een bol. En borsten zijn dan erg gevoelig!
    Maar, zoals iemand hier al zei, dat is bij iedereen anders denk ik!

Dayna, bij mij is dat mijn beloning als ik ongi word: alles eten en drinken wat ik tijdens een zwangerschap niet zou mogen!
    Wens2011, gefeliciteerd! Dat ziet er echt een dikke streep uit!
    Peetraa, wat goed! Een duidelijk gesprongen ei :D Inderdaad, ik denk ook dat je twee weken na je eisprong je MS mag verwachten, dus je NOD zal wat opschuiven. Hoera, minder lang wachten! :)
    Hier alles goed, nog steeds saai op de wachtbank!
    Ik heb trouwens exact dezelfde symptomen als Evengeduldaub, al had ik mijn eisprong op 2 augustus. Gisteren een enorme vreetbui gehad, echt, ik heb gegeten tot ik bijna ontplofte en had eigenlijk nog niet genoeg! Manlief zei gelijk: jij bent zwanger! Vandaag net het omgekeerde: nog niks gegeten, niet echt misselijk, maar voel me blegh (mooie uitdrukking! :cool:
    ) En blaasontstekingsymptomen. Helaas heb ik die meestal voor ik ongi word. Stomme wachtbank!

Maris en Pindatjuh, jullie NOD is trouwens dezelfde als die van mij. Ik eet ook wel een stuk meer dan anders, hoewel ik blijf volhouden dat dat enkel is omdat mijn lichaam zich klaarmaakt voor een menstruatie. Kwestie van niet teveel teleurgesteld te worden!
    NOD is 16 augustus, maar ik word altijd ’s avonds ongi (echt, altijd!) dus wil ik zeker wachten tot de 17e! Maar de 18e is manlief thuis, en dan lijkt het me fijn om samen te testen. Dus (als ik het kan uithouden) zou ik liefst wachten tot de 18e. Hadden jullie al een datum afgesproken? Kunnen we anders met z’n drie testen ;)

Haha, netjes op iedereen gereageerd, ben trots op mezelf nu! Valt het op dat ik tijd teveel heb? :p
    Liefs, Laure

16. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @maris22: testdrang krijg ik steeds als ik hier op het forum kijk, als ik gewoon hier thuis bezig ben dan heb ik er geen behoefte aan ;)
    Ik heb hier nog wat testjes liggen van zwanger en kids waar 6 dagen voor nod al mee getest kan worden, maar dat vind ik wel heel vroeg...

17. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @laure: ik gebruik de app period tracker, die geeft aan dat mijn nod de 18e is, maar die neemt een gemiddelde van de cyclussen. Ik had 1 augustus een positieve ovulatietest en ik meen mijn ei gevoeld te hebben op 2 augustus, als ik daar 14 dagen bij optel dan kom ik op nod 16 augustus. Eigenlijk wil ik wachten tot na mijn nod met testen, maar ik ben bang dat me dat toch niet gaat lukken :D

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @pindatjuh
    Dat heb ik ook als ik op het forum ben,misschien de komende dagen maar niet meer kijken haha
    Ik heb in mijn vorige zwangerschappen 4dg voor nod nega getest en op nod licht positief,dus misschien dat dat nog eens zal gebeuren? ik ga proberen me in te houden tot zaterdag ;)
    ALs je wel test laat je het ons dan weten??? SUcces meis!

19. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @maris22: Ik laat het dan zeker weten, maar ik denk het niet hoor. Anders test ik de 16e met je mee, als ik dat durf. Voor hetzelfde geld wacht ik tot de 18e ;)
    Jij ook laten weten he!!:D

20. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    So hey... Stelletje kletskousen!

Hou t niet helemaal bij hoor!
    Gisteren gezellig feestje gehad voor S. Woensdag is hij echt jarig en gaan we naar de Efteling! Hij is nu super lief met al zijn nieuwe speelgoed aan het spelen! Ik begin donderdag met mijn nieuwe baan, dus heb nog een paar dagen vakantie!

Mijn NOD is naar voren geschoven, want uitgaande van langste cyclus was het de 19e, maar ik had de 3e laat (of de 4e vroeg) mijn ei, dus dan is t de 17e (of 18e), maar ik hou toch de 19e aan dan kan ik ook niet te vroeg een test kopen! (Hoop ik dan hè!)

Mom; vreemd van de nega KV test hoor... Wellicht urine niet geconcentreerd genoeg? Volgens mij staat in die bijsluiter ook dat hè met de eerste urine vd dag moet testen... Had hè ook geen ovu testen gedaan? Dan zou je alsnog je NOD kunnen uitrekenen?
    Ik zou morgen vroeg de CB test doen of de HA bellen voor een bloedtest.
    Ook al zou een zw test je lh piek kunnen pakken, dan nog lijkt het me sterk dat het tot 3x toe gebeurd, evenals 3x vals positief me niet waarschijnlijk lijkt!

Nou wij gaan naar eens lunchen!

Deel Deze Pagina